maanantai 15. marraskuuta 2010

pikapostaus (NIITÄ ON JO LIIKAA!)

Juu tiedän mulla on näitä "pikapostauksia" jo iso kasa, muttakun... no tälläkertaa mulla on sentään syy. En oo kirjotellu pitkään aikaan joten aattelin että olis ihan kiva ilmotella välillä ittestäni... muttamutta mun piti esitellä mun Britney-perheen uus vauva eli Radiance muttakun muokkaan picasalla kuviin sen blogi osotteen ettei niitä kuvia pöllitä niinniin kun eka laitoin mun enkku-blogiin blogiin ne samaset kuvat ja sammutin koneen, kävin Cheerleadingissa ja aattelin ny muokata ne kuvat tänne ni se teksti oli sillee "tallentunu" nii en saanu sitä poistettuu eli niissä kuvissa on ny sen toisen blogin "leima" nii en niitä sillee viittis tähä blogii laittaa... ja en jaksa ladata niitä kuvia koneelle nyt uusiks, et ehkä huomenna sitten...

Tääl on ollu pari viikkoo tosi ankee keli, ku on aina iha pimeetä, ja sit välillä sataa lumi, mut se sulaa paris päiväs pois, eli on sellast niinku pari päivää lunta, pari päivää ei, pari päivää lunta, pari päivää ei... nyt on niinku sitte aina märkää ):: Olis jompikumpi. Lunta, tai ei lunta ja kuivaa. Tää on mun mielipide.

Sitten.. öngh. Meillä oli tänää (maanantaina) matikankokeet jotka meni kai iha OK'sti, ainaki kaikkiin vastasin jotai, siitä oikein menemisestä en vaa oo nii varma mut toivota parasta .. Sitte huomenna on musiikin koe, et niinku ope soittaa CDltä jotai soittimia ja sit pitää tunnistaa. Mä en erota oikee klarinettia ja oboe'ee, mut ehkä jotenki. Muuten sujuu kai ihan hyvi... Ja perjantaina on hissan koe, jotai Suomen historiasta...

Mutta joo mä varmaa lopettelen etten tee tästä liian pitkää postausta, koska pitkää ja kuvatonta (ja sekavasti kirjotettua) tekstiä on vähän raskas lukea, elikkäs adios amigos ja kirjottelen tässä myöhemmin sitten enemmän (::

Love: Nina-

Ei kommentteja: