keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Huittisissa lomalla

Niinku kerroin nii olin hiihtolomalla Huittisissa, mummuloissa (: 

Menin perjantaina äitin vanhemmille. Siellä on aina vähän tylsempää kun ne kattoo vaa urheiluu telkkarista :D Mut siellä on aina ihanaa ruokaa <3
Olin siellä koneella (järjestelin jotai kansioita + reenasin tanssia ku oon ladannu jotai videoi youtubesta koneelle). Sitte luin jotai ja soittelin taas pianoo.
Lauantaina käytii ämmin (niinku kerroin, sanon äitin äitiä ämmiks ko se haluaa) kans Huittiste keskustassa ja ostettii langat, se kuto mulle villasukat <3
Sitte kierrettii jotai kirppareita. Ostin 2 juomalasia isälle ja Joelille, niissä on formula ja lukee "I  My Car" Oli ihan pakko ostaa ;D

Sani-kirppiksellä oli sellasii kivoja puisia säilytyslootia:


Noi oli ihania, mut vitsit ku en tarvii!


Sitte kävin Seppälässä. Sieltä pari pukukoppikuvaa:


Tässä tää josta laitoin jo kuvaa.


Ostin ton hupparin (ko äiti lupas maksaa sen mulle) makso muistaakseni n. 27€ toi on sisältä sellasta samallaista ku vaikka wesci hupparit, eli ihana päällä (::

Sitte kävin kans Freezerissä pikasesti ja näi.. Sitte menin viel yhelle kirppikselle mistä löydän melkei aina jotai (käyn Huittisissa siis aina kirppiksillä. Kirppis tähtisilta, jos käyt Huittisissa nii kannattaa käydä siellä. Siellä on aikalai kaikkee. Ja sani-kirppiksellä kannattaa käydä kans! siellä on kaikkee kans, ja sitte niinku usei jotai marilyn monroe / elvis kamaa.)

Sieltäkin jotai kuvia:

Ollaa vitsailtu porukoitte kans et pitäs ostaa Mona Lisa taulu meille ::D Toi oli 22€

Toi on niin kiva peili. Oon kattonu tota jo kauan, ketään ei osta sitä. Harmi ettei mulla oo sille paikkaa )::

Tääkin on nii ihana! Se on tehty 5- ja 10pennisistä.
Sieltä en ostanu mitää.

SITTE MENIN HINTAHAAVIIN:

1,35€ tän ostin ::D



noi oli kivoja (=


Ku menin takasi, nii tehtii mustikkapiirassa,sitte olin taas omissa oloissani. Illalla menin mummulaan. Söin iltaruuan, katoin Gleen ja Bondin ja menin nukkuu

Sunnuntaina mummu sai mut houkuteltua ulos ja me mentii potkukelkkaileen!!
Mulla oli niin 5-wee fiilis, ku muistan et me mentii aina potkukelkkailee mummun kans ku olin pieni. oh memories<3


olempas kaunis

Siellä se mummeli menee (::::


Kuvailen mummulassa aina kaikkee (esim. syksypostauksessa melkein kaikki kuvat on sieltä) nii otin taas kuvia, enjoy:





Huomaa et oon yrittäny saada ton auringon niinku näihi. Aurinko siis on edellee olemassa!


Mummula:
<3

Sitte mentii papan kans maitokauppaa ni siellä joku mainosti:
SAIN SDP-karkin. Siellä oli joku ja sitte se anto sellase lapun et äänestäkää mua,ja anto karkin (toi oli marianne).

Sitte leivottii pullia ja kaikkee duunattii ja maanantaina menin kotia ku isä lähti töistä ni se haki mut sieltä.

Siinähän se (::

Nina-

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei mä olin huittisissa viime kesänä pariki kertaa!!! Mulla asuu kavereita siinä ihan vieressä Kokemäellä.

Ihana toi kylähullu-pipo :)

Nina- kirjoitti...

okei kiva (:: Niinku täältä onki varmaa käyny ilmi ni mä käyn siellä tositosi usein ku mun isovanhemmat asuu siellä. Vähintäänki kerran kuussa tulee käytyä.

Ja kiitos, mäki ihastuin siihe heti, tuli sellane fiilis et joku on suunnitellu sen juur mulle :D