maanantai 13. joulukuuta 2010

Cheerleading + muuta hömppää

Moikka ((:

Isä otti mun koneen taas sillee etten saa sitä takasin ennen kun oon saanu siivottua, joten hoidan tän postauksen niin et kirjotan tekstit puhelimella nyt maanantaina, ja tiistaina kun porukat on töissä, nii lisään kuvat, koska tiiän missä mun kone on(; Perjaatteessa ku miettii, nii se on iha hyvä et mun kone otettii hetkeks pois, koska mun huone on oikeesti ihan karseessa kunnossa... :S

Tää syksy on muuten menny tosi nopeesti! Ei uskois että on enää 5 päivää koulua. O_o
Mulla on joululahjat ja kaikki vielä hankkimattakin, ku en vaa oo vieläkää pystyny sisäistään et aika on oikeesti menny näi nopeesti ja on jo joulu.

Mutta joo. Kerron tässä postauksessa siis mein cheerleading-esityksestä, mut myös muuten mite meijän tää syksy on menny cheeris (tästä eteenpäi käytän vaa sanaa cheer).

Oon ollu joskus nelosella yhen syyskauden cheerissä ennenkin, ja tänä syksynä menin, kun Oona ja Dara sano et ne oli alottanu, ja siihe porukkaan tarvitaan lisää väkee.

Näin meillä aina ennen reenein alkua...

Aluks siellä oli tosi kivaa, mut sit parin viikon päästä ku katoin sitä mein porukkaa, ni suurin osa oli tullu sillä asenteella et "mä oon kevyt, eli muo nostetaa" ja jotku vaa katteli vierestä ku ei jaksa nostaa ketää muttei uskalla ite noustakkaa... Mutta vähä ku oltii reenattu nii meiltä suju jo iha hyvin



Mein valmentajat olis halunnu sillai (munki mielest se olis ollu kivampi sillee) et olis tää eka lukukausi vaa reenattu kaikkee nostoja ja tälläsii perus asioita, varsinki ku monet ei ollu ikinä enne ollu cheerisdä mutta me ei kuulemma oltais saatu pitää reenejä jollei tehä esitystä naisvoimistelijoide syysnäytöksee...

Myöhemmin kun en ollu enää nii paljoo Oonan ja Daran kans, nii rupesin aattelee enemmä et mein porukas on ärsyttävii ja lapsellisia tyyppejä, ja aattelin jo lopettavani, mut päätin et käyn ainaki jouluun asti. Siellä oli muutama henkilö jotka mun olis tehny mieli kuristaa siihen paikkaan jos ne teki yhtää mitää, mut purin vaa hammasta ja jatkoin reeneissä käymistä.

Me ruvettii lopulta harjotteleen meijän esitystä ihan liian myöhää, joten siitä tuli aika köyhä... Me muutamissa harkoissa mentii sitä moneenmoneen kertaan, ja sitte ihan lopulta onneks opittiin se. Muistan mein viimeset kunnon reenit ennen esitystä... Me saatiin mein esiintymis-paidat. Ne oli H&Mstä ostetus topit. Puolilla oli semmoset maaston vihreet, ja puolilla ruskeet (mä sain onneks ruskeen) ja kaikki vaa valitti et "mä en todellakaa laita tota päälleni" yms. Mä ainaki tykkäsin omasta topistani, sanokaa muut mitä sanotte. Lopulta saatii sit kaikki suostuun laittaan me topit päälle, ja sit me vaa mentii koko loppu tunti sitä esitystä läpi, ja lopuks oltii nii väsyneitä et ei jaksettu nostaa niihi pyramideihin kunnolla, ja yks nosto päätty siihen, kun Manna astu mun naamalle, ja sitte muutenki tippu mun päälle ja oltii molemmat lopulta maassa. Mutta ei oltu kyllä ainoot ketkä kaatuili...

Mein valmentajat ei tullu kenraaleihi (!) vaa niitten kaks kaveria (jotka on ollu mein reeneissä, ja jotka auttaa meitä esitykses niis nostois) tuli kattoo ne mein kenraalit, ja koska muutenkaa kaikki ei tullu paikalle (prkl teki mieli hirttää ne) ni mentii vaa se esitys läpi ilma niitä nostoha, kuviteltii vaa tekevämme ne. Meil oli pitkän aikaa ollu silleen, et osataa kyl se tanssi ja nostot yms. Mut ei tiietä mitä tapahtuu missäki biisin kohtaa (mein biisi oli muuten shakiran waka waka) ja olin tyytyväinen ku ne onnistu kenraalissa hyvin ((:

Sitte tuli tää esitys, ja me mentii sylväälle (yläaste, jossa esitys oli) ja kaikkia jännitti tietenki iha hirveesti. Me mentii eka se esitys läpi sillee et tuli ne kaikki pyramidit, ja sitte ruvettii laittaan itteemme muute kuntoo.


Me oltii jotai ihme alkuasukkaita, jote me takutettii hiukset ja maalattii sellatteet inkkari-viivat poskii :D

Musta toppi - Seppälä
Ruskee toppi - H&M
Legginssit - Seppälä
Kengät - Entiiä äitin jotku vanhat, Rykä merkkiset kumminki :D

Kaikki oli ensi sillee et "voiei me nolataa ittemme, emmä kehtaa mennä tällee esiintyy" mut kun ne asut oli ollu meillä jo jonki aikaa nii niihin tottu, ja loppujen lopuks me jo tykättii niistä (:

Tässä ny vaa sit mein pärstäkuvia yms (;





Tässä vielä mein koko porukasta + valmentajista + niistä kahesta tyypistä ketkä autto niis pyramideis:

<3















2 viimistä kuvaa on VNVn sivuilta.

Esitys meni hyvin ja mulla ainaki oli kivaa.

Ton esityksen jälkee oli vähä sellane fiilis et "voiei tää jatkuu nyt sitte vasta tammikuussa.." toi mun mielestä jotenki lähensi meitä toi esitys.

Mut sitte... kotoota viel pari kuvaa:

hehkee poseeraus

Näin.

Olin kuvauksellisella tuulella :P

Mutta eipä muuta. Nyt sain nää kuvat ladattua, ja muutaman rivin viel kirjotettua, niinnii.. meen tästä siivoilemaan...

Moikka! <3


Love: Nina-

4 kommenttia:

Suna kirjoitti...

Moi! Olitteko siis kisois vai esitykses?

Nina- kirjoitti...

@Suna: Ei oltu kisoissa, ku iha vaa Vammalan syysnäytöksessä (:

merii kirjoitti...

Moikka, joo en ees tunne sua tai mitää, mut kysyisin vaa, et miten saat tollasta tekstii? :o && kaunis oot!

Nina- kirjoitti...

@Meri: Moi. Eipä mitään, kiva saada kommenttia muiltakin kun vaan tutuiltansa (:

Tän fontin saa niin, että menee on siinä hallintapaneelissa > ulkoasu > (sieltä ylhäältä) mallin suunnittelutyökalu > lisäasetukset > sitten siinä on 'kirjasin' niin etsit sieltä sellasen kun Cherry Cream Soda ja valitset sen (:
Jos joku ei luonannu tai et tajunnu niin kysy rohkeesti vaan uusiks!

Ja voi kiitos (:

huomasin muuten että olit liittyny tän blogin lukijaks juur... En kirjota tähän blogiin enään, mutta jos haluat seurailla mun kirjotuksiani niin mä suosittelen et meet mun uuteen blogiin :
http://nina-knows-best.blogspot.com/