sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Ideas for Halloween?

niin että sitä kyselisin että onks teillä jotai vinkkejä Halloweeneihin? Hokattii tässä vasta juur Katjan kans et omk vaa niinku 3 viikkoo Halloweeneihi ja sillee ja tänää alotettii vähä järjestelee... Vietii alakerrasta ylimäärästä romua pois ja tällee... sit toi ku meil on sellane rahi ni katja kaato sen kannen mun jalalle ja au... sitte siel oli sellane joku isän vanha armeija-kypärä ku painaa kans ku synti ni se tippu mun sormelle ):: Mua on murjottu tänää.. Joo vaik me silee kyl mietittii kaikkee ni ei me keksitty oikee mitää nii että jos joku on joskus pitäny / pitää ny ja on jotai hyviä ideoita ni niitä otetaan vastaan ((: Ja sitte toinen että mitä jotai "pelottavia biisejä" tiiätte ku Iida lupas latailla ja mä lupasin auttaa keksiin että sillee :D Joo... Mäkin sitten voin jotai vinkkejä vielä antaa lähempänä halloweeneja, mut ei mitää paljoo koska Iida on yks vieras ja varmaa mun ahkerin lukija :DD Muttamutta tässä ny yks linkki... sieltä saa ladattuu kaikkee jänniä fontteja (esim. juur halloween fontteja) ilmaseks (; *I love you Google*

http://www.fontriver.com/holiday/halloween/


Mutta joo sellasta tänää. En oo mitää ihmeempää muuten touhunnu.

Love: Nina-

ps. Sellanen iso oranssi kurpitsa olis kiva, ja muutenki rahatilanne on vähän tiukka, nii että lahjoituksia otetaan mieluusti vastaan ^^

Ei kommentteja: