keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Moi.

Tulin just joulujuhlasta kotii. Nyt on joululoma, ah on sitä jo ootettuki <3
Mein esitys meni iha hyvi (mein luokka esitti kaks laulua joista toisessa mä lauloin piene soolon, ja toisessa soitin kitaraa). Ja todistuskin oli ihan hyvä. Keskiarvo 8.75

Käyttäytyminen.......................................8
Äidinkieli....................................................9
Englanti....................................................10
Matematiikka............................................9
Biologia & Maantieto.................................9
Fysiikka & Kemia......................................9
Uskonto.......................................................9
Historia........................................................8
Musiikki......................................................10
Kuvataide.....................................................9
Käsityö..........................................................8
Liikunta.........................................................7

Joo. Tänää on Joelin synttärit myöskin... Sen kavereita (onneks vaa 5!) tulee tänne viideltä ja lähtee... seittemän aikoihin muistaakseni. Mä aijon pysyä omassa huoneessa!

Mun täytyy auttaa Joelia siivoon meijän kämppää + mun täytyy tehä kohta ruoka (munakasta, en osaa tehä muuta:D) joten en taas oikeestaa enempää kirjottele


Tänne oli mun Brit-postauksee tullu joku Anonyymi kommentoimaa...

(toivottavasti näätte tosta jotai)

ANONYYMI: Lapsellista kommentoida tommottii nimettömänä. Jos olisit esittäny ton saman asian nimellä, ton oleis voinu ottaa vakavammi

Ja toi ei ny kauheesti ainakaa nosta tota päivitys intoo...

Eipämuuta. Meen tästä siivoilemaan. Moikka!

Love: Nina-


3 kommenttia:

iines kirjoitti...

Oo vähä hyvä todisus sulle tuli <3
Ja tollaset anonyymit yleensä on vaa kateellisii/ koittaa ärsyttää älä välitä niistä ollenkaa >D
Kuki tykkää mistä tykkää.. :D

Anonyymi kirjoitti...

mulla on kans musiikki 10:) kaikki lukuaineet onki sit 5-7 ja liikka 9;) :D
kumpa mullakin ois noin hyvä keskiarvo! :(

Nina- kirjoitti...

monsteri: kiitus. Ja juu tiiän khyll (:
inkA: okee, kiitus. mulle on aina ollu kouluaineet aika helppoja (;