maanantai 1. marraskuuta 2010

Ulkoasu II

Moikka

Kun Halloween on tässä taas menny ohi, ni vaihdan ton ulkoasun "normaaliin". Ajattelin kysyä taas mielipidettä. Laitan kuvan muutamasta ulkoasusta joista ite tykkään (;
Ulkoasut (ja kuvat) on kaikki *täältä*


1. Scraphook
2. Playboy Swirls
3. Party Monster
4. Love Letter
5. Look To The Stars
6. Lost In The View
7. Friends Are Freedom
8. Fourth Of July! (pink)
9. Disaster Strikes
10. Britney Blackout
11. Born A Star

älkää välittäkö noista nimistä,ne on jotku vähän...nojoo. Mutta mistä tykkäätte noista eniten, let me know (;

Ja sitten vielä yläkuvasta, että onko sen puoleen toiveita, vai meenko samalla vanhalla kaavalla että Britni vaa on the top?

Eipä muuta. Moimoi

Love: Nina

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä tykkään ehdottomasti eniten tosta ihan vikasta!

Miten oot suunnitellu sen?

Ja neuvopa mua kun oon tällainen tekniikan ihmelapsi (NOT!) että miten tuon taustakuvan saa tuolta "tuotua" tuohon keskipalstan reunojen yli, niin kuin tossa on tuo Marilynin naama???

~☆Chii♥~ kirjoitti...

mun mielestä party monster on hienoin >:)

Nina- kirjoitti...

@-Jonna: Mähän en oo siis ite tehny noita ulkoasuja, tai mitenkään suunnitellu. Kun mä en osaa koodata tai muutenkaa oikeen mitään ni oon ettiny valmiin vaan tuolta Pyzamista (http://www.pyzam.com/). Siellä on kaikkia kivoja ulkoasuja ilmaseks, ni voit sieltä kattoo. Josset tajua miten se toimii nii kysäse uudestaan (;

Nina- kirjoitti...

@Iida: Joo se on yks mun lemppareista kans, ton alimman lisäks (;

Anonyymi kirjoitti...

Toi Born A Star on paras ;)
-oona

Anonyymi kirjoitti...

PARTY MONSTER elli :d