maanantai 13. syyskuuta 2010

Muih.


Moih (((:

No mutta siis öö ja kuin pitkään aikaan mä en oo kirjotellu. omg oon ollu laiska :DD En rupee joka päivästä eriksee kertomaa, mut jostai mun mielestä vähän "tärkeemmistä" tai jotn...? Nää tälläset postaukset jossa kerron päivästäni /päivistäni tulee vähä tälläsinä maratoni postauksina ku en ikinä jaksais kirjottaa ku mun kone on nii hidas lataan kuvia... Tähä alkuun voin kertoo et mun huone on taas aika sekanen :D Mut ei nii sekanen ku aluks, muutamat vaatteet lattialla + koulukirjat ja jotai random kamaa pikkasen :PP Mutta siis ei paljo. EDIT: Siivosin sen taas eilen, eli se on taas siisti.

Viime--- eiku edellis--- eiku--- öhöm juu edellis viikolla (reps) oli samallaista ku ny yleensä mun viikot on ollu, oltii "reilukerhon" kans ja sillee... Sitte perjantaina mulla ja Iidalla meni vähän "sukset ristiin" niinku mein isä sanois... sit surin Oonan kans kun maailma on julma ja sit sovittii et se tulee meille... Sit se sano et mun täytyy tulla sen kans Kids Actioniin... Öö se sai suostutella muo vähä aikaa ku olin päättäny etten mee sinne mut menin sit kumminki. Se on niinku semmone (helluntai-)seurakunnan järjestämä ihme illanviettojuttu missä niinku on kaikkee tekemistä ja ILMASTA RUOKAA NII PALJO KU NAPA VETÄÄ juu moro en omista pömppömahaa en :D Joo menin sinne ny sitte ja söin varmaa puolet ajasta. Olin siel Oonan ja sit mein rinnakkaisluokkalaisten (Saara, Henna, Karo, Rina, Meemi, Dara). No joo olin enimmäksee Oonan ja Saaran kans... Ja kai vähiten Daran ja Rinan kans kun Dara on mein koulus uus ja se ei oikee tunne muo... Siel oli semmone hassu mies ketä oli pukeutunu joksku arabiks ja sit se veti semmosta pyörillä liikkuvaa kamelii perässänsä nii me 6 (muut paits rina ja dara) ängettii siihe ja sit laitettii se mies vetää meitä perässämme varmaa ainaki 2 kierrosta :D Sieltä ei oo yhtää kuvaa tyhmää D:


Sitte lauantai aamuna äiti sano et jos haluisin mennä mummulle ja papalle ku se menee Huittisii kattoo ittellee kenkiä nii se vois heittää mut sinne samal ((: No menin toki, jätettii Joel (veli) mummulaa siks aikaa ku mä ja äiti oltii siel kenkäkaupas ja löysin sielt ihania kenkiä <3<3<3<3>

Siellä oli tälläset iiiiihanat kengät <3

Mun jalat näyttää ihan pieniltä :D

Ne näyttää ylhäältä päin iha joltai tennareilta ((; Mä tykkäsin noista tosi paljon mut äiti ei ostanu... olis se saattanu jos olisin vonkunu enemmän (;

Sit koitin myös tälläsiä vähän saman tapasia:
(se meni ny vinottain sori)
Ne oli ale-korissa ja 29€, olisin saanu ne, mut ne oli liian pienet ));

Ja sit koitin tämmösii lenkkareita / tennareita / jotain:

Ne oli ihan kivat ku niissä on tarra. Oon kyllästyny nauhoihin :P Ja mulla on ollu joskus kai parivuotta sitten ihan samallaiset, ja käytin niitä niin kauan et niistä on nyt melkei pohja irronnu :D

Sovittii äitin kans et katotaa noita ehkä myöhemmin ... Kaikki kengät oli siis Huittisista torin kengästä. En muista noitte hintoja paitsi noitte ku oli aleessa... Kai ne oli jotai 40-50€ sit vinkiks jos joku on täältä lähialueilta nii siellä oli Converset mut niinku talviversiot. Ne oli sellaset paksut ja iha kohtuu lämpöset ainaki ja siis Converset. Niitte hinnasta en sano mitää... Ne oli ihan kivat mut ne ei ollu kauheen mukavat ainakaa mun jalkaa, enkä mä loppujenlopuks käytä oikee Converseja vaikka mulla onki yhet punaset :P

Sitten siellä (samaisessa torin kengässä siis) oli vielä tämmönen iku pinkki laukku ((;

Hinnasta en sano mitään mutta olis ollu kyl mun mielestä ihan kiva ainakin.

Sen jälkeen menin siis mummulaan, levittäydyin äitin vanhaan huoneeseen jossa oon aina kun oon siellä yötä (juu ne on asunu siinä samassa talossa siitä asti) ja sitten lähdin käymään Maskussa. En oo oikee tajunnu sitä käsitettä et joku juttu on ihan kivenheiton päässä, mut Masku kyl on. Täytyy vaan osata heittää kivee pitkälle, mut kumminkin :P Se on siinä ihan lähellä, mäki alas ja sitten vaa sisää. Kävin vähä kiertelemässä siellä kaikkii kun oon kertonu täälläkin et mä sisustan mun huoneen uusiks ja saan uuden tuolin (?) ja sängyn ja pöydän... Tää on ollu samallainen (no melkei) siitä lähtien ku sain oman huoneen (6wee), ja nyt puhuttii isän kans et saisin sisustaa siit vähä enemmä "ison tytön huoneen", oon nyt sit tykänny kierrellä sisustuskaupoissa / huonekalukaupoissa. Se sänky johon oon rakastunu on IKEAsta, sit löysin ihan kivan pöydän Iskusta... Ja sitten tuolla Maskussa on tosi paljon kaikkee kivaa pientä, esim. tauluja ja kelloja... Tässä muutama kuva kun räpsäsin sieltä((;

Haluaisin tollasen kellon. Mulla on jo yks jossa on Marilyn Monroe. Ostin senkin Maskusta ihan vähän aika sitten, mut haluun 2, et voin laittaa toiseen U.S.A:n ajan. Mulla on nytkin, mutta se on semmonen vanha 101 pientä dalmatialaista kello :DD (jos jotakuta kiinnostaa niin U.S.A:ssa -ainakin L.A'ssa kello on 10h vähemmän kun Suomessa)

Se meni ny sitte tollee toi kuva tollee ylösalasin -.- No siinä on kumminki tollanen kiva taulu New Yorkista (::

NEW YORK SERMI I WANT IT I LOVE IT IT'S PERFECT!!! <333

ihana seinä <333>

Jos en oo kertonu yritän saada huoneestani mustavalkosen... Mulla on nyt punanen matto, joten sekin tarvii vaihtaa (; oon ajatellu jotai harmaata, mut löysin ihan kivan värin tuoltakin:
Siinä on siis mustia ja harmaita ja kai valkosia hapsuja. Se oli mun mielestä kiva, ja kun se ei oo ihan yksvärinen kumminkaa ((:

Sitten menin takasin mummulaan ja katoin mun PC:ltä "time out with Britney"

Sorry huonolaatunen kuva... oon kattonu sen jo pari kehtaa, ostin Huuto.net'istä ja siinä ei oo Suomenkielisiä tekstejä, niin et täytyyki kattoo ainaki pari kertaa et ymmärtää. Miks tein Amerikkalaisten tarvii puhua nii nopeesti >: (psst. Teen tässä lähiaikoina postauksen kaikista Britney tavaroista joita mulla on, ja siinä kerron tosta DVDstäkin vähän enemmän)

Sitten... Sanoin mummulle että tarvin villasukkia lisää. Se on niitä mulle meinaan ennenkin tehny. Se haki siihen sellasen korin missä oli kaikkee sen kutomia villasukkia, JA VÄHÄN MUUTAKIN. Tutkiskelin sitten niitä siinä sitten ja otin ittelleni 3 villasukat. Kaksista vaan oli kuvat, ku oli vaa 2 jalkaa enkä jaksanu vaihtaa :D

Noiden lisäks sain sellaset punaset mis toi kärki ja sit varressa ylhäällä musta viiva (:

Sitten sain nämä ihanat tumput:
Ne on tollaset Lappi-tyyppiset mut mummu onkin Lapista. (No joo me sanotaan "ämmi" koska lapissa äitin äitiä kuulemma sanotaan "ämmiks" ja se halus et sitä sanotaan ämmiks... Oon sitä kumminki mummuks sanonu ku ette ehkä olis tienny sanaa ämmi. Käytetään tästä eteenpäin sanaa ämmi, koska se on mulle ollu ämmi pienestä asti, ja nyt tiiätte mikä se on*nikkaus*)

Sit koitin tällästä ihkuu pipoo päähäni:
Se ei oikeesti ollu tollane, siin reunassa niinku luki suomen punainen risti, ja se reuna oli taitettu sillee tiettekö...? mut laitin sen tollee et se on saman muotonen kun Svea-pipo :D olisin saanu ton mutten ottanu... Voin ottaa sen myöhemminkin jos tunnen et haluun.

