tiistai 7. joulukuuta 2010

pitkästä aikaa... moi



Moikka rakkaat.

oon usuttanu tänne välii mun tänää räpsimiä kuvia vähä elävöittään tänä postausta (:

Niinku sanoin jo viimeks, nii mul on ollu vähä kiireitä ja oon ollu ihan kaameen väsyny ... Se on vähä hellittäny, mutta toi keli masentaa (mä vihaan vihaan VIHAAN talvee!) ja jotenki vaa ei mikää edelleenkää huvita.


Mun on menny kouluki vähä alamäkeen tänä syksynä... Viime vuonna sain kokeista numeroita välillä 9½ & 10, mut nyt niitä tulee väliltä 8½ & 9+. Tiiän et monella menee huonomminki ja moni ajattelee et mun kannata mitää valittaa, mutku oon enne saanu noinki hyvii numeroi ni.. mul on edellee se sama ajattelutapa jääny, eli alle 9½ on huonoja... Mut toivottavast mun ei muut numerot ny laskis ku enkku ja käytös (enkku tippuu ku opettaja vaihtu, ja käytös tippuu ku oon nii tuhma).
JA mulla oli tänää kauhee päänsärky aamulla (joka ei oo kunnol vieläkää lähteny)... Mun särki siis ihan järkyttävästi päätä ja tuntu et oksennan, suurimpiirtei itkin tuol mei lattial mun olooni ja sit en jaksanu tietenkää kouluunkaa mennä... Hyvä etten menny, nyt on parempi olo jo (:


Mut joo lopetetaa valitus toho. Koska muuten mulla on menny ihan mukavasti. Taino ei ihan. Mutta jos jatkan tolla linjalla valittamista nii ketää ei jaksa lukee.

Mutsiis niinku ootte huomannu, musta ei oo paljoo mitää kuulunu. Olis nyt oikee kiva ku vois sanoo jonku hyvän syyn blogin hiljaiseloon, mutta (niin tyhmältä kun se kuulostaakaa) mulla ei oo hajuakaa mihin oon aikani kuluttanu. En oo kavereinka kans ollu vapaa-ajal mitenkää hirveesti, ku kattoo tätä mun huonet ni ei oo ainakaa siistiintyny yhtää.. enkä koneellakaa oo saanu mitää aikaseks (josta kertoo esim. se, et kun kirjauduin tänää bloglovin'ii nii siel odotti 281 lukematonta blogikirjotusta...).


Viimeviime viikonloppuna mulla oli cheerleadingin esitys (josta teen oman postauksen) ja siellä oli kivaa. Sitten on ollu... 4 Laulukoulun esitystä. Kokeita on ollu.. uskonnosta ainaki (pisteet oli 21/23 mut numero 9 mitäääääh?) tulos on kyl viel enempiki... Ja viime viikonloppuna Veera oli meillä yötä ja yritettii kattoo kaikki potterit, muttei keritty ku ykköne (viisasten kivi), kakkone (salaisuuksien kammio) pieni pätkä nelosta (liekehtivä pikari) ja vitone (feeniksin kilta). Me mennää keskiviikkona kattoo 7 Potteri. On se nii mukavaa asuu tääl pikkukyläs ku kaikki leffatki tulee näi myöhää -.-


2.12 vietin itekseni "britneyn synttäreitä" eli kuuntelin Britniä ja katoin time out with Britney & Chaotic - DVDt ja sitte the singles collection sen boxin mukana tulleen musiikkivideo DVDn. Olin kyl unohtanu et Britneyn videot oli noi hienoja ;D tai niinku muistin kyl aika hyvi kaikkie videot, mut katoin niit ehkä ny tarkemmin ku ennen, ni huomasin vaa kui hienoja ne on (:

Muuten... Britney myöski Twittas että sen uus CD tulee ulos Maaliskuussa (:: Ai että ku ei jaksa oottaa. Tulee uusia hienoja biisejä, musavideoita ja jos siitä tulee yhtä suosittu kun Circus:ksesta nii ehkäpä maailmankiertue? Taino en jotenki usko ku juurhan the circus starring vasta oli, mut who knows....

Tekis nii mieli tehä vähä kaikesta oma postaus mut sit taas miettii et mistä jaksaa oikeesti enää kertoo eriksee... Cheerin esityksest ainaki teen, ja Preston esityksistä sitten ku viimenenki on menny (torstaina)...


Mutta tänään kun olin siis kotona, nii kävin käsiks niihin melki 300 lukemattomaa blogitekstii. Karsin niitä mielestäni aika rankasti mutta sen jälkee ku oli merkinny luetuiks kaikki mitkä raaskin skipata ni tekstejä oli jäljellä edellee 208. Huu. no rupesin niitä sitte lukemaan... en kaikkia hirveen huolellisesti lukenu, mut aika huolellisesti kumminki nii kun lopetin nii oli jäljellä "enää" 140 postia, joka tarkottaa et luin niitä ihan kiitettävästi (: Nyt kun tulin takasin nii siel oli taas sitte tullu 10 lisää, mut kyllä mä ne vielä aijon lukee.
Ja revin tänää kans hiuksia kun äiti sano et mun tarvii tehä itelleni ruoka... Oon varmaa maailman kaikkeuden surkein kokki, joten aattelin heti et ei tuu mitää... Löysin jääkaapista yhtä kastiketta ja päätimpä sitten keittää sen kans pastaa.

Niinku näkyy, laitoin ensiski vähän turhan paljon vettä... Ja sitten noita pastoja keitin iha liikaa. Tihrustin siitä pussista keitto ohjetta ja siin luki että 4 hengen annosta keitetää 11min. No mulla ei tossa oo mitää 4 hengen annosta, keitin noita vartin hellan kuumimmalla, ja tuntu et ne jäi silti raa'aks. Enkä tiiä vieläkää mitä tein väärin :D Nomut kyllä niitä ihan söi...

Tänään tyhjensin myöski yhen mun laatikon jossa on jotai mun vanhoja askarteluja, ja kasasin ne olkkarin lattialle

Siellä oli kaikkee oikeesti tosi vanhojaki (esim. toi eskimo tossa päällä, oon tehny sen 5 vuotiaana) ja sitte kaikkee viime kevääsee asti. Kyllä huomas et kuvis ei oo iha mun vahvuus, en kehtaa esitellä noita ton tarkemmin :DD

Sitten laitetaa tähä loppuu kuvat mun kaksista kynsistä mitä mulla on ollu tän postailemattomuuden aikana:

Koitin tehä vähä jouluset kynnet yhtee laulu-esityksee, ja itseasias tykkään noista kynsistä aika paljo (: En saanu niistä hirveen hyvää kuvaa, mut kyl tosta varmaan saa ihan käsityksen siitä millaset ne oli.

SITTEN tein ranskalaisen manikyyrit itelleni ekaa kertaa, joten älkää tuomitko liian jyrkästi
En oo mikää mestari lakkaaja, mut noi onnistu ihan hyvin mun mielestä , ku aattelee et tein ekaa kertaa.

Sitte kuva lähempää
Tästä näkee et ei oo iha tasasesti menny toi valkonen, mutta ehkä mä ny kumminki kestän.

Muttamutta nyt meen ku huomenna on maantiedon koe aasiasta ja on taas nii tylsä aihe etten muista yhtää mitään..... Sitte perjantaina on äikän koe mis on nää sanaluokat (verbi, substantiivi, adjektiivi...) aikamuodot (preesens, imperfekti, perfekti, plusvamperfekti) ja sijamuodot (nominatiivi, partitiivi, genetiivi, essiivi, translatiivi, allatiivi yms.) jote pitäkää mulle peukkuja.

Ja sitte täytys raivata vähä tota huonee lattiaa et saa laitettuu tähden ikkunaan (:

Joulu tulee


love: Nina-

3 kommenttia:

Iiris kirjoitti...

Ihanan näköset kynnet =)=)
http://mynameisiiris.blogspot.com/

Iida kirjoitti...

moi tuu nyt mun uuden blogin lukijaks :
www.no-fun-no-future.blogspot.com

ja valokuvapostaukseen ehdotuksia:
-lempi paikkasi koulussa
-lempi julisteesi
-kellostasi kuva
-lempi paidasta kuva
-rakkaimmasta esineestäs kuva

-iida

Nina- kirjoitti...

@iirisd.: Kiitus (:
@Miharu: juu kävin kattoons sun blogii. toivottavast saisit sun vanhan blogin lukijat takaste.. Ja kiitti noista ehdotuksista (::