tiistai 14. joulukuuta 2010

My Christmas Wish List

Moi

Monet on tehny sellasen joululahjatoive listaus-postauksen minkälie, nii aattelin tehä sellasen itekkin. (::

1. Britney Spears - Onyx Hotel Tour DVD
Oon halunnu tän jo jonki aikaa ostaa. Britneyn uusin maailmankiertue (the circus starring) oli tosi hieno, ja kun ostin Chaotic-DVDn, nii siinä näkyy pätkiä onyx hotel-kiertueen esityksistä, ja haluisin nähä ton ny kokonaisuudessaan (:

2. Britney Spears - In The Zone
Multa puuttuu vaa 2 studio-albumia joista toinen on tää...

3. Britney Spears - Oops... I did it again
...ja toinen tää, ja nyt haluisin et mulla olis ne kaikki.

4. Harry Potter & Feeniksin Kilta
Meillä on Potterit 4 asti, ja kun olin kipeenä nii katoin kaikki Potterit läpi ja tykästyin niihin uusiks. Haluisin nyt nää joita mulla ei vielä oo.

5. Harry Potter & Puoliverinen prinssi
*lue 4.*

6. Kunnolliset korvakuulokkeet
...koska mulla ei sellasia vielä oo. Ei oo väliä sillee merkillä tms. mutta ei nappi-kuulokkeita.


7. Rahaa
Sitä ei oo koskaan liikaa

8. Karvisia
Haluan niitä lisää, kun oon mun nykyset lukenu jo moneen kertaan. Ei oo niistäkää väliä et niinku en haluu mitää tiettyä.

9. Sipsipussi
Jos saan ne DVDt ni voin mussuttaa sipsejä samalla ku katon niitä (;

Mutta joo. Meen taas siivoon, dataan salaa jälleen.

Moimoi

Love: Nina-



2 kommenttia:

iines kirjoitti...

mullon toi BRITNEYN OPS I DID IT AGAIN levy xdd

Nina- kirjoitti...

@monsteri: tiiän ((;