keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

vielä ennen postailemattomia tekemiä ::D

MOI!

Täällä on jotai tosi vahojaki juttuja mut en oo saanu postattuu niitä aikasemmi anteeks ;_; 
Mun kone ku vietii sinne huoltoo ja sillee ni latasin vaa tänne nää kuvat ja tänää muistin et tääl on näitä luonnoksii mitä mun pitäs varmaa julkasta ::D

Ekaks kuvaa penkkaripäivältä! (yes, näin vanhaa)

Ne penkkariautot siis ajaa mein koulun läpi, mut 2 ja puolsataa muutaki nii mentii toho mein koulun lähelle tienvieree (:: Sitte sinne tuli tollane ihana mummeli (kuvassa toi vasemman puoleine) se vaa jutteli jotai meille. Kysyttii et tulikseki hakee karkkia ni se sano et joo ja hymyili sillee hassusti. 

Sieltä ne tulee (;;

Joo ne heitti meille siihe ni saatii aika hyvi karkkii kaikki. Se mummeli otti sieltä maasta jonku 2 karkkii, ja kysy vielä et saiha kaikki tarpeeks, olis varmaa antanu ne omansa jos joku olis sanonu et ei. Aww se oli ihana ::D

MUN KARKKISALDO:




ELISIIS sain niitö karkkeja ihan mukavan määrän (;

Sitte penkkaripäivästä seuraavalla viikolla keskiviikkona mentii sellasee tiedejuttuu, ku mein koululle tuli semmone tiedesirkus, muutki Vammalan koululaiset tuli käymää siellä. Me mentii keskiviikkona ekalla tunnilla.
Siellä semmone naine esitti jotai atomijuttuja siinä ja happiatomi oli veli happi.... se siis puhu meille ku jollekki 6-vuotiaille :D
Ku se oli esittäny sen, me saatii kiertää ite sellasil pisteillä. Otin salaa muutaman kuvan (;;


Mä ja Elli lämpökamerassa

Elli fakiirimatolla. Tää kuva nytte ko tää on parempi ku se musta otettu. Tai noi naulat näkyy täs paremmi.

Ne fakiirimaton naulat!

Tollane hassu juttu ku oli rakoja ja peilejä, minä ja Elli taas ::D

Nytte minä siinä fakiirimatolla. Luulin et kuolen mutten kuollukkaa!

Ja hypnoosikiekko! Tää oli paras

Sitte viikolloppuna mentii mein pikkuserkun 7-wee synttäreille. Käytii ensi äitin vanhemmilla pikasee. 

Soittelin siel pianolla niinku aina (;;

Sitte siis mentii sinne pikkuserkuille. Se 7-wuotias on niistä nuorin. Sillä on isosisko Kia (mua vuoden nuorempi) kenen kans oon ollu hyvis väleis ja isoveli Aku (mun ikänen tai vuoden vanhempi en tiiä ::D)
Jotku jo varmaa tajuski et oon ollu sen Kian kans hyvissä väleissä. Se kävi meillä aina välillä ja sillee, mut nytte se olio iha "pikkulissu" ja se ei sanonu mulle sanaakaa. Se oli sen serkun kans. Muutenki se oli erilaine ku ennen, se on ollu sellane kauhee pirtee ennen ja sillee. Nomut täytyy toivoo et se tosta taas muuttus koska se oli oikeesti kiva (:::


Sitten joku tollanen kuva ku otin joskus mein pihalta ku siinä on toi mittari. Klikkaatte isommaks nii näkyy paremmin (::

Tähän postaukseen en ollu ladannu enempää kuvia.

Se mun kone on siellä huollossa jotai 2viikkoo. Oon iha huolissani siitä. Se ei oo ikinä ollu missään noin kauaa ilman mua. Se on vasta pieni, entä jos se ei pärjää?

Muttajoo, ei muuta. Moimoi!

Loveya!: Nina-

ps. For The Records ei oo vieläkää tullu!

Ei kommentteja: