lauantai 25. syyskuuta 2010

My Monday.

Moih. Elikkä nyt vihosta viimein sain aikaseks kirjotella mun maanantaistani :PP

Elikkä koulusta me mentii Käymää Punkalaitumella Talonpoikaismuseossa/Koiramäen talossa/Yli-Kirrassa.


Mauri Kunnashan piirsi siis tästä talosta otti mallii siihe koiramäen taloon.. Kerroin ni tiiätte vähä mikä paikka tää on (;

Me mentii sinne mein rinnakkais luokkalaisten kans, mut me mentii 2 eri porukas luokkien mukaan... Mein "ryhmä" meni ensin johki metikköö kattoo kaikem'maailman ansoja...

Tää oli joku ihmeen karhu-ansa

Ja me mentii tän reunalle ja kaikki pelkäs et joku tönää tonne koloon :O

Sit mentii koko luokka toho keinuu ja mä käskin open ottaa kuvan mun puhelimel...
Se on vähä epätarkka ku se ei oikee osannu...

Täs joku toine random kuva mis on mein luokka... paitsi tietty minä.

Sitte mentii johonki ihme "latoon" tai johonki mis oli kaikkee traktorei yms...

Ja sitte johonki toisee mis oli vähä kaikkee...

Toi näytti veturilta :D en muista mikä se si oikeest oli

Sit siel oli koulu:
Aika köyhä :D

Joo ja si siel oli jotai tommosii ... tommosii
Ne oli aika weirdoja... ;P

Sit siel oli kans ISO lampaankääpä :O
Kuvas mun jalka...

Jajaja sit siel oli kauppa jossa ei ollu oikee mitää... mä ostin pääkallo karkkeja.

Ja siel oli seinäl tälläne:

Sitte menin kotii ja... en muista mitä tein :O

Illemmal Iida käski mun mennä sinne ku Katjaki oli siel..
(matkal otettu kuva)

Joo meil oli aika kivaa niinku aina. Näytin kuvaa mis Britneyllä on sellaset hiukset ku haluisin. Se kuva on muute tämä:
Sit ku Britneyl on siinä etuhiukset ja mullaha ei oo ni mietittii et sopisko mulle... ni laitettii mulle Iidan yks peruukki päähän :D

No mun mielestä noi etuhiukset ainaki sopis mulle... Toi hiustyyli ei muuten kyllä ;D

Joo sitten tuli pikkunälkä kehiin... Iida tappo sen!
RAAKAA

Ja sitte tässä: (<3)

Siinä on Lehmi. Sukupuuttoon kuollut lehmä-eläin (-Katja).

9pm lähin kotia...


Siinä se. Vielä ke & to & pe ennen ku saan kertoo lauantain shoppailureissusta...

Love: Nina-

ps. Sopisko noi Britneyn hiukset tein mielestä mulle?

Ei kommentteja: