torstai 26. elokuuta 2010

Nut suututtaa.

1) Noi gadgetit on tuolla ihan sivun alareunassa, enkä osaa siirtää niit toho sivuu mis niitte KUULUIS olla :(

2) Mulla on nälkä, mut isä sano et kello on nii paljon etten saa enää syödä (klo on vasta 21:30)

3) Mulla on vähän kipee olo, koko päivän ollu kylmä, ja nyt kurkku tosi kipeenä

4) Huomenna on 8 aamu ja väsyttää

5) Läksyt on tekemättä



Joo eipä tässä muuta, lopetan valitukseni etten tunnu liian pessimistiseltä, oikeesti oon tosi ilonen koska mulla on ny loppujen lopuks asiat hyvällä mallilla ja mulla on kivoja kavereita 7kpl ((:

Mutta tota joo, mä meen tästä varmaa nukkumaan / mittaamaan kuumeen ,jos sitä on.

Öitä kaikki <3

Nina-

2 kommenttia:

~☆Chii♥~ kirjoitti...

voi sua :( mullaki oli ne gadgetit tuolla alhaalla, mut ne lähtee kyllä. UUS BLOGIMALLI <3

Nina- kirjoitti...

jee kiva ku tykkäät uudest blogimallist ((;

>> mullaki oli ne gadgetit tuolla alhaalla, mut ne lähtee kyllä. >>

Nii lähtee mihin :DD