torstai 19. toukokuuta 2011

Taas yks "mitä olen puuhaillut" - posti (;

Moikka! (::

Tulimpas taas kertoon vähän mitä oon viimeaikoina puuhaillu.

Muutin kans tota ulkoasua nyt koska meni hermot siihen edelliseen. Se oli mun mielestä ainakin siis tosi nätti mut vaikee lukee ku tuli se Marilynin pää siihen tekstin päälle.. En löytäny mitää nii tällänen nytte siihe asti että löydän jotain kivampaa. EDITTO: Toi yläkuva on nyt tollee tyhmästi ja postauksen kuvat näkyy tyhmästi ):: Mutta mulla ei oo aikaa keretä ny muuttaan sitä.. Illalla vaihdan vaan ihan jonku..

Koitan saada tästä vähän lyhemmän kun yleensä mulla tulee kauheita romaaneja, mut kattotaa mitä tästä tulee ::D

Ekaks äitienpäiväviikonloppu.

Lauantaina me kierrettiin mummut. Ensin mentiin isän vanhemmille. Oltiin siellä aika pitkän aikaa. Syötiin lounas ja juteltiin vaan kaikkee ja sitte me mentiin Joelin kans ajeleen mönkkärillä siitä niitten katua pitkin (se on sellanen pieni tyylii metsätie nii voidaa siinä ajella ku kukaa ei ikinä aja siitä..). Mentii ensi pitkää et istuin Joelin takana isolla mönkkärillä (mä ajoin siinä välissä pari kieppaa mut melkei koko ajan Joel ajo) ja sitte Joel otti pikkumönkkärin ja ajettiin -enempi tai vähempi- kisaa siellä ::D

Sitten kun oltiin joku tunti ajettu nii mentii sisälle syömää.. mitäs siellä oli. keksejä ja munkkeja ja pullaa ja kaikkee ihanaa. nii ja jäätelöö (: Kun oltiin ne syöty nii sitten melkei lähettiin isän veljen (mun kummi) mökkiä katsastaan. 
Käytiin siellä viimeks viimekesänä. Oltiin siellä joku tunti, se esitteli mitä on rempannu ja syötiin makkarat ja sielläkin jotain juteltiin ja lähettiin äiteen vanhemmille.

Sielläkin juteltiin ja syötiin jotain pullaa. Mä ja Joel lähettiin sinne jotai pyörii, oltii pihalla sellasis ihanis korikeinuis jonki aikaa, sitte Joel haki ämmin rollaattorin (xd) ja sitte se pölli mun kengän ja sitte lähti rollaattorilla karkuun ja mä juoksin sukkasiltee perässä mutten tietenkää saanu kiinni. joo sitte olin siinä rollaattorin kyydissä jotenki mut tuli eteen painoo nii kipattiin ja.. joo. 8 aikoin taidettiin olla takasin kotona. Katottiin Bond ja sitte jo nukkuunki (::

vitsit ku oon ottanu nii vähä kuvia. tää oli ainoo kuva koko päivältä (paitsi on yks Joelista mutten sitä ny laita..), ja tossa on mun tekemä äitienpäiväkortti. Ton annoin äiteen äitille.

Sunnuntaina mentiin mein perheen kans mökille. Eipäs sielläkään tainnu olla mitään ihmeempää. Oli tosi nätti keli. Luin siellä itekseni jotain ( =Kuka Harry Potter - avain fantasian maailmaan+jotai vanhoja Demejä) ja syötiin tietenki makkaraa ja käytiin pihasaunassa.

Kuvailin siellä vaan jotai..

Mein mittarissa on ollu jotai.. jotai ku noi kaikki punasella olleet lämpöastemerkinnät on niinku hävinny talvella ::D

Mein järvi (:
Se vesi oli muuten jo parhaimmillaan 20 asteista! Mä en kyl vielä todellakaa tarjentunu sinne! hyo kylmää :S

Mein saunamökki (:

Ja nää kaks kuvaa vaa näyttään kuin tyyntä oli. Järvenpinta ihan peili.

Maanantaina koulussa oli ihan perus. Illalla oli viimeset Cheerleadingin harkat. Mentiin esitystä läpi ja saatiin esiintymisasut jota kotin epätoivosesti kotona vähän kuvata..


