torstai 30. syyskuuta 2010

Tampereella ft. Iida & Katja!

Juu tää on vähä venähtäny tää kirjottaminen taas ku Blogger ei oo taaskaa viittiny ladata kuvia, ja kun mä oon taas kipeenä ni ei oo oikee innostanukkaa... Ja tota muutenki ite sieltä

Mutta joo... Elikkä lauantaina Iida ja Katja tuli meille joskus puoli 10 aikoihin. Mä katoin tarvittavat tavarat mukaan, ja kohtapian iidan isä tuli hakeen meitä.
Pihalla oli sen näköstä että rupeis sataan minä hetkenä hyvänsä, jotenka mehän saatii päähämme kehittää aurinkotanssi jota me tanssittii autossa kaikkii biiseihi mitä sattu radiosta kuulumaa :D ai että oli meillä hauskaa. Matkalla iidan isä ja veli poikkes Nokia Citymarketissa, mut me jäätii autoon tanssaamaa. Joskus ehkä puol 12 meijät jätettii Kaedeen. Se on semmonen pikkanen Japanikauppa (;




Siinä Iida makselee ostoksiaan^^

Mähän en siis mikää "otaku" oo, eikä katjakaa, mutta Iida toi joskus kun se oli käyny Helsingissä ni Pockyja ja kaikkee ihanaa <3>


ah-ah-ah-ah-kultanen kissa heiluttaaa... (elli tuleeko mitää mielee?)
Se heilutti meille hyvästiks (;

Joo... Sitten me lähettii käppäilee muualle
Siinä mun rakkaat menee <3

Hmm no joo sit käytii Fantsussa (mulla ja katjalla tuli kauhee kammo siel ja ahdistus ja uh ihana ku päästii ulos :D) sit mentii Punanaamioon... mä en ostanu mitää mut katja osti halloweeneihi vampyyrin hampaat ja tekoverta... Sit käytii Europe Housessa ja Anttilassa jajaja... Jossai välis käytii SubWayssa syömässä... mä söin kinkkusubin... Ja öö... sit me käytii east asian food kitchenissä tai jossai sellasessa... siellä ei saanu ottaa kuvii, ku otin kameran kätee ni heti kauhee "EIIII EIEIEI kuvata" olin sit vähä nolona sillee et öö okei... ei sitte. Joo ostin sieltäki jotai herkkuja (;

Sitten mein kaikkien jalkoja väsytti ja me mentii johonki kahvilaa istuskelee vähäks aikaa.. sit lähettii Koskikeskuksee päi... Iida halus käydä Backstagessa (kirjotetaaks se noi? :D) ja tota... no mulle siellä ei ollu mitää... PAITSI olis ollu yks ihana paita mut Katja kerkes äkkään sen ennen mua ): Juu sit mentii koskarii... Glitterissä oli ihanaihanaihana koru mut mulla ei oo rahaa mun tarvii päästä sinne takasi kohta ni voin ostaa sen <3

Sitte 4 aikoin oltii takasi kotona. Katja meni iidalle mut mä en jaksanu... Mut tässä viel ostokset:


Caramel Milk pocky. Muistaakseni 1,45€/pkt, Kaede

Jotai Suklaa Pockyjen tapasta, mut nimellä 'pepero'. varmaa 1,70€ sieltä east asian food kaupasta.

Ihanaisia keksejä east asian kaupasta. 1,60€

Täs se mehu mitä ostin sieltä K-Marketista mikälienee. 0,80€.

Sitten siellä "bäkkärissä" oli jo iha halloween, siellä oli katossa kaikenmaailman lepakoita yks oli tipunu
Mä pöllin sen >:D

Ja sitte iida anto nää mulle:
Toi ylempi on se Smash!-patukka... Siitä tykkää jos tykkää Smashista, ja se on juur niinku mainostetaa ni paljo suolasemman makune tai jotn... en tiiä :D
Toi alempi on joku vaahtokarkki iidan pussista. en oo uskaltanu ees maistaa vielä :D

Mutta joo siinä ne. Iidan blogista mein Tampereen seissusta voi lukee täältä, ja Katjan blogista täältä (;

Ja Iida ja Katja kertokaa jos sanoin hinnat hirveen väärin (;

Mut joo meen tästä ny ottaan päikkärit, haluun tän kuumeen pois.

Love: Nina-

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miksen mää oo koskaan nähny tota japanikauppaa, vaikka noin 12 vuotta oon asunu tampereella :DD

Nina- kirjoitti...

enpäs tiiä :D en mäkää siitä ollu ennen kuullu, mut empä mä treel asukkaan (; mut niinku näkyy tosta kyltistä niin se on tammelassa, sieltä vaa etsimää c(:

~☆Chii♥~ kirjoitti...

Kivoja kuvii, källin muutaman >:D hihihi hassua.

Hinnat oli suunnillee oikein, en huomannu et pöllit ton lepakon xd oot tuhma tyttö... >:DDDD

Kivaa oli, mennää joskus uusiks <3

Nina- kirjoitti...

@Iida: Kiitti, ja hyvä et muistin hinnat suht. oikein (; Ja kyllä, oon tuhma. toi tulee vielä joskus kummitteleen sulle toi lepakko, believe in me my girl (;

Ja senku källit vaa ja mennää vaa :P