perjantai 17. kesäkuuta 2011

Ah jes ! ::)

Oon nyt pari päivää ollu niiin fiiliksissä kun kaikki menee hyvin ja ah jes ::D

Elikkä mulla on nyt kaks ihan hirveen kivaa juttua tiedossa tässä tulossa, oon oikeesti niin ilonen (:

Ekaks: Meen Britneyn keikalle!

Tää on se, josta vihjasin jo viime postauksessa että jotain tosi kivaa kävi sunnuntaina. Olin siis tietenki kerenny jo stressaan tosi paljon etten saa niitä lippuja keikalle jos ne menee kaikki! Liput tulis maanantaina 9:00 myyntiin, ja isän pitäis niitä töissä yrittää saada varattua, koska mä oon niin tumpelo että siitä ei tulis mitään. Noh, olin siis sunnuntai-iltana koneella, kun näin yhessä Britney-blogissa (*click*) postin, jossa sanottiin että yhellä koodilla saa nytten jo varattua liput B:n keikalle. Kiireellä sitte juoksin isälle että sen täytyy lopettaa poliisiopisto 2:n kattominen ja varata ne liput vähän äkkiä ::D Sählättiin sen koneen kanssa sitte hetki, ja kun oltii jo jonki verran saatu kaikkee täytettyä nii tajuttii että mun kone ei tajua meijän printteriä, eli sillä ei saa printtilippuja, eli eikun iso kone äkkiä päälle ja sama uudestaan. Kun oltii löydetty sieltä valittu hyvät paikat, nii se sano että täytyy rekisteröityä (sivun yläreunassa meni kello että kuin kauan on ne liput varattuna) hirveellä kiireellä täytettiin niitä kohtia siellä, kun se sano että täytyy maksaa VISAlla. Äiti on ainoo jolla mein perheestä on VISA, ja arvakkaa oliko äiti just sillon jossain hukassa ::D kauhee huuto ja kiroominen ja juostii ympäri taloo ja etittiin äiteen lompakkoo. Joo löydettiin se onneks ja saatiin sen tiedot laitettua, niin se halus varmistaa että oikeesti ollaan se henkilö ja käski kirjautua verkkopankkiin, isä kirjautu omillansa, ja kun äitin VISAn tiedot oltiin annettu niin se heitti meijät sieltä sitten pois, ja taas täyty antaa VISAn tiedot uusiks yms. D:: Sitten piti kirjautua äitin verkkopankkiin, ei löydetty sen avainlukuja sen lompakosta. Rupes tässä vaiheessa tuleen vähän epätoivonen olo! Sitte löyty äiti ja se ei tajunnu että meillä on kiire oli vaan että tulee kohta, ja miksette muka voi isän pankkiin mennä nii kauhee "eiku nyt saatana vähä äkkia haet ne täältä ko vähän kiire!!" Ah saatiin ne liput sitten hommattua, oli aika voittaja fiilis! :::)

Siinä on meijän liput printattuna

Suunnilleen tuolla me istutaan, ja tohon keskijuttuun tulee se lava, et se on sillee isompi, ei vaan toi pieni "STAGE AREA" (:

Ja siis oon menossa tonne isän kans. Isä oli mun kans 2009 vuonnakin kun Brinteyn circus tour oli täällä. Nyt mulle tulee vaikeet seuraavat.. n. 5kk, eikä pelkästään vaan siks että täytyy jaksaa oottaa, vaan myös siks että nyt isä voi kiristää mua noilla lipuilla tekeen kaikkee "pese ikkunat tai annan liput mun työkaverilla" "käy ostaan mulle salmiakkipussi tai myyn B:n liput" ::D oon sen pieni orja. Okee, ei isä niitä myis, se on vaan ilonen että oon Britney-fani. Se fanitti B:tä joskus ja tykkää vieläkin ja on ihan onnessaan ku pääsee mun varjolla tonne keikalle, ei se iteksensä sinne kehtais mennä, nytte voi "noku emmää muute mut pakko mennä Nina kans" ::D

Ja toiseks: Meen Lontooseen!

Sinnekkin meen isän kanssa (:: Varattiin lentoliput tonne seuraavana päivänä kun oltiin varattu B:n liput, ja kun sekin tarvitti VISAn, nii nytte osasin hakee äitin kortin sieltä lompakon uumenista ja osasin sanoo oikeet numerot ja sillee. Tuntu et toistettii ihan samat jutut uusiks ::D naurettii isän kans et mitäs huomenna sitte tilattas ::D
Oltiin puhuttu Lontooseen menosta jo aikasemmin. Isä ehdotti sitä että kun mun loppuu ala-aste nii vähä sen kunniaks (+ jos tulee hyvät todistus, mutta se tiesi että tulee) mentäs käymään Lontoossa, koska olin siitä isälle puhunu. Sitä säädettin jonkin aikaa, mutta sitte puhuttiin että jospas ottasinki jotain muuta, nii olin sitte pitkän aikaa saamassa "äänitys studion" elikkä siis mikin ja jonku laitteen millä voisin äänittää kotona mun laulua niinko jossain studiossa (: No nytten päädyttiin kuitenkin tähän Lontooseen, pyydän niitä studio-juttuja sitten synttäri/joulu lahjaks varmaankin.
Lentoja ei ollu Ryanairilta enää niinkää paljon jäljellä kun sillon keväällä kun oltiin katottu. Ainoo mahdollinen aika mite mentäs oli 29.7-1.8, ja lennoille oli 3 paikkaa jäljellä. Varattiin ne, ja ollaan tollon sitten siis menossa Lontooseen. (::

Suunnitelmia mulla ei oo paljon vielä. Madame Tussaudissa haluan käydä, + London eye ja Big ben pitää tietty nähdä. Ja koska isä varas hotellin hyvältä paikkaa, niin voidaan poiketa Kings Crossin asemalla. Jos joltain on menny ohi, niin se on se asema jolta Potter ja muut lähtee tylypahkaan junalla, joten siellä käydään (; + tietenkin shoppailen siellä jossain (isä ei tykkää tästä) Nyt haluisin kysyä että onko jotain ehdotuksia että missä mun kannattais käydä Lontoossa? En siellä kauaa oo, perjantaina ollaan hotellilla joskus 5-6 aikoin illalla, ja maanantaina lähtee lento jo joskus 7:30 aamulla, mutta kyllä siinä silti jonkin verran kerkiää tehdä (:: Elikkä ehdotuksia tulemaan (::



Kuva Googlen kuvahausta


Love: Nina-

ps. niitä postausehdotuksia ei oo vieläkään tullut elikkäs niitäkin kaipailisin :::D

3 kommenttia:

suvi-pauliina kirjoitti...

hei ihanaa toi teidän sähläys ::D !
mut kuis te vaa 3 paikkaa varasitte !? ;o

Nina- kirjoitti...

hihi oliha se, varsinki nyt kirjotettuna jälkikätee ::D

Ja kuinnii vaa 3 paikkaa ja minne?

karoj kirjoitti...

Ihan vinkki vinkkinä.. sun ei tarvi tehdä näin tarkkoja selostuksia sun jutuista, liian pitkiä postauksia siis, jonka takia useat ei varmastikaan jaksa lukea koko postausta jos se on kirjoitettu niin kuin romaani. Ei mulla muuta.