torstai 12. elokuuta 2010

Kuvia Mallorcalla, yms.


Heissan ihanat. Nyt sitten otin itteeni niskasta kiinni, ja aattelin postata nyt tän "Mallorca-postauksen". Oon vaa yleensä rojahtanu laiskana sängyn pohjalle sen sihaan että olisin kirjottanu tänne + niinku sanoin on ollu menojaki vähän ja sillee...
Ja sitten tähän ensiks haluun kiittää Iidaa kun autto, oon ihmetelly et miksei täällä saa vaihdettuu esim. tekstin väriä tai kursivoitua / lihavoitua tekstiä, ja kun lisää kuvia, niin se laitto vaan html-koodin joka piti kopioida yms. ja ei tarvinnu muuta kun klikkaa 'muokkaa HTML-koodia' 'luo'ksi :P Mutta siis että silllain. mutta siis hengissä olen vaikken ookkaa mitään postannu vähään aikaan... Kellä on muuten omenapuu pihassa? onko teillä jo kypsiä omenoita? Meijän omenat on vähän raakoja mut kyllä niitä nyt ihan syö... Muttamutta... Mallorcasta siis. Koskas mä oon viimeks kirjottanu? juujuu tollon :DDNo mutta siis joo... Me saatiin se auto sitten. Tai siis auto saatiin, muttei SITÄ. Meille oli luvattu Mini Cooper cabriolet (cabriolet = avo) niin saatiin Mini One Cabriolet. Isän mukaan niissä ei oo muuta eroo kun teho. Nii enhän mä siis ees huomannu ettei se oo Cooper, joten ei siinä sit kauheen paljon oo eroo ainakaa :DD

Mutta tota joo... Tässä on ensin pari kuvaa kun otin autosta kun ajeltiin lentokentälle (suomessa siis ollaan edelleen (; )


Sorry ne on vähän tärähtäneitä ;((

Sitten isä otti musta kuvan kun pengoin laukkuani:

Ja tottakai kuva lentokentältä lentokoneista:

Ja sitten... Mentiin siis Finnairilla, ja ruoka ei ollu hyvää. Näpsäsin siitäkin kuvan :D
Se oli siis perjaatteessa aamiainen. Eli niinku jotai munakasta tai jotai (en kehu!) ja sitten leipää ja voita / tuorejuustoo, appelsiinimehua, jogurttia.... ei kai siinä sitten oo muuta :DD

Sitten laitan pari kuvaa mitä otin bussista. Eka on yks bussi missä on mainos Aquariumista. Me käytiin siellä edellis vuonna ;) sitä mainostetaan että se on "the best aquarium of Europe" tai jotain semmosta ;D


Sitten tämmöset palmut jotka oli ainoot mitä muistin mallorcan lentokentältä viime käynnistä. Sillon oli kyllä pimeetä kun tultiin myöhään illalla, mutta muistan kumminkin rivin palmuja ;)


Sitten... Mallorcalla on 9 LIDLiä, sit vaan joku maisemakuva, ja sitten Katedraali Palmassa


Juuh... Tää heittää nää kuvat ny postauksen tähän reunaan, en osaa siirtää niitä oikein... mutta näkeehän ne tuostakin ;))

Sitten jotain kuvia rannalta, sinnehän me ensiks mentiin kattomaan millanen on meijän ranta ;)






Hih siinä oli munki kuva (; en laita mitää näihi mallorca kuvii et mistä oon ostanu vaatteet, ku esittelin ne jo lähtöpostauksessa ;)

Sitten on pakko jakaa kuva kun näin tämmösii hassuja pulloja yhessä kaupassa:


Sry en jaksanu kääntää sitä D: No mut siis ne oli vaa tollesii mis oli jotai litkuu sisällä, ne oli jotai kympin. Olisin halunnu ostaa mut isä sano et ne menee laukussa rikki, ja nyt ku aattelen, ni toi on kyl aika turha :D Jännä kyl silti (;

Sitten siel kadun varrella oli tällänen IHAN PIKKANEN maailman pyörä. Siinä on henkilöauto vieressä ni saatte vähä käsitystä kuin pieni ;D

Mut pikkanen juu. En käyny siinä ;)

Sitten on kuva M&M's jäätelöstä ;)
sekin on vinottain ;( Toi jäde oli aika köyhä, niinku vaa vaniljajäätelöö, ja pinnalla pari M&N's raetta. Mut ihan kiva oli maistaa ;))

Sitte tästäki oli pakko saada kuva:

Tiedätte kyllä et Britneyllä on biisi jonka nimi on 'Radar', joten sen takia otin ton kuvan. Ja tosta näätte sit et Mallorcalla on eri väriset liikenne merkit kun suomessa ;)

Toi kyltti oli 'Jungle Parc'in vieressä. Täs on pari kuvaa sieltä:

oho niit oli vaa 2 mun koneella. Mein perheen yhteisellä koneella on enemmän. No mut siis se oli tommone jännä rata mis pyörittii :D me oltii siel 2 kertaa. Toi oli hauska paikka, et älkää naurako, saattaa aatella et vaa jotku tyylii pikkupojat menee tuol, mut toisel kertaa mentii koko perhe siel ;)

Sit random kuva. Siel lenteli tämmönen mainos lentokone vähä koko ajan:
olin ylpee ku sain noin hyvän kuva, yritin saada siit kuvaa vaik kuin kauan!!

Sit tässä on muutama kuva ku mentii bussilla sinne Palmaan:
Sorry vähä huonoja kuvia, mut oon laiska. Postauksen alus on sit siitä Katedraalista kuva, niin sekin oli Palmassa. Toi yks bussi on niinku semmone et sinne maksettii semmone lippu, ni sil sai ajaa 24h, niinku sai mennä kyytii ja pois ja sillee. Sit siel oli kuulokkeet ja sai kuunnella selostusta.

Ja tässä sit viel toine random kuva, otin vaa sielt kadulta, edes kävelee äiti, isä ja veli, Joel:


Tässä vaihees voisin laittaa kuvat mein hotellista :D Siin on se ite Hotellin puoli, ja sit apartmentos puoli vähä eriksee... Apartmentos on tää (me oltii siis apartmentos-puolel) :



Sitte täs on ite Hotellin puolelta. Molemmil sai olla iha vapaasti ;)


Siinäpä ne, toivottavast niist ny saa jonkinäkösen käsityksen ainaki ;))

Sitten esittelen teille mein lähellä olleen Amerikkalaisen ravintolan. Hyvät naiset ja herrat : Fat Sams!




Sit siel oli tälläsii patsaita:

Marilyn Monroe:

Joku lehmä vaan :D :


Ja sitten Barak Obama. Mä menin siihe vieree ja joel kuvas. Mulla ei taida olla meikkiä (?) kun en tuol kuumassa jaksanu aina meikata, ja sit tossa mulla on mun nenä juur palanu, eli se oli punanen, eli tota kuvaa ei kannata painaa isoks :DD


Joo oon hehkee tiedän ;))

Sitten tässä on pari kuvaa sieltä ihme poukamasta mistä sanoin et oli koralleita ja kaloja ja sukelleltii ;)

(<-tästä kyseisestä kuvasta haluun viel sanoo, et tossa nähyy niinku pohja, mut ees isällä ei yltäny jalat pohjaa, paits tossa kiven päällä pysty seisoon)

(<- Ja tässä tolla vaaleella kohdalla oli johonki napaan asti vettä vaan ;))

Joo no oho niitäki oli vaan 2 :D

Sit siinä ton poukaman vieressä oli tämmönen kiva torni tai joku... (?)


Ja sitte sellanen satama missä oli hienoja (siis oikeesti TOSI hienoja) sellasii tyylii parin millin "veneitä". Sanoin isälle että ostan tälläsen kun oon iso ja rikas :

Eiks olis hieno ? ((;

Lupaan kyl näyttää siit sitten kuvan jos ostan :DD

Sitten siellä oli hiano limusiini:

tälläselläki mä sitte ajelen (ton veneen lisäks siis) kun oon iso ja rikas ;))

Ja sitte oli pakko ottaa kuva, ku oli mainos niinku mistä sai vuokrata kaikkee:


Elikkä siis ihan perus auto ja mopo ja mönkijä, mut lisäks sit yksityis lentokoneita, helikoptereita, ja sellasii hienoja veneitä ku mitä mä siis sanoin et ostan ;)) Me vuokrattii sitten toi helikopteri. (no ei iha, mut olis olli kyl aika hianoo)

Sitte mennää iha mein hotellin lähi alueille... Tossa on hiano puu ;D

Siihen tuli tommone tyttö kuvaan, muttei varmaan haittaa ;)

Sit lähikaupasta koruja. Tälläst on usei etelänmaissa, tai turistikohteissa ainaki. tai ainaki mä luulen et on. ;D

En ostanu.

Sitte tääki lähikaupasta:

Jos joku teistä niinku on syöny tyylii japanilaisia "herkkuja" ni on varmaa syöny Pockyja? Noi oli samallaisia, mut siis nimellä "mikado" ne oli hyviä ((:

No mutta, nyt loppu mun jo lataamat kuvat! Ja mun tarvii sammuttaa kone (isä käski) niin että saatte nyt tyytyä näihin ;) Mitäs tykkäätte? Ehkä joskus kun mulla on aikaa, lataan enemmän kuvia ja selitän enemmän. Tai siis kyllä mä ainakin yritän, kuvan esim. mein vuokra autosta ja mun ostoksista, Mutta ilmottelen siitä sitten kyllä erikseen ((:

Joo ja sitten vielä: Mä en ny muokannu noihin kuviin tän blogin osotetta, ni mä kyl toivon ettette si ota niit kuvii siitä ja näytä niinku ominanne. Mut te mun lukijat ootte kumminki nii ihania ettettehän te sellasta tekis (ettehän?) ((:

<3:>

Ei kommentteja: