keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Snow !!!

Elikkä "ensilumi" satoi tänne eilen. Sitä siis satoi jonku 10 minuuttia eikä se jääny maahan, mutta satoi kumminki (;;

Meillä oli Unicef-Kävely, ja koulua vaan 9-13, jesjes<3>

Juu sitten toi otin muutamia kuvia sieltä ku alko lumisade... Sitte yks ope tuli siihe sillee et:
Ope: "Hei Nina, laitappas se puhelin pois"
Mä: "Juu... Ei kerrota kellekkää et mulla oli puhelin"
Ope: "Joo ei kerrotakkaa"

:DD Juu. No tässä ny kumminki niitä kuvia. Ne on oikei ihania ... Ku sitä sato kyl oikeesti paljo mut en saanu sillee "ilmasta" sellast kuvaa et olis näkyny et sataa...

Daran hiha (;; Siinä on hiano hiutale

Oonan kutrit c(:

Sitten höm koitin kuvata omaa takkiini :P

Ja Oona kuvas :D Mulla oli mahtava ilme ku tuli hiutaleita naamaa ni tota se ei ollu julkasukelponen iha niin :D Siinä ny näkyy suurin piirtei päivän asu... Noi Gollarit on ostettu varmaa 2 vuotta sitte KappAhlista poikien puolelta jollai 12€... Sitte mummu teki tumput, pipo oli about 20€ ja Sportia, tai Top Sport tai joku vastaava... Ja toi "takki" on äitin, jostai portti liikkeestä kai kans...? ja se ei oikeesti oo takki vaa huppari mut se on tosi lämpönen!

Juu sitte olin Daran kans koulu jälkee... sit Oona tuli kans... sit Dara kävi pikaseen kotona ja mä ja Oona käytii Pyymäessä (kahvila)

Omnom tuli nälkä :DD Toi oli oikeesti tosi iso (jos ny jotai pystytte päättelee tosta lasista) nii toi oli vaa 1€, ku yleensä siel on kaikki tosi kallista!
Sit me puhuttii Oonan kans et perjantaina tai lauantaina tai joskus siinä ni meen sen kans kaupungille ja juhlitaa ku alkaa syysloma ja si käydää Pyymäessä taas ja Rolssissa :DD oumaikaadl ihon. No ihasama. Juu ja tänää oli norm. päivä. Prestossa oli se toivepäivä ja lauloin Shakira - Waka waka ja Britney - I love Rock 'n Roll... Ja sitte luin enkun kokeesee ja kävin Suvin kans taas lenkillä... Ja meen takasi lukemaan :DD Toivokaa et mun koe menee huomenna hyvin <3

Love Ya!

-Nina

Ei kommentteja: