sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Radiance

Moi. Sain nyt koneeni takasin, joten hoidetaan Radiance postaus vihdoin pois alta (;

Tää postaus tulee nyt ihan järjettömän myöhässä jos mun oli tarkotus esitellä mun uus hajuvesi... koskakoska mähän sain Radiancen jo joskus 3 viikkoo takaperin..(?)

Kerroinkin tän varmaa jo, mut selitetää ny sitte uusiks... Suomessa kun ei siis myydä Britneyn hajuvesiä missään (tai näin mulle on sanottu, enkä oo niitä sen puolee mistää kyl löytänykkää) paitsi laivoilla, nii Iida meni yhtenä viikonloppuna laivalle ja sitte sovittii et mä annan sille rahan ja se ostaa mulle jonku hajuveden... Sitte illal Iida soitteli mulle sieltä laivalta, mietittii vähä aikaa niistä mitä siel oli ja päädyttii Radianceen. Kun Radiance julkastii nii tykästyin siihe "mainoksee" tosi paljo, ja se pullo oli nätti ni halusin sen (: Mähän en ollu tietenkää sitä viel tuoksuttanu, nii piti sit vaa luottaa siihe ku Iida sano et se tuoksuu hyvälle.




(kuvat Googlen kuvahausta)


Muttamutta joo siirrytään noista "official-kuvista" (nii ja mikä on 'official' suomeks? :DD) mun ite ottamiin (;

Otin nää kuvat keittiön sivupöydältä elikkäs siinä on sitte jotai hedelmäkulhoo ja muuta taravaa,, mut oli pimeetä ja toho sai vaa kunnon valon...

Kuitti. Se on mun seinällä noitte 'radiance' juttuin vieres (;

Kaupan päälle sai tollasen korun. Se yrittää siis ilmesesti esittää tota pulloo. Se on musta oikeen nätti, mut en oo pitäny sitä, se on edelleenki tollee tossa paperissa..

Rakkaus


Mä en osaa sanoo mille se tuoksuu, muutaku hyvälle. Jos joku on tuoksuttanu 'circus fantasy'a, nii Radiance tuoksuu aika paljo samalle, mut ei yhtä makeelle vaan (: Et toi on aika raikas mut ei sillee liian.. mitesenny sanois :D mut hyvälle tuoksuu <3

Mutta mä lähen tästä tuoksuttamaa sitä (taas vaihteeks, ehe) jos haluutte kysyy jotai tosta ni kysykää ihmeessä (;

love: Nina-

ps. Radiancen "commercial" löytyy *tämän* linkin alta

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ompa tosi nätti pullo ja tykkään tosta korusta kans!(: