lauantai 23. lokakuuta 2010

Mummulassa.

Niinku sanoin ni olin tiistai-torstai mummulassa. En tehny siellä mitää ihmeellistä ni en tie mist sillee kertosin, mutta... Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa (;;

Tuossa on äitin vanhempien talo (::

Mä nukuin tossa huoneessa. Kun äiti oli lapsi ja asu tuolla, ni toi oli sen huone.

Sitte kuva niitte "kuntohuoneesta". Siellä on iha mahtavan kokonen peili <33

+ siellä oli piano jota pimputtelin vähä koko ajan ;DD

Mentii kauppaa...
Siellä oli tollasii mahtavii kurpitsoja! Ne oli 5€/kpl. (S-Market)

Sitte mun iltapalani (;
Toi pulla oli ämmin tekemä ja toi kaakao oli ihanaa <3

Sitte oli pakko ostaa tälläne kans (; oli oikee hyvää

Sitte kävin keskiviikona aamulla Maskussa kun sehä on siinä iha lähellä. Kiertelin siellä vaa kaikkee.... Sitte ku isä tuli hakee mua ni si sanoin et siel oli iha kiva pöytä ni käytii kattoo... Se myyjä muisti mut :D Se oli sillee et "löysiks sä jonku kivan pydän ku viimeks kävit?" Ei vaa ei ollu ihme et muisti ku olin sillo ainoo asiakas ni se vaa "etiksä jotai?" "pyydä si jos on jotai" "ookko löytäny jotai kivaa" "kysy sit vaa jos tulee jotai kysyttävää". Olin vaa sillee et "juu en sillee eti ku katon vaa ku huone rempas"... Ja et juujuu kyl mä sit kysyn. Ei tietenkä ostettu sitä pöytää sillee heti, mut sain kellon.
Tuollanen (;; Nyt mulla on "Suomen-aika" ja "U.S.A'n-aika" kellot. Taino on mulla ollu U.S.A-aika kello jo, mut se on ollu siellane iki vanha 101 Dalmatialaista kello :D toi on parempi :DD
Toi kello oli muute 12€, mut me saatii 9€ ku isä tinki vähä.

Sitte menin isän vanhemmille siis sen Maskun reissun jälkee.

Mulla kun on nimmarit ens tiistaina (26.10) ni päätettii mummulas et juhlitaa mun nimmareita jo nytte ku ne ei si varmaa tuu meillä käymää tiistaina enää... Me tehtii mummun kans kakku (;;

Se oli hyvää mut noi viinirypäleet ei sopinu siihe ku ne oli kirpeitä...

Sitte me käytii kirjastossa (HUITTISTEN KIRJASTO ON 10000000000 KERTAA PAREMPI KU VAMMALAN!!)

Siellä oli (niinku aina) joku näyttely ja siel oli kaikkee jänniä tauluja.

Sitte... Ostin 6 SinäMinä-lehtee ku oli 0,20€/kpl. Ja lainasin karvista.
Ei tullu otettuu niist kansist kuvaa... no lainasin niit kumminki 4 ja luin kaikki putkee. :P

Ja sit lakkasin kynnet
Eli ensin niinku pinkillä ja si annoin kuivuu
Ja sit tollasel kimaltavalla päälle. Tuli ainaki mun mielestä tosi kivat! (:

Mutta en siis mitää ihmeempää muuta tehny... Tästä tuli vähä tälläne tönkkö lyhyt postaus.

Perjantaina kävin parturissa, mut kuvat seuraavassa postauksessa

Heippa kaikki

Love: Nina-

Ei kommentteja: