perjantai 27. elokuuta 2010

Uus ulkoasu ((:

Heissandaa <3

Mulla tuli into vaihtaa tänää tää blogin ulkoasu ja päädyin tähä. Mitä tykkäätte? Ottaako se liikaa päähän ku se liikkuu nii nopiaa... Musta se on perjaattees kumminki iha kiva... mut siis mitä mieltä ite olette?

Iida tuli meilla ja me ensin siivottii mun huone (oli pientä vääntöö iidan tulosta, ja mein piti siivota vähä jos iida tulis...) Sit äiti otti kuvan mun sängystä + pöydästä kun se saa ne ehkä myytyä sen työkaverille ja sit saan tälläsen ihanan sängyn :

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50080315

Mitä tykkäätte? En oo löytäny viel pöytää... jos löydätte jonku kivan ni voitte vaik antaa linkin mulle, olisin kiitollinen ;D

Juu mutta siis... Mä ja iida tultii alakertaan niinku aina... ensin pelattii Sing Staria... sit iida pelas Crash:iä ja sit Toy Homee ja Sonic:ii, ja nyt se pelaa sellast söpöö pelii ku Mushroom Wars :D en ees tienny et meil on semmone. No on se kiva et mullon tollane pikkuveli ketä lataa kaikkee kivaa :DD

Mutta tota jooh... Huomen meen Iidan kans Zumbaamaan, ku tääl on semmone ilmanen Zumba :D en ny tiiä voiks siltä oottaa nii kauheesti kun se on kerta ilmanen, mut ihan mielenkiinnol odotan (;

Toivotaa et mulla olis huomenna parempi olo, keskiviikkona mulla oli aika huono olo, ja tositositosi kylmä... Pidin luokassa tumppuja kun muilla oli niin kylmä.. kaverit käski mennä terkkarille mittaan kuume ku ne oli varmoja et olin kipee, mut sanoin et en haluu mennä kotiin, ni ei sit menty. Tänää oli sit parempi olo, mut edellee vähä kurkku kipeenä.

Mutta... eipä tässä kai muuta. Teen sen pitkän postauksen huomen iltana / sunnuntaina... siis koulun alun jälkee mitä on tapahtunu yms... Mutta siis kameran laturi on edellee hukassa joten joudutte varmaa tyytyyn mun puhelimella ottettuihin kuviin, ja siinä ei saa kauheen hyviä kuvia

Mutta joo, keskityn nyt pelaan Iidan kans Mushroom Wars:ia :D

Öitä kaikki!

<3: Nina- (ja Iida)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno uus ulkoasu :) Ja ihana sänky, oon itseki suunnitellu ostavani tollasen joskus mun vierashuoneeseen (kunhan siis vielä jonain päivänä saan talon, jossa on vierashuone..)

Nina- kirjoitti...

@-Jonna: Okei, kiva (: Mein isä näytti ton sängyn mulle joskus netistä ja rakastuin siihe heti. Ja hyvältähän se näytti livenäki ((;

Ja kiva jos tykkäät ulkoasusta (;