Tiistainakin oli koulussa perus päivä. Me virkataan kässätunnilla nytten. Kuva mun ihanasta harjotustilkusta ::D

Sen pitäs siis olla sellanen pieni nätti neliö mihin on kaikkee tehty pari kerrosta että on oppinu ja.. no mä en ny tiiä jos tota voi sanoo niinkää nätiks (eikä varsinkaa neliöks, tossa on näköjää ainakin 5 kulmaa) :::D

Illalla menin äitin mukana käymää Lidlissä. Ah siellä oli parkissa hieno auto, vetää melkei vertoja SL mersulle, vaikka ei kyllä oo lähelläkää :D

Siinähän se. Tollasenki vois ehkä harkita ostavansa.
Ku oltii ruuat ostettu, nii sanoin äitille et meen siihen viereen Tähtikirppikselle ja kävelen takasin.. No se oli menny jo kiinni joten kävelin Superiin ja ostin sen INEZ-lehden kun on se uus ja ostin jätskin kans (oli tositosi kuuma) ja tulin sitte kotia.
Mulle tilattii Demi. Kattotaas koska tulis eka (::

Sitten hypätään parin päivän yli...
Torstaina oli ensin koulussa enkun koe (se meni kyl persiilleen nyyh). Koulun jälkeen juoksin nopeesti Prestoon ja sielä juoksin kotiin ja sieltä pikapikaa äiti heitti Sylväälle. Siellä oli meinaan Vammalan Naisvoimistelijoitten kevätnäytös jossa mun cheerleading-porukka esiinty. Meit oli käsketty puol 5 sinne mutta ovet aukeski vasta 5, joten me keskenämme siellä ensi lämpättii ja venyteltii ja sitte mentii kuivaharjottelua (=mentiin esitys läpi mut ei nostettu oikeesti) ja mentiin se nostotki kerran siel nurtsilla. Sitte 5 kiireellä sisälle ja vaatteet ja meikit päälle.

Siinä minä siis vaatteet päällä.. vähän huono kuva mutta no can do, oli huono valo ):

Meikki näytti tältä.

Mulla ei oo kunnon kuvia mein esityksestä.. Kellään ei ollu antaa ja mein porukat otti vaan videon. Mun kone ei ensinnäkää ymmärrä sitä videoo ku se on jollai oudolla formaatilla (onko se formaatti vai joku muu yhtä outo sana) nii mun kone ei kuulemma tue sitä. Mutta koska halusin että teillä olis ees jonki sorttinen käsitys mein esityksestä olin fiksu ja otin mein kameran, laitoin videon siitä pyörii ja eiku vaa puhelimella siitä screeniltä kuvia. Jau. Tosi hyvä laatusia mutta parempia ei nyt oo näyttää..








Iida ja Katja ja Elli oli siellä kattomassa. Jau. Ne kuulemma tykkäs (:

Iida ja Katja oli lähteny vähän ennen kun kaikki esitykset oli menny. Sitte ne soitti mulle että ne menee patakalliolle kastaan talviturkin ja pyysi mut mukaan. Söin nopeesti ja menin sinne.


Iida ja Katja ui mutta mä en todellakaa. Kastoin jalkani sillee jotai ehkä 10cm. Se oli ihan järkyttävän kylmää. En tajua mite te pystyitte!

 Perjantaina sain päähäni koulussa yhtäkkiä että hei mä piirrän mun käteen pimeänpiirron (potterissahan kuolonsyöjillä on käsivarressa)



Se onnistu yllättävän hyvin!


Viikonloppuna vaan yksikseni datasin ja olin. Ei mitään muuta kertomisen arvosta.

Maanantaina koulussa taas normipäivä. Koulunjälkeen kävin syömässä ja hakemassa rahat kotoo ja pyöräilin keskustaan. Poikkesin ensin Seppälässä ja siellä oli täydellinen mekko kevätjuhlaan. Oon sellasta metsästänykki nyt varmaa melkei tammikuusta lähtien. Kerkesin jo stressata etten löydä mitään.


Mä tiedän kyllä et musta on keväinen väri.
Toi on niin ihana. Eikä ollu kun 19,95€. Yleensä en osaa vaan jotenki pitää mekkoja mutta toi on ihana. Hommaan siihen jonku vyön ja sitte tuunaan siihen jotain kaikkee kivaa, en paljasta nyt vielä jossen totautakkaa sitä.. Mut kyllä tosta vähän keväsempi saadaan (: 
Niinjoo toi on siis olkaimeton :D Ja siellä on turkooseja myöskin. Jos joku muukin rakastu tähän.


Sitten pyöräilin kirjastoon, koska viikonloppuna kun vaan datailin nii olisin halunnu tehä jotain muuta mutta en vaa keksiny. olisin lukenu muttei ollu kirjaa, elikkäs menin hakeen sieltä jotain. Kysyin Harry Potter and the Philosopher's Stonee ensin mutta sitä ei siellä ollu, varasin sen ja hakisin sen kun se tulis.
Kirjastolta pyöräilin mein äitin tädille.
Jutskattiin sen kanssa kaikkee kivaa pari tuntia ja se oli ihana ja anto mulle 2 Potteria:



Harry Potter and the order of the phoenix
                           JA
Harry Potter and the half-blood prince


Luin tota feeniksin kiltaa jo jonkun 30 sivua. 



Sitten joku vaan random kuva matikan kirjasta. Ajan tällä nyt takaa sitä että kuka oikeen sanoo että kutosella alkaa olla koulu rankempaa ja vaikeempaa, meillä ainaki on sudokuja vaa matikankirjassa. hehah lol. Nomutjoo mukavaa vaihtelua niihin ainasiin laskuihin (::


Keskiviikkona oli matikankoe josta oon siitäkin vähän huolissani että mitenköhän se meni, en oikee tainnu oppia niitä mittakaavajuttuja (Edit: sain 10-. Jea). Nojoo, saa nähä mitä siitä sit tulee.
Koulusta mentii sitte kans pesiskentälle kattoon kun oli kouljenvälinen pesisturnaus. Me ei siellä pelattu mutta rinnakkaiset pelas.
Illalla oli Sylväälle(mein tuleva yläaste) tutustuminen. Sitä ennen Elli tuli meille. Laulettiin singstaria ja jotain duunattiin.
äiti heitti meijät, siellä oli vanhempain ilta kans.
Me käytiin kirjaston kautta koska se mun kirja oli tullu sinne jo tiistaina. Nopiaa toimintaa. Muttajoo siis haettiin se sieltä. En oo sitä vielä kerenny alottaa.





Sieltä sitten ajettiin siis Sylväälle. Oltii Elli minä Iida Katja Karo Veera Iida ja Iines siinä pihalla jonki aikaa ja sitte mentii sisälle kuudelta. Meijät käskettii siellä liikkasaliin missä meille jonkin verran ne selitti meille Sylväästä jotain ja jaettiin luokat. Mä ja Elli ja pari mein luokan poikaa tuli 7Dlle. Muita en sitte tuntenukkaa. Mut haluun vaihtaa 7Glle siel on Iida Veera Katja Karo Iines ja on Wikkakin ): äwwäwwää. Nomut onneks on ees Elli mun luokalla.


Me lähettiin sieltä sitten luokittain kiertään. Tukarit esitteli meille sitä koulua.Olin iha et eiei eksyn tänne :D Sitte mentii johonki luokkaan ja leikittii jotai "tutustumisleikkejä" mitä ehkä ekalla luokalla oltas hyvin voitu mennä... Piti kaikkien vuorollaan nousta ylös ja sanoo oma nimi ja oman nimen alkukirjaimella oleva kaupunki ja ruoka. Esim. "oon nina, asun naantalissa ja syön nakkeja". 
Sitte jaettiin jotku parit ketä ei tunne. Sen kans piti jutella jotain ja kysellä kaikkee. Pari minuuttia oli aikaa ja sitten mentiin piiriin ja piti esitellä sitä paria muille.
Sitten käveltiin ympäri luokkaa ja kun käskettiin pyssätä ja ottaa joku pari ketä ei tunne ja sitte ruveta selittään sille jotain vaikkas että mitä näkyy kun kattoo oman huoneen ikkunasta ulos tai mitä aikoo tehä kesällä. 
Ja sitte meijät laitettii huutaa "Suomi on uusi maailmanmestari HEI maailmanmestari HEI maailmanmestari, Suomi on uusi maailman mestari HEI mailman mestari HEI maailmanmestari" Ja sitte saatiinki lähtee. 
Mein luokalla on 22 oppilasta. Tunsin niistä Ellin ja 3 poikaa. 2 tyttöö sieltä sillee niinku tiesin muttamutta ei voi sanoo et tunsin.


Liikkeellä olin tän näkösenä:



Katja teki ton letin mulle koulussa (::



Tuubitoppi: Veromoda
Farkut: KappAhl
Pitkähihanen: Only


Siinäpäs kaikki tältäkertaa (:: 


Moimoi


Love: Nina

2 kommenttia:

Cata kirjoitti...

Oho, pitkä postaus.. taitaa olla sun tyylistä.
Rakastuin tohon sun tummaan mekkoon!! Vaikkei se oo kovin kesäinen se on jotenkin niin täydelline:)

Pyysin sua muuten facebookissa kaveriks, et hyväksynu:o

Ja wow toi käteenpiirros.. siin mä en osaa ees piirtä yhtähyvin viivaa.

Luen ehdottomasti!!

Nina- kirjoitti...

Joo, näistä mun posteista tulee aina aikas pitkiä (;;

Ai lisäsikkös :OO en oo huomannu, ja nytten ku kattoin mun noit piilotetut kaveripyynnöt nii en kyllä huomannu... Mikä on sun etunimi, katton uusiks ja jossei oo nii kysy uusiks ok (:

Ja kiitosta, mäki yllätyin kun se piirros onnistu nin hyvin (: