tiistai 5. lokakuuta 2010

lempi laulajani.

Iida haasto mut tähä. Se oli alun perin et niinku kerro lempi bändistäs, mutta mä en ihan totta kuuntele yhtäkään bändiä, joten sovittiin Iidan kans että voin tehdä laulajasta. Oon muokannu vähän jotai kysymyksiä, ja keksiny jotai uusia vanhojen tilalle (esim. kuka on lempi jäsenesi bändissä, siihe olis vähä paha vastata pelkästä laulajasta). Mutta joo... "alkuperäsenä" sen voi lukee esim iidan blogista *klik*


Tee tämä lempibändistäsi blogiisi. Tämän tehtyäsi haasta kolme muuta kaveriasi tekemään sama.

1. Mikä on lempibändisi/laulajasi nimi?
-Britney Spears

2. Oletko antanut bändille ns. lempinimiä ?
-No nää ny on yleisii mut sanon joskus et se on Briitu tai Brit.

3. Onko sinulla yhtään sen levyjä ?
- On 7, ja ostan 2 mitkä multa puuttuu sen studio albumeista kunha saan rahaa >:)

4. Entä muuta fanikamaa?
- ON! se postaus on tulossa ni en rupee tässä listaan :D

5. Miten - ja koska aloit tykätä kyseisestä bändistä/laulajasta?
- Kun olin 6 ni mein isä lainas kaveriltansa Greatest Hits: My Prerogative musiikkivideo DVDn, ja sit katottii sitä moneen otteesee ja sit vaa tykästyin heti ekasta biisistä lähtie ja paluuta ei oo ollu <3

6. Mitkä ovat lempibiisisi bändiltä/laulajalta?
-Kaikki on hyviä ja lempibiisit vaihtuu melkei päivittäi... mut juur nyt tykkään tosi paljo ainaki:
- Me Agains The Music (ft. Madonna)
- I've just Begun (Having My Fun)
- My Prerogative [#]
- Cinderella

7. Oletko ollut kyseisen bändin/laulajan keikalla ?
-Olen


8. Lempi albumisi kyseiseltä bändiltä/laulajalta?
-Tulipas paha... ja tääki vaihtelee :D tällä hetkellä tykkään Greatest Hits: My Prerogative kun 3 noista biiseistä mitä luettelin et on hyviä ni on siltä CDltä (;

9. Tiedätkö missä bändin jäsenet/laulaja asuu tällä hetkellä? Oletko käynyt siellä?
-Juu, Brit asuu L.A'ssa.. Ja en oo käyny siellä mut aijon kyllä (;

10. Oletko itkenyt jonkun bändin/laulajan kappaleen takia? Jos olet niin minkä?
-Oon, mut en perjaatteessa sen takia, vaa niinku on ollu huono päivä ja esim. everytime on saanu mut itkee tai sillee jännästi niinku :D

11. Minkä maalainen lempibändisi/laulajasi on ?
- Amerikkalainen/U.S.A'lainen :D

12. Oletko rekisteröitynyt bändin fanifoorumille?
- En

13. Mikä oli ensimmäinen biisi jonka kuulit bändiltä?
- My Prerogative (ja tänki muistan vaikka olin vasta 6 :DD)

14. Pidätkö biisistä yhä?
- Mahdoinko mainita sen mun yhtenä lempi biisinä ? ;D


15. Mikä on bändin/laulajan paras musiikkivideo ?
- Enpäs tiiä kun ne on kaikki nii hienoja.. Ja tota tääki vaihtuu usei mut sanotaa ny vaikka et Someday (I will understand) ni sillä on tosi kaunis video (*sydän tähä*)

16. Katsotko lempibändisi videoita usein?
- Aika, vaik oonki nähny ne jo MOOOOONTA kertaa

17. Oletko joskus haaveillut olevasi joku kyseisen bändin jäsen/kyseinen laulaja?
-Joskus... taino en oikeestaa, hyvä et Britney hoitaa vaa omat juttunsa en olis ite nii hyvin.. mut oon toivonu et olisin niinkun Britney, tai sen assistentti tai jotn tollest..

18. Oletko nähnyt unta bändin jäsenistä/laulajasta?
-Olen (;

19. Ja herännyt pettyneenä, kun uni ei ollutkaan totta?
- No yleensä -.-

20. Soiko tämän kyseisen bändin biisi tälläkin hetkellä ?
- Yep, Cinderella


21. Oletko ostanut joskus jonkun lehden vain siksi että siinä on ollut juttua tästä bändistä/laulajasta?
-Oon mä joskus mut viel useemmin oon niinku vaik ootellu et "tulis ny jo se Ellen numero mis Brit on" tai tällee ku se on jo Amerikas ollu (ps. se Ellen numero ei oo vielkää ilmestyny suomes...)

22. Pitävätkö ystäväsi kyseisestä bändistä ?
-Hmm no tota öö... :D ei ne ny kai enää ainakaa vihaakkaa (?)

23. Kuinka usein kuuntelet bändin/laulajan musiikkia?
-Joka päivä ainaki melkei... Esim. jos oon iidalla koko viikonlopun ni ei voi :D

24. Miksi kuuntelet juuri tätä bändiä/laulajaa?
-Se vaan on ihana <3>25. Mitä hyötyä bändistä/laulajasta on ollut sinulle?
- Jollekki mä oon sanonukki et sillon joskus kun mulla meni kaverein kans TOSI huonosti ni kuuntelin Britneytä ja sen sanotukset oli jotenki tosi voimaa antavii ja sillee ni se varmaa onki suurin syy et pääsin siit yli...

26. Entä mitä haittaa?
-No rahat menee :D ei muuta

27. Oletko koskaan halunnut lopettaa fanittamisen?
- No en tod! :O

28. Onko bändi suosittu Suomessa?
- On (::


29. Ovatko muut sanoneet sinua hulluksi fanituksesi takia?
- NO TODELLAKI!

30. Mitä tekisit, jos joku bändin jäsenistä/laulaja kuolisi?
-Itkisin enkä varmaa ees pystyis menee kouluu, tai jos menisin ni itkisin vaa sielläki koko aja. Tai ekan kerran ku kuulisin ni en uskois ku oon jo 3 kertaa ainaki kuullu et väitetää et Brit on kuollu vaikkei oo...

31. Tiedätkö lempibändistäsi paljon?
-Syntymäpäivästä ja pituudesta melkei matikan numeroo :D no enny iha mut kylmäny aika paljo tiiän.

32. Mikä on tämän kyseisen bändin/laulajan laulukieli?
-Englanti

33. Olisitko valmis mihin tahansa päästäksesi näkemään bändin jäsenet/laulajan läheltä?
-Joo!

34. Oletko joskus pitänyt jotain kuvaa bändistä / laulajasta rumana?
- En oo niinku rumana, mut muutamaan kuvaan oon törmänny niinku et no on siitä ny parempiiki kuvii muttamutta ei ihmeemmin. Ja oon siin nähny TOSI monta kuvaa Britneystä, ja paparazzit ei saa aina hirveen edustavii kuvii, jos ny sanon jotai puolustukseks ;)

35. Onko sinulla jotain suosikki-kuvaa bändistä/laulajasta?
- En ny tiiä varsinaista lempparia... Mut siis on jotai suosikki kuvia tietty... Latasin jotku niistä tännekki (; yks mun pitkäaikasista lemppareista on ainaki tää missä sillä on valkonen villapaita (;


36. Löytyykö koneeltasi kuvia kyseisestä bändistä/laulajasta ?
-jos 2000 on paljo nii sitte löytyy (;;

37. Entä onko yhtään biisiä josta et niin hirveästi pidä?
- No on niit varmaa pari, mut neki on sillee et kyl ne jonai päivänä on iha hyvii (;

38. Mikä on kyseisessä bändissä/lulajassa parasta?
-Öää emmä tiiä. Kaikki :D se on kaunis ja viisas ja sillä on hyvät sanat biiseissä ja ne biisit vaa on mun tyyppisiä ja se vaa tuntuu olevan maailman paras ihminen kaikin tavoin (;

39. Löytyykö seiniltäsi tämän bändin/laulajan julisteita yms?
- JoOoOoOo...

40. Uskotko olevasi fani vielä vuoden päästä?
- Jep. Ja toivottavast vielä 2 ja 3 ja 4 ja 5 vuoden päästä ja sitä rataa :P


Siinä se ((: Joo tota öö haastan Katjan, inkAn ja ... emmä tiiä ketkä tätä mun blogii lukee usei :D No mut jos et oo jo tehny ni voin tehä ja sanoo et mä haastoin sut, ku en tiiä kenet muun haastaisin tähä... :/

Love: Nina-

2 kommenttia:

~☆Chii♥~ kirjoitti...

"29. Ovatko muut sanoneet sinua hulluksi fanituksesi takia?
- NO TODELLAKI!"

TOTTA ON :'D

Nina- kirjoitti...

@~☆Chii♥~ : Taidat ite olla yks niistä :DD