lauantai 25. syyskuuta 2010

TI & KE & TO & PE













Whoo täytyy kirjotella nyt kun on se fiilis päällä ettette joutuis taas lukee sellasta maratini postausta muutaman viikon asioista... Ja nyt sain viel sen "S" toimiin, ku hammastikulla tökin sitä nappulan alusta varmaa puol tuntii ja yritin kurkkii sinne... Jah... En vieläkää tiiä mikä siel oli. Mut pääasia et nyt se toimii hyvin <333

Mutta joo elikkä siis... Tiistaina oli ainakin.... No matikan koe... Ja se meni iha persiillee (9-)... Ja nii joo tiistaina olin siellä kirjastossa Katjan kans ku päivittelinki tänne niitä Halloween-linkkejä joita te ette tarvi mihinkää. ;)) no mut kumminki koulun jälkee siis me lähettii Katjan kans kaatosateessa (meilkei) pyöräilee keskustaa... Eka me käytii S-Marketissa ja Katja osti ihania Smurffi-valkosuklaa keppejä ja mer-mehuu... Sit me pyöräiltii kirjastoo ja Dara oli siel(: Se joutu kyl harmi vaa lähtee tosi pia :/ Ja totanoinnii sit mä ja Katja koitettii ettii jotai kirjoja mis olis jotai Halloweeneihi vinkkejä, mut niit oli vaa tyylii Tampereella... Sit me varattii aika koneille ja etittii netist niit vinkkejä niinku saitte huomata (;
Sit jossai vaihees lähettii takas kotia ja poikettii KKK-Supermarketissa Torikeskukses ((; Mä ostin Piltin kouluu evääks keskiviikoks ja Katja osti jonku lehden ku oli enkun kielinen ja mä joudun kuulemma suomentaan sen sille joskus :D

Sitte keskiviikkona oli... öäöäöä mitähä keskiviikkona oli omk en muista... Eiku joo... Koulus ei ollu mitää ihmeempää... perus sähellystä kaverein kans. Otin yhellä välkällä niistä yläpihalla kuvia ja sillee...

Oona, Dara

Veera, Dara, Oona

Katja, Oona, Dara, Iida, Elli (iidan takana), Veera

Si koulun jälkee menin käymää nopee Iidalla ku se oli luvannu antaa mulle jotai kynsilakkoja joita se ei ite käytä. Sain semmosen sinisen, harmaan, ihme vihreen, ja sellase ihme punasen... Sit tulin kotia ku sanoin et mun tarvii lukee biologian kokeesee ku en osaa yhtää, ja tällee... No mä sitte luin, mut illemmal Iida soitti et tulisin Katjalle... Sit ne kiristi mua ja mun oli vaa pakko mennä :D Siell oli sit Oona, Iida ja Katja ni me luettii kokeisii vähä aikaa ja kyseltii toisiltamme kaikkee... Ja sit vaa sekoiltii vähä aikaa jotai ja sitte mä menin kotii.

Torstaina aamulla mulla oli ihan punanen vasen silmä ja sitä kutis ni si hokattii et mulle oli Joelilta tarttunu silmätulehdus... Äiti sano et voin men kouluu, mut sanoin et mä en TODELLAKAA oo menos tän näkösenä kouluu.. olin iha jonku aaveen näköne ku se oli iha punane se mun silmä... Sain sit jäädä kotii lukeen viel yheks päiväks. Mä en mitää mainitsemisen arvost tehny... Vaa datasin ja sit illal luin kokeesee ku sain yhen päivän lisää lukee. Se oli siis se torstaina mut mulle se pidettäs ku menisin kouluu. 10 aikoin käytii lääkäris mut se punotus oli melki lähteny ku mulle laitettii Joelille määrättyjä tippoja ja JOELILLE määrättyy antibioottii :D en suosittele kellekkää... Mulle joka tapaukses määrättii sit ne samat lääkkeet ku Joelille et ei se mitää haitannu mut kumminki.. Sitten ku äiti kävi apteekis hakee mulle lääkkeet ni se toi tämmösen ihanan:
Siel oli tollasii pienii minttuastilleja tai jotai.... Äiti sano et se osti ton itellee mut mä pöllin sen >:D

Perjantaina sitte menin kouluu ja tota.. mulla oli se koe ja se oli helppo koska olin kerranki lukenu! (oikeesti en oo ikinä enne lukenu kokeisii kertaa enempää!) ja sainki kympin hoo oon iha sika ylpee :D Ja tota koulun jälkee menin Veeran kans käymää kaupungil ku mun piti ostaa Vilmalle synttärilahja. Käytii Tiimarissa eka ja sieltä mä sen sit ostinki sen lahjan (pikku Myy - vihko, sellane hassu kynä + terotin) mut käytii kans Vapaa Valinnas ja Pentikis ja Ruokakaupas... ja Seppäläs. Sit mentii kotii ja mä paketoin sen lahjan ja menin Vilmalle. Se onneks asuu mun naapuris ni ei ollu pitkä matka. Siellä eka tota vaa oltii ja ooteltii et kaikki tulee... Sitte avattii lahjat ja totaninoinnii... Sitten me mentii syömää... Moni tuli sinne varmaa vaa niitte ruokien takii :D siel oli pikkupizzoja, tuulihattuja, karkkeja ja sipsejä ja... jotai ihme juttuja ku oli niinku ruis-sipsi ja sit siinä päällä tonnikalaa ja tuorejuustoo... ja tällestä. Juu me syötii taas vaik kuin kauan... Ja sitte meillä oli joku ihme tietokisa jossa oli vaikeita kysymyksiä (esim. mivä vuonna särkänniemi on avattu?).... Ja sitten me vaa oltii sisällä ja söhlättii kaikkee tyhmää ja noiduttii toisiamme (jos jotku sanoo jotai samaan aikaa, ni sit se kumpi kerkee ennen sanoo 'noiduttu' noituu sen toisen eli se ei voi puhuu ennen ku joku sanoo sen nimen) ja sillee... Sitte Iida laitto paperikassin päähänsä ja siihe leikattii silmän reijät ja Iida piti sitä päässänsä.... Ku Iida menis Katjalle yöks, ni ne sai päähänsä et iida kävelis se paperipussi päässänsä Katjalle ni mä halusin sit olla näkemässä sitä joten siinä 7:15pm me lähettii käppäilemää Katjalle päi. Oona ja Veera tuli kans. Elli oli jo lähteny aikasemmin kotia. Mä menin osan matkasta Veeran takrulla. Mä en osaa viedä ketää (totuus: en oo ikinä koittanu) D:

ihmiset vähä katto Iidaa ja yks sano et "nyt pelottaa"... Mutta joo me päästii sit Katjalle ja mä rupesin lukeen Demiä ja nyt oon iha Demi-fani... Joo ja sit me leikittii Stop-leikkiä ja Iida söi banaania tunnollisesti ja sitte se tanssi banaani-tanssii tai jotn... :D ja sitte me tanssittii para-paraa ja mä sain Katjalta ihkun julisteen ja pinkin korvakuulokkeet (tai sit mä ymmärsin tosi väärin niitte kuulokkeitte kans) ja mä menin unohtaan ne sinne )): Juuu ja sitte me mentii ulos ja mentii puskajussia hetki... Sitte Katjan puol-pikkuveli ja sen kaveri/Katjan naapuri/mein rinnakkaisluokan poika tuli siihe ja sit me saatii niiltä Hubba Bubbaa ja sit ne otti Katjan huivin ja me yritettii saada sitä takas ja... Sit mun piti lähtee... Iida ja Katja lähti saattaan mua, ni eikös nää si lähe seuraa meitä... -.- Sit ne rupes heittelee meitä pikkukivillä yms. mitä maasta löysi ja me lähettii juoksee karkuu... Kiva ku mul oli vaa pistokkaat ni ne tyylii melki tippu siin ni en päässy kovaa ja... ööööö... Sit me mentii pusikkoo piiloo mut ne näki meijät.. Mä lähin siit kotii ja Iida ja Katja lähti karkuu. Onneks ne ei lähteny mua seuraa enempää. Juu sit tulin kotii ja menin nukkuu...

Eipä tässä varmaa muuta... huomasin muute et käytän tosi paljo hymiöitä, ja sanaa 'sitten'... Joo... Ja kun mä katoin jotai blogeja millä on paljon lukijoita ,ni ne kirjotti paljo niinku muusta ku vaikka mitä ne on ite tehny... Eli pitäiskö mun teijän mielestä ruveta kirjotteleen enempi jostai muustaki?

Love: Nina-

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi purkki♥(:

Nina- kirjoitti...

Sitähä minäki ((;

Anonyymi kirjoitti...

Huhhuh kuin pitkä teksti 8) Sun elämässä ainakin tapahtuu!

Ja hei mäki oon Demi-fani <3