keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

The Gorgeous Blogger Award


Sain gorgeous blogger awardin MAD_IIDAlta ! kiitos.

Milloin aloitit blogisi?
Alotin sen viimekesällä kun Iidalla oli ja se käski munkin tehä. Ensimmäinen postaus on ollu 19.heinäkuuta näköjään (:: 

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
mun elämästä ja asioista mistä tykkään, ja sillee.. kirjottelen aina mitä tulee mielee ja ku on sellanen fiilis .


Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin
Emmä tiiä.. Sillee ei muilla oo samallaista elämää varmaankaa ku mulla? Mut ei tää varmaa sillee kauheen erityine ole?




Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Mulla on ollu tätä ennen pari blogia. Ensi oli vitosen syyspuolen ajan joku mihi purin oikeesti iha kaikki jaja sitte en tykänny ku kaikki sai luettuu niitä nii postin.. Sitte mulla oli hetken aikaa yks mut en jotenki saanu kirjotetuu sinne ja se jäi... mut niinku sanoin Iida kirjotti ja käski munkin tehdä nii tein ja oon nytte taas tykästyny tähä (:::




Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
No niitä on jonkiverra... Ens.näk. toivoisin et mulla olis enempi aikaa kirjotella tänne. Ja sitte et niinku kiinnostavampia postauksia... lukijoita olis kiva olla enempi, mut se johtuu varmaa just ku kirjotan tyylii vaa et mitä oon tehny... Ja en tykkää ulkoasustakaa nytte hirveesti, mut en tie mite saisin siitä paremman.




Ketkä muut saavat palkinnon?

Ei kommentteja: