lauantai 16. lokakuuta 2010

pukeudu pinkkiin-päivä (;

Heippa. Kerron nyt siis perjantaista (;

Koulussa oli ihan perus... Mulla ja yhel mun kaveril ei oo viime päivinä menny kauheen hyvi (joka päivä meinaa alkaa riita) ni tota perjantai ei ollu poikkeus... mut ei siitä enempää. Viimesellä tunnilla suunnistettii jollai kolmas luokkalaisten kartalla, ihanaa kerranki en eksyny :D

sitte kun meillä alko nyt loma, ni Daran ja Oonan kans juhlittii sitä (; Haettii meiltä ensi rahat, sitte Daralta ja oona meni jo kotia ku sen isä haki ku sen jalka on kipee se ei olis jaksanu kävellä... Sitte nähtii Pyymäessä (joka on siis kahvila) ja ostettii rosinamunkit. mä ostin suklaapirtelön kans.. Siel on ollu iso kyltti "suklaapirtelö 3€" ja se on kummitellu mun mielessä jo kauan koska rakastan suklaa pirtelöö (; nyt otin ku kerra juhlittii. Ja se oli muute ihanaa <3


Unohin ottaa aluks kuvan joten saitte kuvan vaa puolisyödystä munkista :D
Joo... Sitte Daran piti lähtee ku se meni Kauhajoelle. Se on siel tyylii koko syysloman. *nyyh*

Sitte mä ja Oona jäätii toki kaksin.

katon kautta otettu kuva

Sitte oona kuvaili mua :D



Joo... Sitte me mentii kauppaa ja ostettii sipsipussi

Syötii noit Oonalla ja kuunneltii Shakiraa... :D sitte mä lähin kotii joskus 8 aikoin (äiti tuli hakee autol ku sanoin et on kylmää ja pimeetä ja ulkona on hullua murhaajia, pedofiilejä ja raiskaajia.)

Mutta joo. Tähä loppuun sitte kuvaa mun asustani (;

Tässä ensi mun ulko-asu
rusetti: Iidalta
huivi: Freezer
takki: Pepper
tumput: Seppälä
laukku: Mallorca
farkut: KappAhl (?)
kengät: Aseman Kenkä


Sitte asu ku olin sisällä (;



Elikkä...

Mulla oli pinkki rusetti, pinkki kaula- ja rannekoru, pinkit sukat, pinkki toppi... ja pinkkii kynsilakkaa :D ja farkut ja harmaa huppari

Kynsilakka : Seppälä
Koru: Kaverilta

Koru: Ranskasta
Huppari: Seppälä
Toppi: Gina Tricot

Sukat: Seppälä
Farkuista: Otin tän kuvan vasta tänää (lauantai) ja perjantaina mulla oli "oikeet" farkut, mut nää legginssifarkut on nu kumminki Seppälästä.


Sitte meikki...

Simmut kii:

Simmut auki:
Eli koko luomelle laitoin sellasta iha vaaleeta pinkkiä, melkei valosta. Sitte ulkonurkkaan tummempaa pinkkiä ... Ja ripsarii toki.
Sitte ei mitää "nypi kulmas" tyylisii kommentteja, ku tiiän sen iha hyvin ittekkin...

Siinä ne (;

+ illalla sain viel pinkkiä suklaata:
Se oli hyvää (; maistu vähä valkosuklaan ja jonku mansikkajogurtin sekotukselta :D

Viel yks naamakuva tähä loppuu pinkki-päivältä:

Eipä muuta. Öitä, ja te keillä on syysloma ni have a great time (;

Love: Nina-

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana asu!♥(:

Nina- kirjoitti...

@inkA: Kiitos <3 (: