perjantai 11. maaliskuuta 2011

Hiihtolomasta muuten

Heipparallaa. Kone on siis siellä huollossa (ei, en oo kertonu siitä vielä tarpeeks usein) joten ei kuvia editto: lisäsin jälkeenpäin muutaman ):



Muttasiis tän postauksen on tarkotus kertoo mitä muuta tein hiihtolomalla ku olin mummulassa.


Let's begin.


Perjantaista maanantaihin siis olin huittisissa. Tiistaina olin vaa itekseni ja olin kotona ja koneella ja muuta tosi mielenkiintosta^^


Keskiviikkona lähdin lenkille joskus 11 aikoihin (joo heräsin jo nii aikasi!) ja sitte aattelin et soittasin Karolle ku olin iha siinä lähellä. Joo seki oli onneks yksin nii menin sinne (: vaihettii pari sanaa ja katottii 'Jali ja suklaatehdas' leffana. Ku se loppu me tehtii ruuaks munakasta. Karo ei osannu (!) jote mä toimin pää-kokkina :D ku oltii syöty, lähettiin karon koiran Hugon kans lenkille. Mentii joku ehkä vähä päälle kilsan lenkki. Ennen ku kerettii Karolle takaste Wikka soitti mulle. Se tuli vähä matkaa Karolle päin mua vastaan ja sitte lähettii siitä suoraa kaupungille. Käytiin ensin Seppälässä. Siellä oli kaikkee seitkytluku-vaatteita ni oltii iha "omk hyi" ja aateltii et pakko lähtee pia :D Wikka osti korvikset mut mä en ostanu mitää. Sitte mentii lähettii siit kävelee Lidl'lille päin. 


Olin iha väsy nii menin ensimmäisee mahdollisee paikkaa istuun. Pääsin omieni joukkoo.
Wikka tulis meille yöks torstai-perjantai, ni ostettii kaikkee syömistä :D ostettii vaik mitä kaikkee (3 karkkipussii, 3 sipsipussii, 2 limsapulloo, semmone paketti misson 6 tai 8 pillimehuu ja fritt) ja ne makso yhteensä vaa jotai 14€ ja hiluja päälle! Sitte käveltii Superille ja ostettii sieltä vielä lisäks pandan valkonen suklaalevy ja suolapähkinöitä. Soitin isälle et sen on pakko tulla hakeen meit sieltä ku tulee töistä, ko olin seisonu ja kävelly viimeset 4 tuntia ainaki. Me mentii sinne pyörätelineille istuksiin ja vartin päästä isä tuli. Vietii mein ruuat alakertaa ja jäätii sinne. 


Ruuat.


Katottii 70's show;- katottii muotivinkkejä, hehhah, perhe paketissa ja miehenpuolikkaat ja sitte Wikan piti lähtee.


Torstaina Wikka sitte tuli meille jo joskus 11 aikoihin. Pakattii mulle jotai pientä mukaa ja mentii alakertaa. Siel laitettii mein perinteiset asut. Aina ku meil on jotku "juhlat" (vappuhulinat on ollu, ja nää oli toisillemme VIP 13-synttärit). Wikka oli semmone panda ku sillä on sen omatekemä pinkkivalkone pandakigurumi ja mä olin Sari, eli mulloli sellaset japanityyppivaatteet. (Sari tulee siitäku mulloli joskus käytös isän työpaikan puhelin ku oma oli huollos, nii sen bluetooth nimi oli sari.) EI SIIS OO MIKÄÄ TARKOTUS PILKATA JAPANIFANEJA PUKEUTUMALLA SELLASEKS TAI MITÄÄ! 



Mulla ei ollu toi hame vaan sellanen punanen skottiruutunen sitte...

Meikki.

Minä ja Wikka :D

Korjailen hiuksiani (;


Päätettii laittaa jotai musiikkii soimaa nii löydettii joku iki-vanha CD jossa oli kaikkee biisejä jostai disney-piirretyistä :D syötii ja höpötettii siellä


NOI ON IHAN KUN POTTERISTA NE JOKAMAUN RAKEET!

Koristeltiin suolapähkinäpussi (:




 ja siitä CD:stä päätettii et mennää hei kattoon joku disneyn video ko meil on! Tultii ylös ja katottii Lumikki. Oltii iha kauhuissamme, ku sen olis pitäny olla vähintää K7, se noita oli pelottava. Ku se loppu, mentii alas ja etittii sieltä kaikki niinku lastenleffat ku löydettii ja ruvettii kattoo. Katottii Tom & Jerry, Tiku ja Taku x2 ja sitte nää kaikki 70's show yms. mitä keskiviikkonaki. Sitte katottii Tuksun häät!




 Jossai niitte välissä käytii ylhäällä syömässä (ei muute ollu yhtää nälkä sen jälkee ku oltii syöty nii paljo niitä mein herkkuja). Ja tultii alas ja tehtii jotai pelleiltii kunnes mentii iltapalalle. Sitte katottii joku semmone 1000 vuotta vanha Peppi Pitkätossu ja ruvettii nukkuun 3 aikoin.


Perjantaina Wikka oli siis tietenki meillä vieläki. Katottii Liisa Ihmemaassa ja vaa duunattii jotai... Sitte katottii Hannah Montana The Movie fin-tv:stä ku puhuttii sillon ku sitä mainostetaa et sellane tehää, ni sovittii et mennää kattoo mut ei oltu katottu vieläkää nii nytte si katottii ku Wikka kerra oli meillä ja meil oli leffamaratonit menoss ::P Sen jälkee Wikan tarvitti lähtee kotia. Mä jäin vaa dataileen. SINÄ AIKANA BRITNEYLTÄ OLI TULLU UUS SINGLE; TILL THE WORLD ENDS. KUUNTELE *TÄÄLTÄ*


Lauantaina olin varmaankin taas vaa itekseni koneella niinku sunnuntainakin.


Ei mikää kauheen tapahtumarikas loma, mut oikeen mukava kuitenkin (::






Tänää lähin koulusta jo 11 aikoi, ku mulla oli ihan kamalan kylmä ja hirvee väsy ja sellane vähä ihmeelline olo.. Riitta huomas et olin vähä kipeen olone ku se näki mut, se koitti mun ottaa ja sano et oon iha kuuma, ja sit se otti mut mukaansa opettajanhuoneesee. Taisin olla aika surkeen näköne, koska kun se tuli ruokalasta ni heti ku se näki mut se tuli et oonko kipee, ja sitte ku mentii sinne opettajahuoneesee nii se kyseli et onks mulla jotai muuta ku huono olo, ettei mitää niinku riitoja summuita ja se ei meinannu uskoo ku sanoin ettei oo ::D Mitattii mun kuume ni oli 36.8 (se on mulla tyylii just se raja) ja sit ne aatteli Mikan kans et mun kannattas varmaa lähtee kotia ku olin oikeesti iha jäässä ja väsyny ja kuulemma iha kipeen näkönenki. Täällä sitä ny sitte ollaa kotona pari tuntii myöhemmi, edellee vähä sellane "outo" tokkuraine väsyny olo, muttei oo enää oikeestaa kylmä (sillähä ei oo mitää yhteyttä asiaan et istun viltin sisässä) tai mitenkää muutenkaa huono ....


That was it.


Nina-


ps. Menee hermot ku tää kone ei tykkää musta, se tilttaa varti välei, valittaa jotai erroria ja sammuttaa ittensä.. Täytyy varmaa antaa periks ja mennä syömää vaik jotai. Moikka!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

vaikutti ainaki kivalta lomalta:)