keskiviikko 22. syyskuuta 2010

My Sunday & my room before- & after the change


Eli otsikko kertoo kaiken?

En jaksanu ruveta enää kertomaa sunnuntaista siin maratooni postaukses kun sunnuntaina tapahtu perjaatteessa nii paljo... ja eli siis yhdistän nyt nää "My Sunday" ja "huone ennen / jälkeen" ku se mun huone muutettii sunnuntaina juur, mut yritän vähä laittaa ne eriksee tai.. no kumminki :D kirjotan ni sekavasti et luoja armahda :D

Joo eli mut tultii herättää jo 9 aikaa (kidutusta) ja sit ilmoteltii et lähdetää täst jossai vaihees käymää Tampereel jossai Kruunukalusteessa ja IKEAssa ja sit ku tullaa takas ni Idea Parkissa..
Niinku oon kertonu ni mun huone yritetään sisustaa uusiks, ni ruvettii aamulla pyöritteleen mun huonekaluja ympäri mun huonetta ja sit isä sai vaa päähänsä et hei Nina kun sä halusit sen matalamman sängyn ni sahataan sun sängystä jalat poikki! Olin vähä sillee et öö...? Mut tuumasta toimeen mulla on nyt matala sänky.


(ainoo tapa suojautua sirelöinti purulta:
<- näytän kauniilta, lol)

Sit muutenki vähä duunattii jotai, ja sit lähettii ajelee Tampereelle. Eli eka siis mentii sinnel Kruunukalusteesee ja sit Giganttiin kattoons yhtä telkkarii... Ja käytii muute jossai urheiluliikkees kans, jonka pukukopista otin päivän asu-kuvan (;

Huppari: Seppälä
T-Paita: Seppälä
Harmaa toppi: H&M
Farkku legginssit: Seppälä
Huivi: Freezer
Kengät: Aseman Kenkä

Sitte mentii sinne IKEAan.


Ekaks syötiin ja tota... Mä otin jonku... luomu makaronilaatikon (mikä oli muute hyvää!) + sain isältä sa äitiltä ranskalaisia ja pari lihapullaa ku se mun oli niinku lasten annos ni se oli tosi pieni... Sain sit samaa hintaa viel juoman ja jäätelön, eikä maksanu ku jotai 2,50€ muistaakseni. Kyl IKEA on halpa (; Sit lähettii toki kierteleen siel jotai... no sohvia ku katotaa mein olkkarii uusii... sit mulle koulupöytää ja sit katottii sitä mun ihanaa rakasta sänkyä joka on ihan ah<3
Isä kumminki sano et pidetää toi mun nykynen viel ku ei siin oo mitää vikaa se on nätti... No nii se on hyvä sänky since 2004, mut en tykkää siitä ruskeesta!

Tässä on autosta mun ottama kuva ostoksista.. niit ei hyvin näy, mut myöhemmin ku on kuva mun sängystä ni näkee(;

Ofelia=päiväpeitto. Se oli 19,95€
2 valkosta + 1 musta tyyny ja niihin saman väriset päälliset... Varmaa jotai 20€ yhteensä?
Sit tollanen "migreeni-tyyny" niinku äiti sano (eli toi musta valkonen sökkerö) oli kai jotn. 7€ kpl ja niit ostettii 2

ja sitte öäöäöä... mentii IdeaParkkii


Siel mä lähin kiertelee kaupois itekseni ja isä ja äiti meni kattoo niit sohvii yläkerrast ku sielhä on niit sisustusliikkeit... Joo.. kävin eka siell... mikä sen kaupan nimi on ku on se HALPA... HALVEMPI... KIRJATORI onks sen nimi vaa kirjatori? Joo no kumminki siel oli pari kirjaa 2€'n pöydäl, ku oon jo vähä kattonu joululahjoja (yms.) mun tutuille (varhainen lintu nappaa madon, right?) ja siel oli jotai kirjoja niinku... nimel äidin rakkaus ja isoäidille / isoisälle tai jotai tollasii, ni esim. mun mummu ja pappa varmasti tykkäis tollasista ku niil on jo pari sen tyyppist. ja 2€ ei oo paha, kunha vaa saan pöllittyy sen verran jostai (mullon 1,80) :D Joo.... Sitte kävin jalokivigalleriassa
(mahti paikka!). Harmi ettei mulla ollu rahaa ): Sitten kävin nää KappAhl, Lindex H&M läpi ja sit menin Vero Modaan. Siel oli yks villapaita / takki mitä oon kattonu jo jonki aikaa, ja pakkohan se oli sit laittaa päälle ja ottaa pukukoppikuva


Soittelin sit äitille et tulis käymää siel ja ostaans sen ku siel oli vaa yks S-kokoo, joten äiti joutu sit tuleen sinne.... Se on tosi hyvä suunnistaa joten se oli lähteny väärään suuntaa ja kävelly Idea Parkin päästä päähän ennen ku löysi. Ja se kauppa mis se oli oli vaa "muutaman kaupan päässä" siit Vero Modasta. Olipahan ny vaa kääntyny väärää suuntaa sitte :DD No joo sain ton villapaidan sitte... oliskohan se ollu 29,95€ (?)
Ja sit tosta ku KappAhl mainostaa niit muotoilevia alusvaattei tai jotn selasii (voi hitto mistä mä taas oon alkamas selittää!) nii ni ainaki niis rintsikois oli pienin koko tyylii joku 80C, ja sillee, et niis ei oo oikee mitää varsinkaa vähä nuoremmall ...

Sit kävin viel Accesorize'ssa tai sielll... ja katoin niit tarroja taal kerran..

Tos on... siel on ollu tollasii mut "London" ja oon aatellu et tulista "u.s.a" tai "New York" tyyppisii ku kaikkial on vaa Lontoosta kaikkee. No mut nyt tuli <3

Näitäki oon kattonu jo pitkään<3>

Sit viel siellä oli tälläsii Halloween tarroja. Ne vois olla aika kivoja, mut ainaki toi oikeen puoleiset on enemmän söpöjä kun pelottavia... Halloween tarrat oli kai 2,50€, ja New York tarrat kai saman verran.. noits "timantti tarroista" ku laittasin puhelimee ni niitten hinnasta en tie.. varmaa jotai 4,50€ ?

Sit kävin viel Tiimarissa, ja ainaki tonne Idea Parkin Tiimarii oli tullu kaikkee "Hollywood" kamaa ni olin siinä sit, ja oli pakko saada itestäni kuva tälläne ihku hattu pääs:

Ilme on iha pimee :D en tie mite toi liittyy Hollywoodii mut se oli hauska (;

No joo sit lähettii kotia ja petasin sänkyni ja käännettii viel kai jotai mun huonees... Sit mummu ja pappa tuli ja toi Joelin meille ku se oli ollu siel viikonlopun kattoons ralleja.

That was my monday (((;

----------------------------------------------------------------------------------

Ja sitten tää ennen/jälkeen huonepostaus ((;

Eli kuvii huoneestani "ennen" oon ottanu sillon ku otin kuvat mun huoneesta sillo ku siivosin mut muistin virkistykseks otan ne tähä "ennen" kuviks. Yks niistä kuvista on sekanen, ja 2 siistejä. Ja sit on "jälkeen" kuva joka on samasta suunnasta sitten ((;

Eli here they comes :

Ennen

VS

Jälkeen


- - - - - - - - - - - -

Ennen

VS

Jälkeen
okei toi ei paljo muuttunu ;D uus CD soitin + telkkari laskettii alas.


Ennen

VS

Jälkeen




Sit täs viel 2 kuvaa mun sängystä sen jälkee ku sen jalat on katkastu. Siit näkee kui paljo päiväpeitto yms. "koristeet" tekee (;

&
Hmm no joo tos se on siirretty kans vähä mut kumminki ((;

Mitä tykkäätte?

Nii ja sitte tästä kirjotuksesta saattaa puuttuu 'S' kirjaimii koska mun kone temppuilee ja 'S' ei tuu kunnol ellei sitä hakkaa nii et ://

Love: Nina-

Ei kommentteja: