torstai 23. syyskuuta 2010

torstai-illan fiilikset .

Moikka. Eli tänään mä en ollu koulussa, koska mulle tuli silmätulehdus. Sain sen varmaan mun pikkuveljeltä... :/ Mut sen puolee, muilla oli biologian koe kaikist näist sienistä
ja Suomen metsän eläimistä ja soista yms. tänään, nii mä sain 1 päivän aikaa lisää lukee, ja saan viel kysyttyy kavereiltaki mitä siin kokeessa oli. Et ei mulla tässä mitää valittamista oo... Paitsi et noi lääkkeet tappaa mut, mun tarvii laittaa jotai rasvaa mun silmää :O
Joo ja sit ärsyttää ku tää 'S' ei kunnol toimi ni siit ei aina tuu mitää ni ärsyttävää kirjotella mitää...

öäöäöä tuun pia hulluks ku tarvii lukee ja kirjottelen jotai tärkeimpii juttui ylös vihkoo ni voin lukee sen vihon sit viel aamul tai jotai.... Mutta mutta en oo viel oppinu nii et pakko jatkaa lukemista.
kuvat: We<3it

Nii joo ja saatii matikan kokeet keskiviikkona (?) nii mä sain 9-, meni vähä persiillee toi koe -.-

Mut eipä muuta, pitäkää mulle peukkuja huomiselle.

Love: Nina-

ps. Iida jos luet tätä nyt nii soita mulle, haluun kysyy pari juttuu ((;

Ei kommentteja: