maanantai 13. syyskuuta 2010

Happy Birthday Jayden & Sean


Elikkäs Britneyn pojat viettivät (mun tietääkseni) 4- ja 5 vuotis synttäreitään tässä ihan juur. Voi taivas oon huono fani kun en tiiä tarkkaan sen poikien synttäreitä x(( No öö Jaydenin synttärit oli mun mielestä kumminkin sunnuntaina... Ja Seanin synttäreistä en osaa sanoo. Britney kirjotti kumminkin Twitterissään näin:

>>Spent the boys' bday weekend at Disney and had a blast. I can't believe my boys are getting so big! Happy birthday JJ and Preston. -Brit>>

On heillä kyllä vuoden ikäero, mutta synttärit on sattunut sitten (ainakin melkein) samalle päivälle. Tässä nyt kuvia synttärisankareista ((:

<3

Jayden James


Sean Preston

Britney and J-J at Zoo

Jayden leikkipuistossa isänsä Kevin Federlinen kanssa.

Sean isänsä sylissä

Jayden

(vasemmalta) Sean, Britney, Jayden

Ellen kannessa ollut kuva. (vasemmalta) Preston, Brit, J-J

(vasemmalta) Jayden, Britney, Sean


so Happy Birthday Jayden James & Sean Preston ! <3

(eikö oo sulosia!!!)

-Nina

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihania noi pojat :)))toi jayden on on aika paljo britneyn näkönen :)

Nina- kirjoitti...

nii onki sulosia <3

Mitä oon ite huomannu ni Jayden on ainaki tosi saman näkönen ku Britney just ton saman ikäsenä, ja Seanilla on iha samallaine hymy ku Britneyllä :D

Mut muutki on sanonu mulle et Jayden näyttää äidiltään (;