Sitten vähän repesin ku siellä oli tällänen tumppu:
Ei siis yhtään iso :D Pappa sano et ämmi oli tehny sen siks et sen voi niinku laittaa viel kintaan päälle.
Si viel toine kuva siit:
Eli siis aika iso :D Sitä en ottanu :P

Sitten seuraavalla viikolla olin Oonan Daran ja Rinan kans. Iida oli taas kiva ihan ku meil ei mitää riitaa olis ollukkaa (ai että tän takia mä rakastan FaceBookia, me meinaa kommattii siel toistemme juttui ku mitää ei olis tapahtunu, ja luulen ite et sil oli pieni osa siihe ettei oltu enää vihasii toisillemme) nii olisin ollu iha varmasti sen ja muun "reilukerhon" kans jos mua ei olis saatu sinne kids actionii... Ekat päivät olin aika hiljanen niitte kans ku enhä oikee tuntenu Daraa. En tiiä oonko kertonu jo joksus, mut Dara tuli mein rinnakkais luokalle vasta, sen takii en siis sitä tuntenu. Se on asunu Seinäjoella monta vuotta, eli se osas suomee, mut alunperin se on Algeriasta ((: Se on ihana ihminen jos kiinnosti ((; (ja ketää ei kiinnostanu)

Sillä viikolla... Olisko ollu tiistaina(?) Me mentii illalla mökille saunomaan. Joel otti pikkupyöränsä sinne mukaan nii mähä innostuin sitte ajelemaan sillä :D Työnsin sen eka möen ylös ja sit laskin sen alan :DD Täs pari kuvaa ku ajelen :

Täst näkee sen kuin pieni se on verrattuna muhun :D

Täs potkuttelen :PP

Sitten video jonka Joel otti. Siin lopus vähä tärrää kamera ja sit mä kiljun :DD

Sitte pappa oli tuonu sinne tälläsen ihanan vasaran:
Isä oli tehny sen pienenä omalle mummulleen ettei se pelkäis roistoja. Sit mä innostuin siihe ja pyörin sen kans varmaa tunnin ja huidoin ihmisiä ja ötököitä.

No viikon olin sitten siis niitten Oonan, Rinan ja Daran kans :P Mulla on asiat nyt tosi hyvin, koska (anteeks ny asianosaset kerron, ilmotelkaa jos haittas kauheesti, tuskin.) oon ollu ny pari vuot sillee et joko oon "noitten" (osa samast porukasta ku oli reilukerhos) kans samas porukas ja iha siis bestistä, tai sit oon ollu eri porukas ja ollaa vittuiltu toisillemme sen verta ku keritää. Nyt en oo niitten kans samas porukassa mut ollaa tosi tosi hyvis väleis. ((: Elämä on ihanaa nyt. :P (Sorry avauduin vähä mut aattelin ny kertoo sen, ja eikai toi mitenkä liian.. yksityistä ollu. En kumminkaa paljoo saarnannu.)

Torstaina oli koulujenväliset urheilukisat. Me pyöräiltiin sinne, ja tota... No mulla ei ainakaa siel oikee mitää tekemistä ollu, pyörin vaa Oonan, Rinan ja Daran kans siel jossai. Täs muutamii kuvii...


Sitten mä ja Oona lähettii sinne johonki pyöriin ni arvakkaas mitä sielt löyty (you'll never guess) (;

LUNTA!!
Me mentii sinne tekee lumipalloja :D Oli vähä jännää ku 9.9 on lunta (kuvan päivämäärästä näkee) Se oli tuotu siihe kuulemma jäähallista, et ei se nii jännää luppuviimeks ollukkaa mut kummini.

Sitten perjantaina oli koululaisjumalanpalvelus. Mut (ja Iida) oli pakotettu kuoroon. Sielt kirkost selivittii iha hyvin loppuin lopuks. Ja se ei ollu iha tavalline "messu". Ku yleensähä kirkos saarnataa, ja lauletaa pari virttä sinne välii jotka sopii sinne saarnaan. Nyt me laulettii siel (Gospelia) montamonta kappaletta ja sit pappi saarnas muutaman lauseen sinne välii jotka sopi niihi lauluihi. En valita en (;

Täs kuva mein kirkosta:
Oli siin hyvätki puolet olla kuorossa. Päästii meno-paluu Bussissa kun muut pyöräili... Ja koulul saatii Pizzaa :P

Menin koulun jälkee Oonalle. R-Kioski täytty 100vuotta ja otettii makkarat, pullat ja mehua + Oona osti hedelmäaakkosia mut anto mulle niistä puolet <333

Sit me mentii Rolssii syömää
Rolssin ruoka ei oo mitää verrattuna esim. Hesen. Mut en ollu käyny Rolssissa oikeesti varmaa 3-4vuoteen ni ihan hyväähän se oli (; Täs mun annos:
Juustohampurilainen, ranskalaiset ja Spritee pepsi max'in mukissa. Tos näkyy tyyli millä mä syön... tai niinku dippaan ranskalaisia ketsuppiin :DD Keksin sen pienenä. Eli monta ranskalaista tohon kippoo ja sit vaa otan siitä ja syön.

ROLSSISSA OLI JOULUVALOT VIELÄ/JO EN TIIÄ:

Sit viel kuva siit huoneesta mis me syötii:
Se on siel perällä tollanen värikäs huone.

Sitten me mentii sellasee paikkaa mikä on vähän saman tapanen kun toi Kids Action night mut ei yhtää :D tai no vähän. Eli mentii Koodittomiin, tuttavallisemmin "Koodiksiin". Dara oli saanu ilmesesti Vikiltä niit jaetavaks kutsuja tai semmosii ja sovittii sit jo viikolla et mennää sinne ja me sit mentiin sinne. Lähtö oli "helluntai-talolta"(jonne tuli jäätelöauto ja oona osti paketin jäätelöö ja niist kuva myöhemmin) ja siellä oli siis jotai vapaaehtosii aikuisia ja ne ajeli meijät sit Houhajärven rannalle Leirikartanolle. Siellä me ensin vaa pyörittii ja tutustuttii vähä siihe paikkaa ku mä en ainakaa ollu ollu siel enne. Rina oli kuulemma. täs kuva siit "kartanosta" (kaukana siitä)

Kun meille tuli tylsää me yritettii työntää tota valkosta Ladaa tossa eteeppäi mut se ei liikkunu DD: Ollaan liika heikkoja.

Daralla oli sana-paperi kirkosta edellee mukana nii ruvettii lauleloimaa niitä lauluja siel :D
Minä, Dara, Rina

Sit mentii jonku... Mikäköhä puu toi olis iha sama, kumminki mentii niitte keskelle lauleloimaa kans, oli hianoo


Täs kuva niist jäätelöistä:
Toi päälinen maistu iha huulirasvalle! Mut eiks oo pieniä söpöjä? :D

Me rakennettii Kamelimies Marko-Mörölle talo palkeista:
(tärähtäny kuva sorry)

Sit piti kasata ryhmät... Meitä oli... Minä, Rina, Dara, Oona & Evita. Ensin mein piti kaivaa pellolle kuoppa johon me voidaa haudata aarre. Siel oli niinku jätesäkkejä ja niis säkeis oli sanko. Meille sanottii et siel ei oo muuta ku tyhjä sanko , ja me sit kuuliaisesti haudattiin se sinne peltoon

Sit me hokattii et kyl siel jotai oli... Dara koitti toisesta "aarrepussista" ni siel oli karkkipussi! Me oltii haudattu karkkipussi maahan :O

Sit mein piti ampua ilmakiväärillä:
Toi mies oli tyhmä!

Tähän me ammuttiin:

Miettikää et ollaan seurakunnan... illanviettojutussa ja siel saa pisteitä siitä et ampuu jotai tyyppiä. mä en osannu ampuu ollenkaa, ku en osannu kattoo siit tähtäimest. Sit seuraava juttu oli et oli viltti ja kaks pitkää´puukalikkaa... niist piti kasata "paari" ja joku meistä oli "loukkaantunu" (Dara) ja se piti kantaa siin paaris joku matka nopeesti. Sit me mentii sisälle ja musisoitiin:

Rina & Dara <3

Sit saatii mennä kaivaan se karkkipussi maasta! Oli kivaa siel pilkkopimeessä kaivaa sitä sieltä.
Jännistys tiivistyy...

----- ----- ----- ----- ----- -----

Siellä oli remix pussi ;D jaettii se sitte... Ja lähettii joskus 11 kotii. Kotiin kuljetus oli ja sit menin nukkumaa [Zzz...]

Lauantaina menin Daran kans IdeaParkkii. Siel oli muotinäytös:



Me ostettii Glitteristä ystävyyskorut. Siel oli muutamii mist valita ni me oikeesti katottii niit yli tunti, ja ne myyjät ja kaikki autto meitä valittee :D Lopulta päädyttii tähä :

Tai toi on siis mun puolikas, Daran puolesta mulla ei oo kuvaa... :/
Me ei kai ostettu muuta... (?)

Sitte sunnuntaina tulin kipeeks.... Sunnuntain tyylii nukuin koko päivän. Maanantaina mä tein puuroo :DD



En tee enää ikinä puuroo tosta tuli iha tönkköö... toi äitin tekemä mustikka-vadelma kiisseli oli kyl hyvää ((;

Sit katoin Zumba'aa ja makoilin sohvalla :D mut katoin kumminki.

Henkistä kuntoilua, tai jotai sellasta ;DD

Sitten mä menin alakertaan ja kattoin (taas) Chaoticin. Nyt iha kunnol kaikki Bonuksetki ;)


Siinä pari kuvaa :P

Sit mun varustus mitä oli alakerras mukana:
Taino... pleikkarin kapula(t) oli alhaal jo. toi kaukosäädinki käy "pleikkariin" :P Ja tolle juomamukille ei sit naureta :P Mä ja äiti ja Joel juodaa siit aina ku ollaa kipeitä , se on niinku hyvä ku sitä voi pitää vaik ylösalasin eikä tuu mehut pihalle, ni sitä voi pitää sängyl vierel ja sillee. Isä ei sitä kehtaa käyttää :DD

söin muute koko ajan näitä:


Sit näytän viel kuvan ku piirsin, ja eka kertaa PITKÄÄN aikaan mun piirros onnistu (;
Eli Britney-B (;

Sitten... No tiistai oli vähän saman tapanen... Keskiviikkona menin sitte kouluu vaik olinki viel kipee, mut meil oli "kuutosvisa" ja lupasin et meen vaik olisin 40 astet kuumetta. (sitä oli 37,5). Kuutosvisa oli siis niinku kutos luokkalaisten "tietokilpailu" kun tuli Radio Suomesta. Siihe karsittii kutosista 3 viksuinta, ja siin oli minä, Elli ja Valtteri rinnakkaiselta. Siinä oli ihan sika vaikeita kysymyksii :OO Täs ne on:

1. Maantieto: Mikä on Pirkanmaan pohjoisin paikkakunta?

2. Urheilu: Rafael Nadal on tenniksen ATP-listan ykköspelaaja, mutta mistä maasta mies on kotoisin?

3. Historia: Muinaiset roomalaiset pitivät Jupiteria ylijumalanaan. Mutta millä nimellä antiikin Kreikan ylijumala tunnettiin?

4. Yleistieto: Silvio Berlusconi on meillä Suomessakin hyvin tunnettu italialainen. Mikä on hänen virkanimikkeensä?

5. Musiikki: Kemopetrol on suomalainen yhtye, jonka naissolisti on vastikään julkaissut suomenkielisen soololevyn, jonka nimi on ”Suuri sydän”. Kuka on tämä laulaja?

6. Biologia: Mikä ihmisen lukuisista solutyypeistä kuljettaa veren mukana happea kudoksille?

ja sit vastaukset: se oli vaikee.

1. Virrat.

2. Espanjasta (Mallorcan poikia). Nadal voitti äskettäin US Openin ja on nyt yksi harvalukuisista tennisammattilaisista, jotka ovat urallaan voittaneet kaikki viisi Grand Slam –turnausta.

3. Zeus

4. Pääministeri. Berlusconi on niin usein otsikoissa, että moni erehtyy pitämään häntä Italian presidenttinä. Presidentti on kuitenkin Giorgio Napolitano.

5. Laura Närhi.

6. Punasolut

se oli vaikee. Me saatii 2 oikei ja toine joukkue 4 eli me hävittii -.-

Iltapäivällä Iida, Elli ja Katja tuli meille ja Iida toi popparii va vaahtokarkkei ja Mountaindewii ja oli SingStar party. !!! Oli Rajuu !!! . sit leikittii ulkona joelin pyssyil ja pyöril ja sit mentii omegleen. Ja sit ne lähti. Ja mun ääni kans. KIITTI VAA TYTÖT! :P

Torstaina ja perjantaina mulla ei siis ollu ääntä ollenkaa... ja torstaina olin Oonan ja Daran kans me mentii kaupungille ja ostettii tälläset pannat:


Ne on Seppälästä... Muistaakseni 3,90€


Sit ostin kans tän väristä kynsilakkaa:

Huih mun käsi on hurjan näkönen... Ja huometkaa lohjennu etusormen kynsi ;((


Perjantaina ei mitää ihmeempää koulussa. Random kuva ku räpsäsin.. Pelataa norsupalloo (=jalkapalloo jumppapallolla) kaatosateessa:

Sitä kaatosadetta ei näy :D Olin oikeesti iha uitettu koira ku tulin kotii.

Sitten perjantai iltana oli The YöÖkOoDiS. Eli se samainen ''koodis'' kun viime perjantaina, mut nyt se oli yötä... Menin sinne Oonan ja Rinan kans. Dara ei päässy );

Mein äiti tälläkertaa heitti meijät sinne helluntaiseurakunnan leirikartanolla kun se halus nähä mis se on. Täs kuva siit ku tultii sinne:

Toi sateenkaari oli hieno, mut aikasemmin aamul oli paljo kirkkaampiki

Me vietiin ensin kamat sinne ylös mis nukutaa ja sit mä ja Rina ja Oona lähettii seikkailemaa jonnekki. Me löydettii sieltä iso raparperiviidakko!

Sitte me mentii eteeppäi ja tie haarautu 3 eri suuntaa. Me mentii entten-tentten-teelikamentten tyylillä ja päädyttii 'tentten' tiehen. lähettii sitä sit kävelee ja sit Rina sai päähänsä et mennää tonne metsään pyörimään. Mähän olin luvannu et en enää mee metsää sen jälkee ku olin Maijan kans siel mein läheses metsäs. mut tuol oli valosaa ja sillee mut siihe mein lähesee en oo enää tulos.... Paitsi et nyt vähä eksyttii aiheesta :D

Joo joka tapaukses siis lähettii sinne mettää pyörimää... Aattelin et tien koko ajan mis se tie menee eikä me voida eksyy... Vähä aja pääst me huomattii et me oltii kävelty ympyrä :DD sit me käveltii viel vähä ja sit me eksyttii sille tielle, vaik luulin et se on iha päin vastases suunnas. Mun sisäinen kompassi petti. Me eka mietittii et se vois olla se "teelika" tie, mut se oliki se sama "tentten" (voi vitsi kuulostaa viksulta). sit me mentii takas sinne taloo ja evita oli tullu... me oltii iha liti märkiä ja.. öökh. Sit ku lähettii ulos ku oli joku ihme kilpailu tyyppinen tai joku semmone, ni mä ja Rina saatii kumisaappaat sieltä lainaan <3...>

Tos ei oo mein porukka. eli meit sidottii tollee kahteen sellasee puupölkkyy ja sit piti hiihtää 50m. Se oli aluks iha hirveetä, mut sit ku saatii siit jujust kiinni ni kyl se iha suju...

Tossa huudettii sillee "Oikee... NOUSEE... SIIRTYY..... Alas... vasen... NOUSEE... SIIRTYY... alas" :D ja sit u alko sujuu ni vaa "1-2-3-VASEN, 1-2-3-OIKEE!". Sit kaikki otti sen meijän tyylin, ja tuli meijän latua :(

Sit me mentii seuraavaa pisteesee jalat edellee sidottuna yhtee. Ette uskokkaa kuin helppoo se oli ton hiihtämisen jälkee (; Siel oli kaikkee kysymyksii niinku jotai merkillisii sanoi mitä ei oltu ikin kuultukaa ja piti arvata mitä se tarkottaa... Täs on random kuva ku se Ilona otti meistä ku mietitää niiytkysymyksii oikee kuumeisesti ;D

Tos näkyy mite se naruki on mein jalois kii. Vasemmalta päin, Rina, Minä, Oona, Evita... ja joku mustatakkinen hyypiö :D

Sit sen jälkee me mentii metsää (oli vaikeeta liikkuu siellä) ja mein piti tehä runo, räppi tai laulu mein ryhmästä. Me tehtii laulu ukkonnooan (en tie mite se kirjotetaa -.-) sävelee


Meidän jengi

Meidän jengi

Ollaan parhaita

Kun me tultiin koodiksiin

Niin kaikki siellä voitettiin

Meidän jengin

Nimi oli

Ilonan Enkelit

Mä otan ylpeenä kunnian itelleni tosta sävelestä ja mein "jengin" nimestä ;))


Sitten me yritettii ettii seuraavaa pistettä sieltä keskeltä metsää. Hyvä et ollaa enää hengis, uskotte varmaa et on vaikee mennä pilkko pimees metsäs tollanen naru jalas... Sit meiän ihana johtajamme Ilona ei osannu lukee karttaa ni ei löydetty sitä pistettä sit. No me hypättii sen yli ja mentii sit johnki ihme taloon ja mein piti rakentaa tuoli :D siitä tuli tosi hieno(sarkasmi), ei oo kuvaa.

Sitten sinne tuli seuraava porukka ja ne nauro meitä ku ne oli menny tietä pitkin sille seuravalle rastille, se oli siinä sen talon vieressä :DD Me mentii sit sinne. Se oli joku luottamus testi, eli siel oli sellanen mun pään korkunen hökkeli... ja pellen piti mennä sinne katolle. Sit sen piti kaatuu sieltä katolta selkä edel ja mein muitte ottaa kiinni. En tajuu mite Rina uskalsi :OO

Totatota..Sit me mentii sisälle ja oli pieni Jeesus-hetki (ehk 10 min enintää). Sit sen jälkee me vaa sohlattii jotai... Sit mä ja Rina ja Oona piirrettii marko-mörölle kuva ja sit me ruvettii tehee "Koodittomat" paperii

Tos se on viel alkutekijöissää... Sit mun puhelin sekos enkä saanu enää kuvaa siit valmiina. Mut meen tonne kyl viel joskus ni voin ottaa kuvan. Sitten me syötii leipää ja lättyjä... Ja sitten oli kai taas vapaa-aikaa... ja sit en tiiä... Nukahdin lopulta yhen toisen huoneen sohvalle 4, ku siel ylhääl oli kauhee mökä. Hipsin sit mun sänkyy joskus yöllä. Ja aamul meit herätettii sillee et Marko laitto siie mein oven etee jonku kauheen ison kaijuttimen ja musaa soimaa iha täysii. Äääää tyhmä marko olisin halunnu nukkuu ku se oli yks ketä valvotti muo>:(

Sit pakattii, syötii (munakasta ja leipää) ja lähettii kotii. Kotiin kuljetus on kyl kiva juttu (;


aaaaah oon nii helpottunu ku sain tän vihosta viimein valmiiks. Sunnuntaista teen eriksee postauksen ku tein nii paljon kaikkee.. Ja sit ehk maanantaista ja tiistaista. Mut katotaa sitä sit huomen. Oon kirjotellu tätä nii monena päivänä et tääl saattaa olla jotai väärin... Ilmotelkaa jos on isoja virheitä (;

Love: Nina-

4 kommenttia:

Katja kirjoitti...

oli ihana postaus (;
katotaa joskus toi britney juttu , sitku o perinteiset

Nina- kirjoitti...

@: Katja: Kiitti. Ehdikkö / jaksoikko muka lukee tön maratoni postauksen jo :DD Ja kumpi Brit-DVD kummassakaa ei oo suomen kielistä tekstii :DD

Katja kirjoitti...

no en tiä sit , en hallitte tätä englanni kieltä ..
mut hei voikko kertoo mite toi asetuksist laitetaa et tää näyttää ku tulee kommentti ja ehin lukee <3

Nina- kirjoitti...

Juu okei. Selitän vaik huomen koulus (;