maanantai 30. elokuuta 2010

Rusetti


Moikka (:
Katottiin äitin kanssa mitä kaikkee hius-juttuja meillä on, ja heitettii jotai "lapsellisia" pinnejä / pantoja, venahtaneita hiuslenksuja pois. Sitten me löydettii sieltä musta rusetti.


En oo ennemmin oikeestaan rusetteja pitäny. Tottakai oon jotain Iidan rusetteja koittanu, mutten oo ennen aatellu niinku pitäväni niitä ite "oikeesti". Mut tykästyin tohon. Se on söpö lisä johonki asuun, ja musta sopii kaiken kanssa kuten sanotaan (okei tossa kuvassa se näyttää tumman siniseltä mutta musta se on).


Olin vähä kipeenä viikonloppuna kun otin nää kuvat, joten en oo kamalan edustavan näkönen taaskaan :D
Mutta tossa se rusetti nyt on mun päässä. Sit näytän pari asukokonaisuutta joihin toi esim. sopii kivasti. Kuvauspaikkana toimii mun sekanen huone. Niinku sanoin ni saan sen uuden sängyn tässä, nii tyhjensin mun koulupöytäni vaan pikasesti johonki tyylii lattialle et siit mun sängystä saadaan kuva... Joten tällä kertaa mulla on syy siihen et se on sekanen :D



Kiitos vaan taas mun puhelimelle "hyvästä" laadusta. Jälkimmäisessä kuvassa mulla on hupparin alla muuten se Gina Trico:sta ostettu pinkki toppi.

Sitten vielä yks kuva joka on otettu eteisestä, ja siinä olevat vaatteet oli mulla perjantaina päällä (;

Gollarit: Seppälä
Huivi: Freezer
Huppari: Seppälä
Pitkähihanen hupparin alla: Seppälä

Tässä viimisessä ei muuten ees taida olla sitä rusettia xd
No mut tohonki se sopi kivasti kun koitin (:

Mutta mitäs tykkäätte? Sopiiko mulle?

Mä muuten varmaan jo käyttäsin, mut noi rusetithan on vähä leimattu suurin piirtein että vaan "Japani-fanit" käyttää niitä, joten aattelin kysyä et näytänkö "liian otakulta" jos pidän tota rusettia :D

Ja joo... Muitten kuvien vaatteitten ostopaikkaa saa kysyä jos kiinnostaa (:

Eipä tässä muuta. Moikka!

<3:>

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyl mun mielest rusettii voi käyttää muutki ku japani-fanit. Tai ite ainaki tykkään käyttää, enkä kyl oo mikää japani-fani :) Ja eiks pääasia oo että se näyttää kivalta?

Nina- kirjoitti...

Nii kai (: Kiitti