sunnuntai 7. marraskuuta 2010

heippa ihanat

... ja anteeks kun oon taas vähän jättäny tän blogin huomiotta.

Tuli äsken kauhee halu kirjotella tänne, mutten oikein tiiä mistä kirjottasin. Halloweeneista aijon kyllä tehä oman postauksensa (ja se on myöhässä! kyllä!) mutta nyt kirjottelen ihan vaan muita kuulumisia. Kaikki nää kuvat on vähän köyhiä eikä liity oikein mihinkään, mutta en oo oikein ottanu kuvia pahemmin viimeaikoina, ja parempi varmaan nuokin kun ei mitään? Ne on siis kaikki tuolla postin lopussa, koska ne ei sovi mihinkään muualle...

Elikkäs. Torstaina en siis vielä kouluun mennyt, mutta torstai iltana meille tuli sitten äitin kaveri (ne oli lapsina naapureita) ja sen tyttö... Se sen tyttö on mua 3 vuotta nuorempi ja sillä on jo paljo matalampi ääni ku mulla ! hui. Sitte se pari tuntia mitä ne meillä oli meni suunnillee nii et se Tuuli käveli ympäri mun huonetta ja kyseli et : "Mikä toi on?", "kuka toi on?", "miks toi on tollee?"... ja huh. Sitte mentii juna-asemalle ja haettii mun vanha hyvä kaveri sieltä (; Tää mun kaveri (elsa) oli mein luokalla 2-3luokan, ja sitten se muutti Luvialle. Me ollaan kuitenki pidetty iha kiitettävästi yhteyttä senki jälkee, ja nyt puhuttii et ku meil pirkammaalaisilla oli syysloma vk42, ja Satakuntalaisilla se oli 43, ni että se tulee käymää mein koulus yhtenä päivänä. Muttasiis joo. Se siis tuli meille ja me käytii illalla lenkillä (minä edellee kuumeisenä sitte kävelin siellä varmaa 5 housut jalassa ja toppa takki päällä vaik ulkona oli jopa 1 aste lämmintä) ja käytii kiertämässä jotai paikkoja täällä missä elsa kävi usei (kuten mein legendaarinen kioski). Sitte no me ei paljoo valottu kun perjantaina oli koulupäivä. Koulus meni iha kivasti. Elsa ei oikei tajunnu mein muitte juttuja, ja kaikkiha oli iha "oujea Nina on koulus taas" :DD. Mä en ollu liikkatunnilla kun olin juur ollu kipeenä. Me sit vaa duunattii Elsan kans jotai siel käytäväl ku muut pelas korista. Sit mentii kotia ja laulettii SingStaria ja 4 aikaa Elsa meni Oonalle ja sit se oli siellä pe-la yötä ja lähti lauantaina kotia. Perjantaina kun Elsa oli lähteny niin Katja tuli meille ja me järkättii vähä halloja... sit se tuli lauantaina kans ja oli ne halloweenit, mut niistä tosiaan sitten ihan toisessa postauksessa. Sen verran voin sanoo nyt kumminki etukäteen et ne suju hyvin vaikka järjestely jäiki vähän viimetippaan (::

Sunnuntaina.. siivosin mein alakertaa koko päivän mein halloweenien jäljiltä.

Sitte viikolla ei oo tapahtunu mitään ihmeempiä. Oon ollu kavereide kans ja ollaa tehty kaikkee jännää. niijoo sit tein äikässä iha mahtavan tarinan :D mulla on Mercedes-Benz SL ja Ellillä on Lada, elli tulee meille, sen lada menee rikki, se lainaa mun mersuu ku sen täytyy päästä työhaastatteluu, se ei pääse töihi ni sillä ei oo rahaa pietarin matkaa, sit se ajaa mun mersulla pankkiholin oven rikki ja pöllii pankin. sitte me paetaa maasta ja muutetaa Las Vegasii. Nii ja Elli ostaa mulle hyvitykseks kaks uutta SL Mersuu sen vanhan hajottamisesta. Sain siitä aikaseks 9 sivun mittasen tarinan ja oon siihen ainaki ite tyytyäinen (:

Sitten. En tiiä oonko kertonu, mutta Suomen puolella ei myydä ollenkaan Britneyn hajuvesiä (tyhmää)! (niin ja sitäkään en oo varmaa kertonu et Britney julkas uusimman hajuvetensä'Radiance'n tässä joku... kaks kuukautta takaperin?) niin... Iida meni laivalle (ja Ruotsiin) tänä viikonloppuna, joten mä annoin sille 42€ matkaan, ja jonkin aikaa kun me puhuttiin puhelimessa niin päädyttiin siihen että se ostaa mulle Britneyn Radiancen <3>
Nyt mä en malta odottaa tiistaita kun Iida tulee takasin ja mä saan Radiancen ja nään sen korun (puhelimessa on aika vaikee selittää miltä joku koru näyttää, eli en siis oo iha perillä millanen koru se on, mut iida sano et se on kiva) ja kun asiahan on niin, että en oo pariin kuukauteen ollu ulkomailla tai laivalla, eli en oo päässy vielä tuoksuttaan tuota Radiancee. Luotan ny Iidaan siinä asiassa et se tuoksuu hyvälle. Muuten sinne meni 41€ hukkaan (no emmä sitä muutenkaa varmaa raaski käyttää, pöydällä tulee oleen vaa koristeena).

Lauantaina... olin ittekseni ja datasin ja tänää sunnuntaina olin Ellin kans ja me ladattiin SingStarilla uusia biisejä. SingStore rupes tökkimää ja ne meinas jäädä tulematta, mut isä tuli ja autto (:: Me ladattiin:

Taio Cruz- Break My Heart
The Pussycat Dolls - When I Grow Up
The Pussycat Dolls - Don't Cha
A. R. Rahman ft. Pussycat Dolls - Jai Ho
Modern Talking - You're my heart, you're my soul
Cascada - Everytime We Touch
Alexander Rybak - Fairytale
Mika - Relax
Banaroo - Dubi Dam Dam
The Black Eyed Peas - Shut Up
Britney Spears - Lucky

Elli makso noista osan, koska mä en ite tykkää noista kaikista :D (esim. moderntalking, alexander ryybakki, ja sitte... se makso ton dubi dam dam - joka on iha mahti biisi :DD - ja sit toi shut up masettii puoliks)

Noita sit laulettii hetki ja sitte pelattii LittleBig Planettii jonku netti-ihmisen kans ja se oli ihan idi-ootti :D vähä repeilin ku elli oli sillee et "Idi-ootti! Toi on iha idi-ootti" ja sit se tarttu mullekki. Btw se tyyppi oli Italiasta.

Joo sitte Elli lähti ja sitte oon datannu ja katoin Dancen.

Muttajoo. Sitte näihi kuviin

Otin tän kuvan kun siivosin alakerrassa. Toi peili oli viel tollee maassa, mut se laitetaa seinälle poikittain päin sitte kun isä vaa jaksais ;)

Sitten mun hiukset oli saanu päähänsä mennä ihan kikkuralle >:( tappelin niitten kans hetken mut sitte luovutin. Mutjoo nyt aattelin kysyä teiltä et onks ne ihan kamalat tollai käkkärällä?

Toinen käkkärähius kuva, mut tässä näkyy mun asua kans:
Musta NewYork-paita: Only
Alla oleva keltanen tuubitoppi: Seppälä
Sen alla oleva harmaa toppi: H&M
Sen alla oleva musta toppi: Seppälä
Harmaat kollarit: KappAhl
Kaikki nauro ku mul oli noin monta paitaa päällekkäi, mut otin ton idean onlyn mallinukelta ja musta se on kiva.

Sitten innostuin tekeen kollaaseja yhellä nettisivulla. En muista sitä nettisivua ja en ny jaksa ettii sitä mun miljoonien suosikkien joukosta, kysykää jos kiinnostaa
Tossa on yks. Joo kuten näkyy oon tumpelo enkä osaa tallentaa sielt kuvii koneelle ni otin kuvan koneen näytöstä :D Mut joo tos on Baby One More Timen videosta kuvia (:

Sitte Britneyn hajuvesiä. Siinä ei oo kaikkia 9, mut ihan kiva määrä niitä tossa on kumminkin (;

Sitte innostuin tekeen ihan vaa Radiancesta kun Iida sen kerran mulle oli ostanu (ei jaksais oottaa tiistaihi asti, Iida tuu jo takasi!)

Sitten mulle kävi ihana "tapaturma" liikkatunnilla
Peukku kuoli )): Toi kynsi väänty iha täysiä tost ylöspäi ja pelkäsin et se irtoo. Se on ollu kyl kipeenä, mut nyt se on jo parempi. Satutin sen siis keskiviikkona, ja toi kuva on otettu torstaina. Mulla oli kynsilakkaa keskiviikkona ni en vielä huomannu et se oli tullu tost mustaks! Opettajat sano et se voi lähtee mut ei se lähe jos mä kiellän sitä ^^

Perjantaina huomasin et kynnen alunen on iha verinen (hyihyi..!) mutta joo siitä ei sen enempää. Tossa mun kynsi vielä ihanan pitkänä mut mun käskettii leikata kynnet ettei väänny uusiks, ku sitte se voi iha oikeesti lähtee, ni jouduin leikkaan kynteni (*niisk*)

Siinä tänää (sunnuntaina) otettu kuva, eli kuten huomaa nii paljon lyheni. Mun mielestä mun sormet näyttää läskemmiltä ja paljo tönkömmiltä lyhemmiltä ku sillon ku kynnet oli pitkät, mut mun kaverit sanoo et oon iha tyhmä. Mutt joo, täytyy vaa kasvattaa kynnet uusiks, ei siinä montaa vuotta varmaa mee... Ja sit täytyy lakata ne ettei toi musta näy...

Ja tossa on mun koneen taustakuva. Musta toi on tosi sulonen <3

Jes, mä tästä nyt lopettelen ja meen nukkumaan. Öitä ihanat.

Love: Nina-

ps. Vaihdan ton halloween ulkoasun ens viikolla joskus (;

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten mä muistaisin ihan elävästi nähneeni joitain Britneyn tuoksuja Kicksissä myynnissä...? En tiedä, voin olla väärässäkin, mut mun mielestä mä olen niitä kyllä siellä nähny. Sen pullon joka sillä on circus-videon alussa, ja sit siit samasta pullosta se purppuranvärinen versio. Kannattaa ainaki soittaa ja kysyä!

Nina- kirjoitti...

@Jonna: Voihan se olla, mutta meinaan sillon kun olin Iidan ja Katjan kans Tampereella ja käytii yhessä hajuvesikaupas kysyyns et onks niillä Britneyn hajuvesiä, niin ne sano ettei Briitun hajuvesiä myydä ollenkaan Suomen puolella. Mä en oo niitä ite missään Suomessa nähny (paitsi siis juur laivalla), niin että mä en tiiä, mut noin meille sanottiin..

Anonyymi kirjoitti...

DUBIDAMDAMDADUUBIDABADIBIDAMDUBIDAMDAMDADUUUBIDIBIDAM

Nina- kirjoitti...

@Elli: hajosin ::::::::D