maanantai 8. marraskuuta 2010

Halloween 2010!!

Heippa (:: Tässä tulee nyt siis tää mun lupailema Halloween postaus. Kuvia on ainaki mun mielestä ihan kiitettävästi näin vaihteeks. Kuvia on vähän järjestelyistä, ja vähän siivoomisesta myöskin bile-kuvien lisäks (;;

Mutta joo esitellään ensin vaikka mun puku:

Ilme oli pakko sensuroida, näytin hirveeltä D::
Sitte iha oma kuva naamasta ja meikeistä:

Tässä jälkimmäisessä mun iho on tositosi valkonen! :O

Mutta tossa on siis silmämeikki. Ei mikään paras kuva, mut paras minkä sain.

Mutta sitten... Perjantaina siivottii alakerta, ja lauantaina ruvettiin järjesteleen koristeita paikoillee (ihmiset, älkää IKINÄ jättäkö mitään noin viimetippaan!)

Siinä mä laitan lankoja hämähäkkeihin et ne voi pistää roikkumaan katosta.

Tässä on mein tarjoilupöytä ennen kun siihen tuotiin ruuat:
Katja ei tykänny tosta silpusta kun se pelkäs et ne rupee palaan jos laitetaa tohon kurpitsa-lyhtyyn kynttilä :D mut mun mielestä toi oli kiva.

Sitten kua mein wessasta. Se oli mun mielestä ainakin tosi hieno. Iida pelästy hiukan paljon ku se avas sen oven ekaks :D
Valoistus ei oo tässä kuvassa yhtä hieno kun oikeesti ainoo valo siellä oli noi 2 kynttilää (mä ja Katja meinaa otettii sielt lamppu pois ni sitä ei saanu päälle :D)

Mut joo. Tähä välii kuvaa vaikka tarjoiluista
Pirkka perus sipsejä ja si sour scheam & onion'eita ja sit noita rusina-manteli-kärpäsiä.

Siinä on mein booli. Siinä oli... päärynä-juissia, Sprite'a, ja jotai Pirkka Lemon Limee tai jotai sellast se oli.Ja sit toi käsi... Monet tekee jää-käden boolii nii toi on samallaine mut me ei vaan otettu sitä hanskaa pois :D ei sulanu heti.

Sitten oli pirkka chili-pähkinöitä ja - suolapähkinöitä (tää on jotenki aika pirkka tää mein tarjoilu :D)

Pringlesejä. Oli paprika ja X-Fire, tai niitä.. Niit ei oikee erottanu ni kiva si arvata aina et kummankoha otti :D

KARKKIA :D Siin on aarre-arkku-pussi ja ässä hässäkkä - pussi.. Ja sit elli toi noita silmiä (suklaata silmäpaperissa siis)

Nojoo. Mä ja Katja mentii ylös hakeen tuikkuja, nii sinä aikana Veera ja Iida tuli. Mein oli Katjan kans hommat kesken ni me ajettii ne yläkertaa ja sanottii et ne ei saa tulla minuuttiakaa ennen tasan viittä. Iida toi meille Katjan kans muuten Pyymäestä tämmösen haamun
Sen silmät on vähä kärsiny.

Joo sitte me ajettii Elliki yläkertaa siihe tasaan asti. (tän takia siis pitäis alottaa järjestely aikasemmin!)

Joo no sitten ihmiset tuli alas viideltä ja me ruvettiin tyylii heti syömään.


Siinähän me ollaan baaripöydän ympärillä :D

Sitten... me pidettiin puku-kilpailu. Palkintona oli sellanen Tiimarista ostettu "best costume-award" missä oli se luuranko... ehkä ootte nähny. Finaalissa oltii minä ja iida ja kun ei muute saatu selitettyy ni arvottiin ja Iida voitti.

Winner<3

Iidan asu oli kyl tosi hieno, Iida ansaitsi voiton (;

Alakerrassa oli myös koko ajan mukana järjestyksenvalvoja Matti
Me nimettiin toi luuranko Matiks vuoden 2009 Halloweeneissa. Siitä lähtien se on ollu aina alakerrassa kun on ollu jokku partyt (halloweenit tai mun synttärit) ja... joo. Toi feikkiseitin laittaminen ei oikee onnistunu, se näyttää peruukilta :D

Sitten muutama kuva jossa tapahtuukin kunnolla jotain (;

Veera syö. Sillä oli vähän hassu ilme nii sensuroin, mut silti tykkään jotenki tästä kuvasta tosi paljo.

Katja ja Elli rupes takkelee :D

Katja laittaa CDtä soittimee ja me ootetaa malttamattomina et päästäs tanssimaa :D huomakkaa et mulla ei enää oo sitä viittaa. Tuolla tuli TOSI kuuma!

Ja sitte let's partypartyparty
Iida, Elli ja Katja tanssii Peek-A-Boota. Me tanssittii muute paljo ja oltiin lahjakkaita !!

Sitten ku oltii tanssittu tarpeeks, ruvettiin laulaan SingStaria
Iida ja Elli näyttää mallia (:

Parhaillaan menossa Just Dance

Nojoo, sitte 11 aikoin porukat lähti, ja sunnuntaina mulla oli kamala siivoominen >:(




Olihan siinä ihan mukavasti siivoomista, ja kun piti imuroida kaikki sohvat ja pyyhiä toi pöytä... Siihe meni sit mun koko sunnuntai. Laitetaa loppuun vielä yks kuva ku mulla oli tylsää ni kuvailin vaa kaikkee...

Eipä varmaa enää muuta

Tähä loppuun kiitän vielä kerran Iidaa joka sponsoroi mua ja Katjaa taas, ja osti sen best-kostume palkinnon ja sellasta pikkusälää (::

Kysykää jos joku kiinnostaa, vastailen oikei mielelläni.

Love: Nina-

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

xdxdxdxd faceenki kuvii! :D

Nina- kirjoitti...

okei (;;; kohta

~☆Chii♥~ kirjoitti...

hei tossa kuvassa ku mää ja elli lauletaa nii mulla on kyl siel alla mikroshortsit, ne ei siis oo alkkarit >:DDDDD

Nina- kirjoitti...

@Chii: Haluukko et kirjotan sen toho kuvan alle :DDD kauhee moni ei varmaa näitä kommentteja lue (;

Anonyymi kirjoitti...

oli varmasti kivaa! :D toi meikki on just tosi hyvin onnistunu!(: