keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Pikaseen...

Joo niinku taisin jo viimepostauksen lopussa sanookkin, nii ku katoin jotai blogeja millä on paljon lukijoita, ni ei ne hirveesti kerro siit omasta arjestansa ja mitä ne tekee. Ja mulla se on taas menny suurin piirtei siihen et kerron VAAN siitä mitä mä teen. Elikkä ajattelin kysyä teiltä että minkä tyyppisiä postauksia haluaisitte enemmän. Siitä en oo ainakaa kokonaa luopumassa et kerron mun tekemisistäni, mut en ehkä iha jokasesta tylsästä päivästä kirjottelin enää, ja kirjottelisin muustakin, mutta siis mistä muusta?

Joo ja se Tampere-postaus on tulossa mutta Blogger ei taaskaa tykkää oikeen toimia ni tää on tällästä ainaista taistelua tän kuvien lataamisen kans ja muutenki vähä kaiken. -.-

Mutta joo tälläne vaa pieni pikapostaus näi vaihteeks, kuullaa kohtapian lisää (;

Nii ja sitten nyt huomasin etten oo vielä ennen muistanu, ni kiitän ny kaikkia teitä mun lukijoita. Te ootte mulla tosi tärkeitä ja syy miks mä tänne kirjottelen (vaikka eihän teitä vielä kauheen paljon ookkaan :D).

Love: Nina-

Ei kommentteja: