keskiviikko 24. marraskuuta 2010

puhelin spämmäystä...

moi ja anteeks. Lupasin postauksen parin päivän päästä, nyt on menny viikko eikä vieläkään oo kunnon postausta luvassa... Kuten otsikosta näkee,oon täällä puhelimella. Sillon viimeks kun kirjotin puhelimella tässä oli se joku ihme ongelma mut myt hokasin että puhelimella pystyy kirjottaan vaan jos on 'muokkaa HTML-koodia' eikä 'luo'. En tiiä miks, mutta se 'luo' ei vaan toimi. Ainakaan mun puhelimessa..

Mutta siis... Syy tähän postailemattomuuteen on se että oon ollu vähän kiireinen niinkun
sanoin, ja nyt mulla ei ees oo ollu pariin päivään konetta.

Nyt ainakin täälläpäin Suomee on ollu tosi ankee keli )): on kylmää ja tuulee ja hyyy. Aamulla on aina vaikeeta päästä ylös ja koko ajan väsyttää eikä oikeen mikää huvita.
Toinen syy on kun isä käski mun siivota huoneeni, nii joulun kunniaks aatelin siivota ihan kunnolla ihan niinkun kaapit ja kaikki. Mun melkein kaikki kaapit vaan sattuu oleen sellasia joihin oon parin vuoden aikana vaan tunkenu kaikki tavarat lattialta kun oon siivonnu, joten voi vaan kuvitella kuin paljon tavaraa niistä löyty (ja MITÄ sieltä löyty!). Ja kun tää mun huone oli ennen äitin ja isän huone... Tää on kuitenki ollu mun läytössä about 5vuotta, ja tyhjensin vasta tänään mun vaatehuoneen ylimmältä hyllyltä jotku äitin vanhat tavarat. Parempi myöhään kun ei milloinkaan, niinhä sitä sanotaa (;

Sittensitten. Kun mun kaapit oli siis niin täynnä tavaraa nii revin K A I K E N sieltä lattialle, ja mun huone on lievästi sanottuna sekanen. Eilen isä takavarikoi mun koneen ja sano etten saa sitä takasin ennen kun mun huone on siisti (muahhah oon dataillu sit vaa puhelimel).. Sitte tänää illal isä sano et mun täytyy saada huomen siivottuu, koska kaikki mikä on lattialla perjantaina nii se heittää äitin kans roskiin. Nyyhkis. Mutta mä päätin et en tunge tavaroita kaappeihi ennen ku oon siivonnu ne.. Tai niinku sillee en kerkee kaikkii tavaroi laittaa kaappeihi siististo vaa huomisen aikana, nii ne mitä en kerkee tungen vaatehuoneesee ja sit sivoilen sieltä. Eh, oon maailman laiskin siivooja. Mut oon päättäny et mun huone on jouluna siisti ja siitä pidän kiinni! (runoilenki vielä)

Mutta mistäs sitä vielä kertois...? No Perjantaina käytii kirjastossa ja mä lainasin ekaa kertaa Potterin - ekan niistä tietenki - ja sitte sellasen jonku iha merkillisen kirjan :D se oli ihan pimee, eli juur mun ÄO'lle sopiva... Nomut joo. Sitten ku rupesin lukee Potteria nii olisin halunnu lukee sen heti vaa putkee loppuu, mut sain säästettyy sitä nii se kesti jopa kolme päivää... Välil piti siivotakki (; pirkanmaalla on ny kirjastot pari viikkoo kiinni ni en pääse lainaa mitää uutta. Pienempänä tykkäsin tosi paljon lukee, mut sit se vähän jäi... Nyt tykästyin siihe uusiks (: olisin muute menny Huittisii mummulaa viikonlopuks (siel vois käydä kirjastos) mut en pääsekkää ku on lauantaina cheerleadingin esitys. Ja cheeristä... Maanantaina oli viimiset harkat ennen esitystä. Se ei mee vielä hirvee hyvin nii mä vaa toivon et kaikki oikeesti reenaa sitä kotona, muuten me vaa nolataa ittemme. Ku me mentii reeneissä sitä ohjelmaa moneen kertaa läpi, nii sitte me väsyttii ni mein melkei kaikki pyramidit kaatu ku me oltii menty se oikeesti nii monee kertaa läpi ja tehty pyramiditki nii monee kertaa ettei vaa oikee jaksanu. Ja esim. Manna tippu mun olkapäitte korkeudelta, astu kengillä mun naamalle ja sit tippu mun päälle. Mut mä oon kyl ehjä edellee, onneks manna on aika pieni (; Onneks sentää mein isoin pyramidi ei kaatunu, ku se on sen verta korkee et sen ylimmäisen vois käydä tositosi huonosti jos se tippuis... :S

Ja keskiviikkona - tänään siis - oli koulussa ihan kiva päivä. Vaikka oli kylmä, nii välkillä oli aikas raisua :D meitä oli aika monta (kaikki oltii siis kutosen tyttöjä) niin kun me esitetään joulujuhlassa 'feliz navidad' nii me ruvettii (vitsinä) suunnitteleen et miten me se esitetää... Siel oli si loppujen lopuks Lady GaGaa ja paidattomii poikii tanssimas... Ja kaikke jännää :D siten ku mein tuli kylmä nii me vaa tanssittii ja laulettii siel "heaaad and shoulders knees and toes - knees and toes, heaad and shoulders knees and toes - knees and too-oo-oo-es..." vähän ajan päästä vaihdettiin suomeks kun ei kaikki pysyny enkuks perässä... Mut näytti varmaa hauskalta ku kutos luokkalaiset ihkut "leikkii" :D sit iltapäiväl oli Presto (laulukoulu jos joku ei muista - tai jos mä en oo ees kertonu, ei sitä tiiä) ja siellä oli kans ihan kivaa... Maria oli kipee ni oltii Wikan kans kaksin. Kerettiinki laulaa enemmä (:

Ens maanantaina lähen koulust 2h aikasemmin ku muut, ko mul on Preston yks esitys... Tai meen vaa parin muun kans keikyän pankkii laulaa... Laulan siel talven ihmemaa enkuks, iiks. Pitäkää peukkuja, en oo meinaa viel kerenny misää "keikal" laulaa enkuks (;

Mutta joo meen nukkumaa nyt. Öitä!

Love: Nina-

Ps. Elli : jos luet, nii hyvää synttäriä (((((:
Pps. Iida : opin sen feliz navidad toisen äänen. Täytyy sitä viel vähä reenaa, mut siis tiiän mite se menee (;
Ppps. Ulkoasun vaihdan kun saan koneeni takasin... Siihen asti saatte ihailla halloween kurpitsoja (;

Ei kommentteja: