torstai 5. toukokuuta 2011

pääsiäinen + parturissa + vappunaamiaiset + vappu viikonloppu (::

Helou.


*Täällä* on menossa Korean matkamuistojen blogiarvonta (sepä oli fiksusti muotoiltu lause)


Tarkkasilmäisimmät huomasikin varmaan että vaihdoin blogin yläkuvan (: Se on nytten ensimmäistä kertaa minä, ennen se on ollu aina Britney, paitsi halloweeninä hetken. Vaihtelu virkistää. Oon aatellu et tekisin sellasen kuvan yläkuvaks mikä aika monella muullakin on kyllä sen tapanen.. Että siinä on niinkun monista ittelle tärkeistä asioista kuvia. Niin että millä ohjelmalla suosittelisitte sellasen kuvan muokkaamaan? Mulla ei oo muita kuvanmuokkausohjelmia kun Picasa ja Paint (jota en osaa käyttää ihan oikeesti yhtään), oon toivoton muokkaan kuvia :((


Pääsiäisenä Lauantaina menin mummulaan. Halusin kun aattelin et mummulla on kumminki jotai hyvää pääsiäiseks (;



Siellä oli tollasia pääsiäismunia (;



Söin siellä kaks nii sain Hedwigin ja Kaalimadon niistä 8)


Lauantaina lähettiin ajeleen mummun lapsuuden kodille ja muualle sinne lähistölle






Sunnuntai-aamuna mummu oli keittäny mulle kananmunan ja innostuin koristeleen sen ::D

iha selvä Tuksun serkku tai sisko tai joku ;;)




Keskiviikkona koulu loppus yheltä, mutta mä lähin varttia vaille kun mulla oli parturi. Värjättiin vaaleita raitoja + se leikkas vähän kuivia latvoja ja kerrosti mun hiuksia lisää ja kevensi mun otsatukkaa... mitä se sitte ikinä tarkottaakaa ::D
Mun parturi on ihana. Se on semmonen ylienerginen ja se höpöttää koko ajan ja on hassu. Me esim. puhuttiin ensi autoista ja sitte mietittii et miten mä kehitän jonku pillerin joka oikeesti laihduttaa (jos semmosen kehitän nii tuun rikkaaks) ja jos en saa sitä tehtyä nii täytyy vaa ruveta pankkirosvoks (eks olis aika hianoo. "mikäs sun ammatti o?" "pankkiryöstäjä") Ja keksittii et se rupee pitään Clipsin piilokameraa (siis voiei nytten tästä sun tukasta tuli sininen, ei voi mitää). Hih ::D Mutta joo tässä on ennen-jälkeen kuvia. Ennen-kuvat on aika huonolaatusia kun tajusin koulussa et ounou en oo ottanu ennen-kuvia, yritin epätoivosesti niitä ottaa wessassa huonossa valossa ja vähän sitten muutaman pihalla matkalla menossa. Mutta vanhemmista postauksista ainakin näkee sitten jossei muuten (:


ENNEN:




















JÄLKEEN :






















Torstai oli aika perus päivä. Koulussa oli ensi fyken koe joka meni kait ihan ok. Viimesellä välkällä me haettii Veeran ja Katjan kans jotku oksat ja juostii ympäriinsä ja HarriPotteriTaijottiin toisiamme ::D Veera oli Hermione kai, Katja tais multa mennä ohi, Ron vissiinki ja Volde jossai välis, ja mä olin ensi Potteri mut sitte rupesin Lunaks. ::D Oltiin varmaa fiksun näkösiä ku kepit kädessä juostii toistemme peräs ja kiljuttii loitsuja. Ja Veera noitu suomeks ja mä englanniks. hähhää. Kuka sanoo ettei kutosluokkalaiset enää leiki? :D Lol


Koulun jälkee luin viimesen Potterin loppuun. Itkin itekseni jonki aikaa iha vaa sen takia et "tää on nytte sitte The End". Sitte oli laulukoulu. Mun porukassa ollu Maria lopetti, ja mä ja Wikka ollaan nytten siinä kaksin. Onpaha enempi aikaa laulaa (: Preston jälkee Wikka tuli meille ja katottii Alice in Wonderland


Perjantaina oli koulussa vappunaamiaiset. Olin laiska enkä jaksanu ruveta väsään mitään uutta asua, vaan olin Britney niinkun viimevuonna (mulla oli 2 Brit-asua, ja olin koulussa sillä millä en ollu viimeks, nerokasta eikös?)  Heräsin jo 6 aikoihin et kerkesin laittaan mun vaatteet ja kaikki. Mallina toimi tää kuva:



Nää vaatteethan Britneyllä on circuksen videossa *klik*






Mulla ei oo hyvää kuvaa mun asusta nytten. Iida otti kuvan muttamutta se ei oo vielä antanu mulle niitä kuvia, mut kyllä näistäki jonki verran näkee.


Ekalla tunnilla meillä oli äikänkoe (tuli 10)  ja sen jälkee sitte pelailtii pelejä kun piti tuoda kouluun. Me pelattiin korttia ja Twisteriä















Siellä pojat pelailee pokeria tai jotai...



Joku randomi kuva käytävältä. Toi mummeli on mein kuviksen opettaja. Se oli käyny tolla asulla Superissa kesken päivän ostamassa sen luokkalaisille Simaa ja keksejä! ::::D



Koulussa oli kerranki syötävää ruokaa.


Joo syötii ja sitte mentii välkälle. Puhalleltii saippuakuplia ja pelailtii vähä korttia ja muuta vaa duunattii (::



tää kuva on oikeesti seuraavan viikon tiistailta, mutta se sopi tähän.















vasemmalta: minä, Elli, Iida, Veera, Katja



Mä en oikeesti oo noin lyhyt ::D


JA



Siinä on meijän koko luokka.
Tehtävä: etsi minut!


Viimesellä tunnilla oli liikkaa, en ollu varautunu ja mulla oli vaan noi äitin korkkarit nii sain mein opettajan kengät lainaan ::D



Uusinta uutta hothot muotia, talvikengät keväällä !


Me mentii kirkkistä

Siellä noi on. Mä olin ton auton takana vaan istuin koko tunnin, olisin hyvin pärjänny omillaki kengillä.






1 päästiin kotia (:


LÄHEMPÄÄ KUVAA MEIKEISTÄ VIELÄ:






Näyttääpä tyhmältä, mut tollee näkyy se luomiväri ees vähä. Toi onnistu aika hyvin toi meikki, oon tyytyväine (:


Lauantaina meillä vietettiin kotona vähä jo vappuja, ainaki näi ruokien puolee.






ah <3 Ja illalla ranskalaisia ja nakkeja.


Joel oli jossain nii mä ja äiti ja isä lähettiin ajeleen. Kierrettii ensi vähä Vammalan jotai kartanoita mitä täällä on ja käytii mökillä kattoon että oliskos jäät sulanu ja onko pysyny mökki kasassa (sielä se nättinä nökötti niinkun ennenkin).











Tää paikka on ainaki mein luokkalaisille tuttu:






keskimmäinen palkki


isä ajo meijät otamussillalle, siellä on n.3km luontopolku niinnii mentii sitä joku 300m ja sitte isä oli vaan et hei ei jaksa, käännytää takasi ::D



Siitäpä olis ollu kiva tippuu...



Mökiltä oli jäät sulanu ja vesi oli 10 asteista. Whaaaat? ::O en olis uskonu et nii lämmintä jo. viel viikko takaperin se oli jäässä.



Sitte kotia ja omnomnom <3 (:


Lauantaina mentiin Ideaparkkiin. Kiertelin siellä itekseni vähä paikkoja mut mulla ei ollu oikeen shoppailufiilis (harvinaista) nii en oikeen jaksanu kunnolla. Tässä nyt kumminkin jotain mitä tuli ostettua (äiti siis osti) ja pari mitä sovitin.



Gina Tricotista legginssifarkut 9.95€


Europehousessa koitin mutten ostanu:



Tollanen mekko. Metsästän parhaillaan jotain kevätjuhlaan ja alkaapi olla jo vähän kiire..



Tuommonen paita. Rakastan.



Laukku alennuksessa 10€. oliskos ollu Nahka Albert tai joku. Äiti haki sieltä laukkua nii menin makutuomariks ja bongasin ton (:



Kirja jalokivigalleriasta 4€. Tää on ainoo jonka ostin omilla rahoilla. Toi ei vaan oo kauheen hyvä, musta se sano vaikkapas että oon kauhee siivousintoilija ja että vihree ja ruskee on mun lempivärejä ::::D



ONLYsta tuubitoppi muistaakseni 12,95€. Huono kuva anteeks )::


Takasintullessa poikettiin Nokian citymarketissa hommaamassa mulle ja Joelille mökille kumisaappaat



Mä sain punaset HAIt. Ne oli jotain 40€ paikkeilla. Mulla ei oo ollu 2vuoteen saappaita ollenkaa niinku olemassakaa.




Sunnuntaina me mentiin aamulla kattoon vanhojen autojen paraati mikä on täällä aina vappuna






Tultiin sen jälkeen kotiin syömään ja lähdettiin TAAS ajeleen. Mummulaan oltiin menossa mutta kierrettiin vähän.



Ja siis mulla on koko siitä ajasta yks kuva? 


Joo mentiin siis sinne mummulaan. Siellä oli mun kummisetäki, näin sen pitkästä aikaa. Oltiin ja syötiin ja juteltiin siellä hetken aikaa ja sitten kun lähettiin niin käytiin mummun siskon ja sen miehen mökki kattomassa. Mä oon käyny siellä jo muutaman kerran, mut isä ja äiti ei ollu (äiti ei ees ollu nähny annelia ja pekkaa ennen). Se on tosi kiva kunhan ne saa sen laajennuksen valmiiks (:


+ vappuna Elli tuli venäjältä, koulussa se anto mulle tuliaiset:



Tuommosia keksejä tms. ne on vähän niinkun palloja, ja sen keksikuoren sisällä on suklaata. Taivaallisia <3



Vihko-kynä-systeemi


Sain kans yliviivaustussin missä on pinkki ja keltanen pää (:


Eipäs nyt muuta. Keskiviikkona (4.5) oli luokkaretki josta erillinen postauksensa kohtapuoliin (KUN SAAN IIDALTA KUVIA) ja tänään (torstai 5.5) on cheerleadingin kenraaliharjotukset, ne alkaa 25minuutin päästä, joten Nina kuittaa tältä kertaa.

Moikkamoi.

Love: Nina-

PS.! postausideaoita olis tosi kiva saada. Tossahan noita on jonkin verran listattu sivussa, mutta oon uusimman saanu varmaan puoli vuotta sitten, olis kiva tietää et mikä teitä nykyään kiinnostais. Ja josset keksi uusia niin sanot vaikka mikä/mitkä noista luetelluista ehdotuksista kiinnostaa eniten (::

2 kommenttia:

Iida kirjoitti...

UAH ! kiva postaus, oli kiva lukee 8)
ja tosta yläkuvasta, voit tehä www.mybannermaker.comissa jonku tai sitte voit tehä iha picnikillä kollaasin ja se on tosi helppoo :) voin auttaakki sua, siitä puheen olle, pääsisin EHKÄ tänä perjantaina taino siis huomenna yöks.
JA mä halun tein mökille ja olis kiva talviturkkiki kastaa ! tiedän et pidät mua hulluna mut mä halun kastaa talviturkin aikasee.
ainii muute, joku vitun nörtti oli hakkeroitunu mun bloggerii tai jotai vastaavaa, jouduin siis poistaa sen, mut tein uuden saman nimisen:
www.cocainesoup1.blogspot.com

ps sori tuliko liian pitkä kommentti :s ?

Nina- kirjoitti...

IIDA: kiitosta (::

Tää me käytii jo puhelimes läpi, tuut meille huomen.Mutmut me ei olla menos kyl tänä vklp mökille, mut otan sut sitte joo joskus mukaan mut saat kyllä kastaa sen talviturkin kerkenäs, mä en oo tulossa ::D

Ja tyhmä nörtti ): seuraan sun tota uutta blogia (:

Ja ei ollu liian pitkä kommentti, pitkiä on kiva lukee ::)