perjantai 8. lokakuuta 2010

Je t'aime weekends ♥

Muih. Elikkä en mä täällä suuresti muuta hehkuta kun että on taas viikonloppu (;


On ollu taas raskas viikko (nou). Tai siis en ollu ny kipeenä ni jouduin kouluu :D sit tota mulla oli kiva opettelu ku muut oli ruvennu tekee näytelmii ja mut oli valottu johonki ryhmää (Iidan ja Ellin) ja ne oli sitä jo kerenny reenaan ja sillee. Se esitys oli kyl oikee ihana :D mä oon niinku Adalmiina Vähäkari, Elli on Kari Vähäkari ja Iida ot terapeutti Pera Teutti ja tota mä soitan peralle ku aattelen et karilla on mielenterveys ongelmia. Se pelaa vaa koko aja WII:llä miekkailupeliä ja sillee.. Pera tulee ja Karilla on hopsihapsi tauti ja sitte lääke on coca colaa ja homerus-hamerus lääkeuutetta ja sitte Kari ei ota sitä vaa kaataa ne kasville... Sitte 2vk päästä Pera tulee tarkistus käynnille, Kari näyttelee kilttiä ja sillee ja saa lopettaa lääkityksen ja ei se oo oikeesti parantunu ja sitte se kasvi sekoo :D Jotai tollasta :D sitte meillä oli 2 hissan läksykuulustelut tällä viikolla ne meni iha hyvin.. sitte tota höm sillo maanantaina oli siis chearleading ja sitte... keskiviikkona menin prestoo taas 3vk tauon jälkee ja ens viikolla on toivepäivä jes se on niinku saa laulaa mitä vaa kunha vie taustan mukanansa.. mä laulan Shakira - waka waka ja sit jonku Britneyn en oo viel varma et minkä... auttakaa mua :O
Joo... Sitte tota jonai päivänä mä ja Elli kysyttii mein enkun opelta et mitä täytyy tehä et saa kympin... Elli oli viksu ku se ujutti sinne välii et "ku meillä OLI kymppi nii ei haluttas et se tippuu". Elli oot ihana. Ja tota sitte niinku se sano et siltä on vaikee saada kymppii.... melkei kaikkee täytyy viitata ja kokeitte arvosanojen pitäs olla sillee niinku keskiarvon yli 9½ ja tällee... nii mulla oli kauheet paineet et täytyy olla kaikki oikei sanakokeessa. No joo se oli varmaa tähä mennes helpoin ku tiesin melkei kaikki sanat jo etukätee ni sillee... Ja sitte perjantaina oli ussan koe stressasin sitä et se on kai kauhee vaikee ku mein ope anto ymmärtää et se olis vaikee mut ei se ollukkaa. Nyt vaa venataa mitä siitä tulee (;

Tänää Veera tuli meille. Ollaa jo muutama viikko puhuttu et sen pitäis tulla muttei olla saatu aikaseks ku mä en voi olla ikinä ku se voi ja toisin päi. No joo.. Se tuli ja sitte me Zumbattii sellaset 1h 20min ja oltii iha poikki... sit pelattii WII:llä miekkailupeliä (hah) ja sitte se lähti... sitte Suvi pyysi muo sen kans lenkille facen kautta ni menin. En ollu ollu Suvin kans PIIIIITKÄÄÄ aikaa ni oli kiva nähä (: Sitte sovittii et ruvetaa käymää lenkillä sillee niinku ees pari kertaa viikossa ku munkaa tää kunto ei oo mikää paras... joo ja sitte Suvi tulee meille huomenna ku mun pikkuveljen kaikkein kamalin kaveri tulee ni sanoin et tarvin henkistä tukee :D joo ja sitte meki Zumbataa ja kiusataa poikii ja kaikkee jännää (;

Muttamutta joo mä tästä varmaa taas lopettelen ja tällee moikka (:

: Nina


ps. Sorry taas tylsä kuvaton postaus ):

Ei kommentteja: