torstai 28. heinäkuuta 2011

The end of story, Good bye, The End.

Heii kaikki rakkaat <3


Tuli taas kirjustelu fiilis nyt kun on Lontooseen lähtö ihan lähellä. Lähetään tosiaan jo huomenna ::O


Mutta siis. Kerroin aikasemmin että mulla meni täällä kuvatila loppuun. Mietin että mitäs tekisin, ja totesin että en jaksa tinypicin tai minkään muunkaan kanssa ruveta säätään, niin tein kokonaan uuden blogger profiilin, ja myöskin siis uuden blogin.


Tän blogin sisältö alko mua vähän kyllästyttää. Kaikki postaukset tuntu olevan jotenkin niin saman tapasia ja kaikki liian pitkiä. Saa ny nähdä että pystynkö uuden blogin kanssa yhtään parempaan, mutta saan ainakin alottaa nyt puhtaalta pöydältä ton uuden blogin kanssa.


Mutta siis jos teitä vielä kiinnostaa lukea mun tekstejäni niin suunta kohti mun uutta blogiani joka löytyy täältä ----> *klik*
Vaikka teinkin uuden blogin, niin en silti poista tätä. Tää jää nyt ainakin joksikin aikaa vielä tänne (:


Toivoisin että saisin teijät kaikki (ja muutaman uudenkin lukijan) mun uuteenkin blogiini.
Sen on ulkoasu vielä tosi köyhä, mutta en jaksa ruveta nyt muuttamaan sitä, on muutakin tekemistä juur ennen lähtöö.


Eli siis nähdäillään tuolla uuden blogin puolella (:


<3: Nina-

Ei kommentteja: