maanantai 23. elokuuta 2010

pikapostaus (;;

Moikka. Menin "nukkumaan" (=makoilen sängyllä valot pois ja isä + äiti luulee et nukun mut mua ei väsytä) niin aattelin tehdä ihan pikkasen pikapostauksen. Oon nyt puhelimella, kokeilen ny ladata puhelimella kuvan, katotaa miten käy ((;


Mutta siis... Mun oli tarkotus tänään (maanantai) tehdä pitkä postaus niinku siitä, mitä on ollu ny koulun alun jälkee. Oon tosi jäljessä näissä mun teksteissäni, tiiän (sori!), mut koitan ny saada sen tässä ihan lähipäivinä aikaseks. Ongelmina vaan on se, että

1) Mun kameran laturi on häviksissä, ja kuvia ei saa koneelle (mun kone ei tajuu sitä adapteria ni tarvii käyttää johtoo joka tarvii akkua), joten niitten kanssa on vähän hankaluuksia...
2) Ja siis onhan mulla puhelimessakin kuvia, mutta puhelimen se tietsikka-johto on hukassa :D

Että hyvä minä. Mutta YRITÄN löytää ne johdot... Puhelimesta kuvat sais ehkä lähetettyä koneeseen bluetoothilla (?) ja kamerasta voisin ottaa suoraa muistikortti adapterilta (mikälienee) kuvan perheen yhteiselle koneelle, ja siitä muistitikulla omalle... Kattoo ny mitä keksin ((;

Iida tulee kai meille huomenna, tai mä niille... Niin oli tänään ainakin puhe. No mutta joo... Tästä tällee ihan lyhyesti... Koulu alkoi viime-viime keskiviikkona, ja sit olin kai koulun alun seuraavan viikon tiistaina katjan kanssa idea parkissa... Sitten maija oli meillä viime viikonloppuna. Perjantaina käytii tääl mein pikkukylän seppälässä, ja sunnuntaina idea parkissa (;

Tässä on nyt kuva mun uudesta pitkähihasesta ja farkuista (no okei ne farkut ei oikeen näy, mut ne on päällä kummiskin). Mulla on ihku malli-asento, mut tää on silti paras kuva mikä mulla siitä on :



Siinä. Sen saikin muuten yllättävän helposti LADATTUA puhelimella. Html-koodin kopioiminen ja liittäminen vaan oli vaikiaa, joten joudutte nyt tyytymään vaan tohon kuvaan :D mutta paidassa lukee siis ''color my life''. Farkut oli neljä kymppiä, ja paita muistaakseni noin viistoista euroo. Seppälästä siis molemmat ((:

Ei kommentteja: