sunnuntai 15. elokuuta 2010

Sorry guys ;(

Niin siis lupasin jakaa teille kuvia Mallorcalta, mutta mulla on ollu kiireitä vähän, ja kun perjantaina aijoin vihosta viimein postata teille, niin kone tilttas, tai siis niinkun se ei enää ladannu kuvia.

Mutta nyt pikasesti... Elikkä siis koulu alko keskiviikkona, ja kaikki on menny ihan hyvin... Viikonloppuna olin Iidan mökillä. Me käytiin kattoons niitten tuttujen uutta kissaa se oli ihana pikkunen söpö <3<3<3<3<3<3<3
Sitten mun lapsuuden kaveri (=synnyttii samana päivänä ni mein äitit tutustu sairaalassa) niin kun sen vanhemmat meni johonki teatteriin niin se tuli sen koiran Rikun (bisonfrise, en tie yhtää miten se kuuuis kirjottaa mut semmonen kumminki) tuli sinne Iidan mökille sit kans siks periks tunniks ja iida ja se tutustu. En ollu nähny Maijaa pitkää aikaan ni oli ihana nähä se, ja se tulee meille ehkä ens viikonloppuna yöks, kattoo ny ;)

Muttamutta joo. Mulla on laulukoulu Preston kautta nyt niinku esitys tässä kohta, joten tarvii lopettaa. Aattelin vaa kirjottaa vähän että kuulette mustakin jotain ((;;

Heissandaa!

Nina-

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Ei oo oikeesti todellista mut yks päivä ku selailin ihan satunnaisia blogeja niin tää sun blogin osoite otti silmään, mut en kyl ois arvannu et se olis ollu just sun blogi :)

Vastaan sun mailiin pian. Ja jos haluut käydä kattoo mun blogia, se löytyy osoitteesta http://j-y-suis-jamais-allee@blogspot.com :)

p.s. Upee ulkoasu sun blogilla!

Chrissel kirjoitti...

No löytyykö mun blogi, jos klikkaat mun profiiliin :D:D

Nina- kirjoitti...

Jonna: Ei oo totta! :D kiva
Kerli Le Starge: Juu nyt löyty :DD