keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

meikkini/kauneudenhoito

Moikka! (::

Heti perään toista toivepostausta. Mun on pitäny tehä postausta mun tekemisistäni taas, mutta kuvat on kamerassa melkein kaikki ja oon hävittäny sen johdon jolla saa kuvat koneelle D:

Tälläkertaa esittelen siis mun kosmetiikka (yms.) tuotteitani. Niitä ei tuu paljoa..

Ensin vaikka hiusjutut:
Hiuslakka. Toi on äitin ja mun yhteinen siis kun mä en loppuviimeks käytä lakkaa jollei oo esiintyminen tai joku juhla tai muuten vaan täytyy näyttää paremmalta eli ehkä pari kertaa kuussa? 

SHAMPPOOT

Toi iso swartskoph (<- mite se kirjotetaa oikei?) on mein yhteinen sekin, se on tollanen huge. Mutten käytä sitä yhtäpaljon ku noita kahta pienempää

Otin niistä vielä eriksensä kuvan. Vasemman puoleinen on joku Rainbow:n, sain sen Iidalta ja Katjalta synttärilahjaks.
Muumishamppoo on.. muumishamppoota. Kaikilla on varmaa joskus ollu.

Hoitoainetta en käytä ko en koe tarvittevani ja joku sano mulle et se latistaa hiuksia..tiiä ny sitten onko se totta mutta joo. Muumissa on 2in1 eli hoitoaine samassa, mut eriksensä ei oo hoitoainetta. Tai on mutten käytä.

Shamppoista suihkugeeleihin. Oikeenpuolenen on Avonin, ostin sen ku huittisten huuhkolinnassa (semmonen paikka misson välil jotai tapahtumia) nii siellä myyti kaikkee nii toi oli vaa jonku euron, ja tuoksuu ihanalle.
Toi high school musical on semmonen ku mummu oli voittanu jostain arvonnasta ja anto sen sitten mulle. Sekin tuoksuu hyvälle^^

Tälläsellä pesen naamani joka ilta. Vaikka se on tommosta litkua pullossa, nii se on vaahtoo kun painaa sen tuolta pihalle.

Sitten kuorintavoide ja.. se voide mitä laitetaan sen jälkee kun on kuorittu. Isompi puteli on se kuorinta.

Sitten mun muut.. rasvat. Taino noi on molemmat geelejä. Vasemman puoleinen on joku minkä äiti osti et rasvaan sillä naamani aina sen jälkee ko oon pessy. 
Oikeenpuolenen on erisanin joku puhdistusgeeli, ostin ihan parus marketista. Iidalla oli tollanen joskus ja oltii menossa Preson esitykseen, mulla oli finni ottassa ja mua ärsytti, Iida sano että laita tota, se puhdistaa sitä niin se finni oli lähteny siinä välissä kun me käveltii sinne esityspaikalle, ja nimesin sen sitte taikarasvaks. Tottakai halusin samaa sitte itellenikin. Harmi vaan et se ei oo samallaisia maagisia magic-powereita näyttäny enää ton kerran jälkee. ):

SIIRTYKÄÄMME MEIKKEIHIN

Mullahan on meikkejä siis enemmänkin, mutta esittelen ne joita käytän useimmin.

Alotetaan.. pohjustuksesta. Mulla ei oo rahaa, nii mulla ei oo mitää muuta mitää... puuteria tai värivoidetta tai mitään muuta kun toi jonka sain äitiltä kun se oli ostanu itelleen liian vaaleeta. En ees tiiä mitä toi on nimeltänsä mut se on semmosta jauhoo kumminki. Siinä on harja mukana mutta en tiiä missä se on, kun tykkään enemmän laittaa sormin, ja oon hävittäny sen jonnekkin (empäs, se on muute mun kaapissa)

sitten ripsarit.

Vasemmanpuolenen on Seppälän niitä ripsareita mitä siellä ennen oli. Toi on varmaankin mun eka.. eikun toka ripsari jonka oon ostanu. Käytän sitä jossei tarvi näkyä sen ripsarin niin paljoo. arkisemmissa tilanteissa siis. Oikeen puoleinen on AVONin ja oon saanu sen äitiltä nimpparilahjaks varmaankin. Käytän sitä loppuviimeks useemmin...
siinä on kaks erilaista päätä (;

Kuvasimpas Seppälänkin ripsarin harjan ku kerran kuvasin Avoninki ripsarista (;

Sitten mun luomivärit (:

Ylemmän oon saanu Wikalta synttärilahjaks ja alemman ostanu Seppälän ale:sta. Niinku huomaa oon käyttäny vaaleeta vähän enemmän ku mustaa :D En yleensä käytä luomiväriä juur muuta ko juhlissa ko en jaksa ruveta suttaamaan niitten kans, ja sillonki laitan yleensä just vaan tosta alemmasta, että ylempi on vähemmällä käytöllä ollu, mut käytän sitäkin välillä (vars. noita 4 oikeessa yläkulmassa)


Mun ainoo musta kajaalini. Se on Yves Rocherilta, ja sekin on äitiltä. Käytin sitä halloween meikkeihin vitosella ja äiti anto sen sitten mulle kun ei käyttäny itse.

Sitten mun huulirasvat. Blistexin on Iidalta ja Katjalta synttärilahjaks ja toi oikeenpuoleinen on tilattu Yves Rocherilta. Sekin tuoksuu ihanalta(;

Sitten mun yleisimmin käyttämä hajuvesi. Sain sen nyt viimejouluna serkuilta

Ja siinähän se sitten olikin! Jos kiinnostaa mun mielipide jostain tai mistä on ostettu tai joku muu niin kysykää vaan (::


6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa kiva postaus:)

Nina- kirjoitti...

@inkA: Kiitosta (:

maria kirjoitti...

Nice blog (:
Monet postaa paljon meikistä ja tollasista mut harvat niiku noin hyvin jaksaa laittaa paljon kuvia ja sit tosi mukava ku kaikis luki toi sun blogin nimi :DD
Ja noi kuvat ei oo niin sellasen sunnitellun näkösiä.
Jään oottamaan seuraavaa postausta.

Nina- kirjoitti...

@Mariiaa!!: Kiitos. Tosi kiva jos tykkäsit (::

Anonyymi kirjoitti...

hahahah tua lukee ripsarit vaik ne o luomivärei sekotit kai vähä ?


t.elli :)

Nina- kirjoitti...

OHO elli niimpänäkyy ::D