torstai 17. maaliskuuta 2011

stressi.

Tälläne angstipostaus vuorostansa.


Stressi on perseestä.


Mulla on tällä viikolla iha liikaa koulujuttuja. Meillä on enkun kaikista 82 epäsäännöllisestä imperfektistä koe josta täytyy mennä kaikki oikei. Hissan koe josta en osaa yhtää mitää. Se esitelmä Britneystä jonka kans oon vieläki iha vaiheessa. Ja täytyy tehä esitelmä(tietoteksti siiss) vielä jostai elokuvastaki (teen Crossroadsista)... En kerkee oikeesti tehä niitä tällä viikolla millää...


Mulla on koko aja sellane fiilis et voisin nukahtaa tähä, en jaksa mitää, mikää ei huvita... Ja mä haluisin vaa makaa sängyllä ja itkee vaikkei oo sillee mitää syytä. 


EDITTO: Tää oli jotenki jääny luonnoksiin vaik piti julkasta... Imperfektit oli tiistaina ja ne meni kai iha hyvi, mutmut noi kaikki muut on huomenna ja en oikeesti kerkee. Tänää just ku tulin koulusta nii oon vaa itkeny putkee pari tuntia ilma mitää syytä, ja tuntuu et mistää ei tuu mitää... Jossei tää oo stressii nii mikä sitte.

Nina-

3 kommenttia:

iines kirjoitti...

Varmaan aika kamalaa tollanen.. :<
Toivotan sulle vaan onnee kokeissa jne, ja voimia :---) !

Nina- kirjoitti...

kiitus :3

Anonyymi kirjoitti...

onneee esitelmien teoissa:)