perjantai 1. lokakuuta 2010

Friday Night Fever!

Friday night'in fever on vaa 36,4 = sitä ei enää siis ole (;; mutta joo tulin tänne taas kirjotteleen muutaman sanan mun fiiliksistä, kertomista muuten mun tekemisistä ei oo, kun oon vaa ollu koko viikon (-maanantain) kotona kipeenä. Joo ootte huomannu et oon ollu ahkeraan tässä lähi aikoina kipeenä :D Ku sillo... 3vk sitte (?) tuli iha perus flunssa-kuume joka olis varmaa kestäny pitempään mut menin jo keskiviikkona kouluun koska oli se uutis visa ja sillee (oikeesti mulla oli tyylii 38 astetta kuumetta mutta mutta...) joo ja sitte seuraavalla viikolla mulle tuli niinku flunssa-peränen silmätulehdus joka ei ollu päällä oikeestaan ku sen ekan päivän ja menin jo perjantaina kouluu.... sitte tota viikonloppuna lauantaina siis olin Iidan ja Katjan kans Tampereella... olin niitten kans sunnuntainaki .. sieltä olis enemmä näyttää kuvia ku kertoo mitää, mut aattelin et teen tässä sellasn postauksen missä olis muutama kuva musta ku jotku on tehny sellasii ni voisin niitäki kuvii siinä näyttää are you intrested? (;

Mutta joo tän postauksen pääpointii oli kyl näyttää koulukuvat jotka me saatii tänää (; Mä kun oon täällä siis ollu kiltisti kipeenä kotona ni mun pikkuveli toi mun läksyt ja kuvat. Olin ihan suht tyytyväinen sekä yksityis kuvaan että luokkakuvaan.. taino luokkakuvassa onnistuin hyvin (omakehu hah) mut tota öö mun omakuva on outo... Tai niinku en sano et se ei olis onnistunu ollenkaa, mut en oo niinku YHTÄÄ itteni näköne :D no joo tässä se on

Iida muokkas tohon noi viivat tai noi ;D eli kiitti Iida siitä.

tässä viel kuva joka mulla oli facessa ja kaikkien mielestä se oli nii ihana ja mitäkaikkee :D
Kuvien värit on iha saman tyyppiset, alempaa en oo muokannu yhtää paitsi ton tekstin, ylempää muutin paljon sinisemmäks :O


Hmm no joo... Ja sitten tännä on meidän ihanaakin ihanampi luokka:
Iida muokkas tän täysin ite ja otti kuvan ite ja sillee kiitti (; höm ketäs mä sieltä sanoisin... MÄ oon ylärivissä vasemmaltakatsoen 3mas (opee ei lasketa), Veera on 6des vasemmalta ja katja on oikeen puoleisin... eturivistä: Elli on toi täysin sininen smurffi, iida on sen vasemmalla-ja oona oikeella puolen.

Ja sitten näytän vielä yhden kaverikuvan (:
Kyseessä Iidan kaverikuva jonka tänkin muokkas iida (;
Siinä mun rakkaat <333
ylhäällä: Katja, Veera, Minä
alhaalla: Elli, Iida

Mutta joo. Ja sitten että mä oon varmaan menossa mummulaan taas nyt viikonlopuks, ja kun siellä ei oo nettiä niin että musta ette tuu kuulemaan varmaankaan ainaaan ennen maanantaita... (?) Niin ja sitten kommenttia että haluutteko et teen sellasen postauksen missä on niinku vaan jotai kuvia jostai mitä oon joskus tehny (:D) ja sitten kun oon lupaillu sitä Britney-postausta jo jonki aikaa niin jos joku välttämäti haluaa lukee jo etukäteen niin voi lukee täältä. Se on mun englannin kielinen blogi.. oon ollu siitä vähän hissukseen ku mun englannin kielen taito on vähän mitä on, ja oon vähä miettiny et pidänkö ton vai poistanko ton, mutta kumminkin tosta voi lukee jo malttamattomimmat mun Britney-kamppeistani mun huonon englannin taidon selostuksella :D Mutta joo. Heipat tälläkertaa ja maanantaina varmaanki seuraavan kerran kirjottelen

Love ya!

Nina-

4 kommenttia:

~☆Chii♥~ kirjoitti...

Kiva ku oot terve, tuut maanantaina kouluu?=)

OIKEESTI NOI KUVAT ON NIIN IHANIIII <333 malli (;

Nina- kirjoitti...

@Iida: juu tuun maanantaina, nähää <3 ja kiitti (;

Anonyymi kirjoitti...

hyvä että oot terve(: oot kyllä nätti(:

Nina- kirjoitti...

@inkA: Juu nii on, oon saurastellu jo iha tarpeeks -.- Ja kiitti <3