tiistai 29. maaliskuuta 2011

kipeänä jälleen.

Elikkä kuten huomaa nii tulin taas kipeeks... Sen takia ei oo postauksiakaa oikeen tullu ku kipeenä mun rupee särkeen tosi herkästi ja tosi paljon päätä vars. jos katon telkkaria tai oon koneella.. Mutta nytte tulin pikasesti ilmotteleen mistä tää hiljasuus on nytte johtunu ::(

Lähin ... varmaanki 2 viikkoo sitte perjantaina koulusta kesken päivän ku mulla oli huono olo ja kauheen kylmä. Siitä ei kehittyny mitää flunssaa sitte ja menin taas maanantaina kouluu ja olin sitte sen viikon tai pari (en pysy enää laskuissa mukana) koulussa iha normaalisti.

Nytte viime perjantaina (oliskos 25.3) mulla oli aamulla 38.5 kuumetta ja siitä eteeppäi mun on heitelly kuume 37 ja 39.5 välillä. Lauantaina mulla oli ihan karsee olo enkä pystyny tekee muuta ko nukkuun koko päivän, mut sitte on menny paremmin. Oon esim. lukenu Potteri 6 melkei kokonaan (698 sivua, alotin perjantaina, maanantaina menin sivulla 597 ja tänää en oo viel lukenu) muttaettä jotain oon saanu aikaseks (::

For The Records ei oo vieläkään tullu eikä siitä oo tullu mitään postia eikä mitään. Mikä on ku aina ennen on CDONin tilaukset tullu nopeesti ;;o

Mun kone tuli eilen huollosta, mutta siitä on virusturva vanhentunu ja isä on työmatkalla enkä ilman sitä osaa asentaa sitä uusiks, eli en voi vieläkää käyttää mun konettani. Mutta se vika on korjattu. Ei oo enää näyttä löysällä. Musta tuntuu et ne vaihto sen koko ruudun tai sen... ylemmän osan kannettavasta. Kannen. Emmätiiä mikä se on. Mutta anyways pääasia et se toimii.

Britneyn uus albumi Femme Fatale julkastiin tänään. Oon ennakkotilannu sen (CDONista yep -.-) joskus aikoja sitte... Sen pitäis tulla ehkä tänää.. Englannissa sen ennakkotilanneet oli saanu sen jo eilen tai toissapäivänä, ja äiti oli saanu 23. tai 24. päivä CDONilta s-postin että tilauksenne Femme Fatale on pakattu ja toimitettu (jotenki noin se meni). Vielä posti ei oo tullu joten ei voi sanoo mitään, mut toivokaa et se tulis pian, piristäis kummasti flunssasen päivää (;

Eipämuuta. Moimoi.

Nina-

Ei kommentteja: