tiistai 7. syyskuuta 2010

Heissan ja anteeks ):


Joo moi kaikki... täält mun puolelt on ollu taas jonki aikaa aika hiljasta, osittain siks että oon siivoillu, osittain siks et se mun kameran laturi oli hukassa (mä siis löysin sen eilen jes) enkä oo jaksanu hirveesti niinku ottaa kuvii mun puhelimen huonolla kameralla.. ja mä aattelin että niinku jaan tänne sit seuraavassa postauksessa ennen-jälkeen kuvat mun huoneesta siivouksen jäljiltä, mut sitä "jälkeen" kuvaa ei oo viel ainakaa saanu otettuu :D mut kyl se sieltä, ehkä jo huomenna, maybe? (:

Mutta sillee... Tänää koulus yhtäkkii vaa niinku alko paska (sry) haisee ku tuol jossai läheisel pellol ilmesesti niinku lannotettii... jotku tuoksutti sit niinkiu hajuvettä luokas, jotkut huulirasvaa... jotku piti huivii suun edessä. siinä ilmassa on meinaa varmaa vaik mitä rikkii yms, ni jos sitä tutkittas ni en usko et olis kauheen terveellistä hengittää. Sisällä haisee (meil ainaki ku tos mein takana on pelto!) melkei yhtä pahalle ku ulkona. oon kok päivän kävelly hajuvesipullon kans, mut jos sitä esim. suihkuttaa kädelle ni se paskan haju sekottuu siihe kyl pia... Hyiiii säälikää muo ;((

Ja sitten vielä et huomenna on koulukuvaus. Pitäkää mulle peukkuja koska musta ei oo 5 vuoden aikana onnistuttu saamaan YHTÄKÄÄN onnistunutta koulukuvaa. Nii et mä tartten ny "tsemppiä". Soo... send me positive energy, ok? <3 Jajaja sit vielä sitä et käväsin nopee iidalla ku lainaan siltä yhtä vyötä koulukuvaan, ni yritettii saada noi gadgetit toho sivuu muttei vielkää onnistuttu... Iidal ne gadgetit tuli ku se vaihto ulkoasun, me vaihdettii mun ulkoasuu varmaa 3 kertaa, ja nyt täs on vaa tää bloggerin tämmöne tylsä, mut vaihdan senkin tässä kyl kohtapian, sillon kun teen sen postauksenki, eli täs tän viikon aikana kumminkin...Mut jos jotain (varmaan enempi niitä ketkä muo vähänki paremmin tuntee) kiinnostaa mun kuulumiset tarkemmin ni kyselkää vaan ((: nii ja poistettii kaikki gargetit ja sit lisättii nyt vaa Lukijat-gadget takas, nii niitäki on vähän... no aika vähän :D Syksyn "kunniaks" (syksyt lakkoon!) jaan pari hienoo kuvaa ku löysin syksystä (:





(kuvat weheartit.com)
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin Nina- lopettaa tältä erää (:

Moikka !

Ei kommentteja: