sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kipeenä... )):

Elikkä siis tulin viimeyönä kipeeks, ja mulla on kuumetta nyt 37,8. Yyh ööh jotenki sekava olo ni en oikeen tiiä mitä selittäsin. Mun piti mennä Daralle tänää, mut eipä se sitten käykkään tyhmää... Ja mun piti alottaa Chearleading huomen mut sekää ei käy ku en mee huomen kouluu tai mihinkää ku äiti kielsi... Tyhmää x2

Tänään oon... No oon nukkunu ensin aamulla piiiiitkään, sit datasin ja söin, sit yritin taas nukkuu mut siitä ei tullu mitää nii menin alakertaan kattoon Britney & Kevin chaotic, mun on pitäny se jo jonki aikaa kattoo ku ostin huuto.netistä sen ja se tuli jo viikolla... Mutta eikös sitä sanota että 'parempi myöhään kuin ei milloinkaan' ? (;

Sitten tulin takasin ylös ja mittasin sen kuumeeni ja sit tulin dataamaan... Öö-öö yritin taas saada noita gadgetteja tohon sivuun mutta ei vieläkään. Mikä piru niitä oikeesti vaivaa en kestä!!

Mun pitäis kertoo vähän mitä oon tehny tiiän, ja tänään oon vaa ollu kotona tiiän, mut on vähä särkeny päätä et ei oikee oo huvittanu... tulimpaha taas kertomaa fiilikset...

Yritän ihan tosi tehä seuraavan postauksen huomenna kun oon kotona (jos ei vaan särje päätä, please god let me be healthy). No mutta joo, palaillaa huomenna sitten eiks nii? ((;

Toivokaa teki et paranen ((;

<3:>

Ei kommentteja: