torstai 9. syyskuuta 2010

Heissulivei (:

Moikka. Mitäs ootte puuhaillu? Mulla on ainaki tää viikko menny tosi tosi nopeesti :D

Mein isä sano, et tänää mun täytyy saada imuroituu mun huone tai en mee mihenkää viikkoon, eli oli pakko siivota... Jajaja tota sain sit otettuu ne "jälkeen" kuvat tänää :DD Jaan ne vaik täst ensin ja kerron sit mitä oon duunannu :P

Eli ensi ennen:

voih ei ny melki hävettää toi mun huoneen kunto D::

Sitte "Jälkee"

                                
                             

                         

Eli lattian tyhjensin mut hyllyt on edellee iha sekasin... Mut kyl mäkin ne joskus sitte siivoon...

Joo nyt tota kun mun tuoli vietii pois ni täs on mun datis paikka:

                                

Siinä istun niinku nytki tossa "taljan" päällä ja kone on tos laatikon pääl. Ja (no tost varmaa näkeeki) ni iha tiedoks kaikille et tää EI oo oikeesti minkää eläimen talja. (:

Sitte tota näytän 2 mun keksimää tota... juttua. Nyt joku mun tuttu nauraa kun mä jaan "siivousvinkkejä" :D en mä tiiä voiks näitä oikeen sellasiks sanoo, mut niin mä niitä ny nimitän.

Elikkä tässä no1:


                          
Et niinku tos on 2 kenkälaatikkoo... Ne ei näytä oikeesti huonolta, ja sinne saa ängettyy jotai pientä jos täytyy vaik siivota pikaseen :DD (juu en näytä mitä siel on sisäl)

Ja sit no2

                               

Eli mulla on kaikki mun laukut tollasessa pahvi laatikossa peilin vieressä. Se näyttää paremmalta jos laukut on siististi siinä :D ja mun koululaukku on siin vieres lattial, huomasin vast :P

Ja sit näytetääs tääki kuva ku tää tuli ladattuu kans :D

                            

eli mä siis rupeen lukeen tota tänää. Siin on kaikkee niinku korukivistä yms.

Ööö kello on puol kakstoista ja äiti ja isä hirttää mun jossen sammuta konetta :S nii et sorry se siirtyy nyt se muitten juttujen kertominen... kun niinku koitin yht toista tapaa laittaa noi kuvat ni se vei aikaa ku en oikee osannu... No mut saitte ainaki kuvat ny miun huoneesta (;

Ja sitten et kiinnostaisko ketään et tekisin postauksen kaikista Britney-tavaroista mitä mulla on? Ku aattelin et voisin iha mielelläni sen niinku tehdä, mut en sit taas tie jos ketää ei kiinnosta.. Nii et kommenttii vaa kehii, mitä mieltä ootte?

Kirjottelen täs viikonloppuna sitten mitä oon viikol tehny. Nyt hyvää yötä (:

<3: Nina-

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

juu tee se britnijuttu

Nina- kirjoitti...

uu jea jotai kiinnostaa :D juu teen sen tästä lähiaikoina ((: