maanantai 20. joulukuuta 2010

Britney-kamat (::

Moikka taas (::


Teen nyt siis vihosta viimein tän postauksen mun britney-kamppeista. Olis ollu ehkä viksumpaa tehä joulun jälkee ku saan ehkä jotai, mut sitte vaa päivitetää mitä oon saanu ja sillee. Mulla oli ny tylsää ja halusin kirjotella tänne mutmut en keksiny mistä kirjottasin.. Mummulassa kun olin nii muokkasin kaikkii noihin mun brit-kuviin 'nina knows best "leiman' siltä varalta et teen tän postauksen, joten tää oli sitten suht helppo, kun oli kuvat jo valmiiks muokattu (::

Siinä on mun Britney-pöytä (tai alttari, niinku mein isä sitä nimitti :D) tosta kuvasta puuttuu Radiance, koska otin ton joskus lokakuussa mut en oo saanu uutta yhtä hyvää, ku tossa tuli viel luonnon valoo ikkunasta juunou? Se on kumminki tossa noitte DVDtte ja toise hajuveden välis, ja toi u.s.a kello on seinällä ja se on erilaine ja sillee :D


Tästä kuvasta näkee noi mun Brit-kuvat. Mulla on toisella seinällä viel semmonen ku isä kopioi jostai mun lainaamasta Suosikista ku siin oli haastattelu, nii sen pitäis olla aika matalalla et siitä tekstistä näkis jotai ja en oo jaksanu siirrellä noita joitai kuvia, oon laiska

mutmut nyt ku päästii noihi julisteisii ni voisin tähä välii näyttää kuvat mun muutamasta julisteesta mitkä mä ny päätin et on kuvaamisen arvosia.
Tää tuli "Greatest Hits: My Prerogative" musiikkivideo DVDn mukana

Tää tuli 'Baby One More Time' CDn mukana.

Ja tän ostin Britneyn keikalta kesällä 2009 (; Makso muistaakseni kympin. Se on aika iso, voitte kattoo vähä suhdetta vaikkapa ekasta kuvasta.

SITTEN siirrytää muuhun tavaraan (;

MUKI keikalta 1€!

Lippu Britneyn keikalle uh en hukkaa tota <3>

Laukku keikalta... 10€?

Paita 20€ keikalta myöskin. Siel ei ollu oikee mistää kokoo jaja tää ei oo hyvä kuva anteeks mut ei oo parempaa.

Noi pinssit löysin huittisten kirpparilta jollai parillakytä sentillä! Oon kyl tyytyväine et kolusin ne hyllyt tarkkaa (::

Sitten sitten. Hajuvedet. Radiance tulee ny vähä kahteen kertaa ku oon sen jo kertaallee esitelly (;

Circus Fantasy:




Siitäpäs oli monta kuvaa :''D

Ostin tuon siis Mallorcalta (no okei äiti osti) ja se makso jotai suunnillee 20€ muistaakseni. Tuoksuu kans ihanalle <3

Radiance




Sittten. Mulla on myöskin 2 kirjaa.

Siinä ne ovat (::

Beth Petters: Britney Spears

Tää Beth kertoo niinku vähä Britneyn lapsuudesta ja miten siitä tuli tähti.

Britney & Lynne Spears - Syntymämerkki (eng. A Mother's Gift)

Tää on siis... Britneyn ja sen äitin yhessä kirjottama satu. Kertoo köyhästä tytöstä joka saa stipendin ja pääsee opiskeleen johonki.. musiikki kouluun ja sitte siitä tulee laulaja (:

ja nyt nyt NYT esittelen teille mun ylpeiden aiheen <3

Tadaa mulla on The Singles Collection Ultimate Fan Box (uskokaa huviksenne mietin vaikka kuin kauan miten ton suomennat jotenki fiksusti mutten keksiny joten jätetään se noin).

Tilasin sen CDONista ja makso jotai... 80€ ja ite jouduin maksamaan koko summan, sen takia en sitä varmaa haluukkaa tarkkaa muistaa kui kallis se oli.. (;

En oo sitä kauheesti kuunnellu (ketä jaksaa vaihtaa semmosii CDitä koko aja ku yhessä on vaa 2 biisiä?) mut on edellee hiano fiilist ku kattelee tota boxia pöydällänsä. Halleluja mulla onki se haahaa :P



29 single CDtä + musiikki DVD

Sitten.. on vuorossa varmaankin DVDt (:
Siinä ne ovat.

Time out with Britney

Britneyn ensimmäinen DVD. Siinä Brit kertoo vähä kans niinku sen ekan CDn tekemisestä ja lapsuudestansa... mulla tuli tästä mielee se Peth Petterssin kirja. Ostin tän huuto.netistä ja tähän ei saa suomen kielisii tekstejä (eikä minkää kieliset mee päälle ei ees enkun kieliset augh)

Crossroads

Britneyn ainoo leffa. Se kertoo noitte kolmen tytön ystävyydestä (siis oikeestiha se ei oo niinku ei siinä oo totta ja sillee mutsiis joo tajusitte?) Britney on tos lucy nimine tyttö ja se haluis (ylläripylläri) olla laulaja mut sen isä haluis et se on lääkäri ja sit se menee noitte tyttöin kans Los Angelesii ja sit se käy kattoo sen äitii ja.. no emmä jaksa selittää toi on hyvä kannattaa kattoo (;

Greatest Hits: My Prerogative


Ensimmäinen mun ikinä omistama DVD (: Ja myöskin siis se jonka näin sillo ku en ollu viel kuullukkaa Britnistä.

Chaotic

Ostin tänki huutonetistä joskus ja tässäkää ei oo tekstejä. Kyl tää mun enkun-taito viel kehittyy, kattelen vaa näitä DVDitä aina ku kerkeen :P Tässä on niinku kuvattu Britneyn ja sen ex-miehen Kevinin elämää. Nauran aina vedet silmissä ku katon tänä :D

Tästä en kursivoinu nimee ku.... en tiiä onks tällä nimee. Tää on siis se musiikkivideo DVD kun tuli the singles collection boxin mukana. Tässä on kaikki Britneyn videot Baby one more timestä Radar'iin. Tyksin (:

Sitte mulla on myös For the records mut oon äänittäny sen ite ku se tuli telkkarista nii en ottanu siitä kuvaa (okee en ees tiiä missä se on NOUHH) oon aatellu et ostan sen iha kunnollisena kunha taas toi rahatilanne sallii...

Sitte CDt

Taas nii hyvä laatunen kuva et nam. Roikutan niitä siis tollasessa jutussa jonka sain Iidalta (oot ihana kiitus♥)

...Baby one more time.

(Jos mulla olis kaikki CDt tässä välissä olis oops I did it again)

Britney

(Jos mulla olis kaikki CDt tässä välissä olis in the zone)

Greatest Hits: My Prerogative

Ensimmäinen Britney-tavara/tuote/esine joka mulla on ollu <3

Someday (I will understand) Japani p. Ostin huuto.netistä kesällä. Muita CDitä en oo ostanu huudosta, ku oon tilannu CDONista + sit oon saanu joululahjaa / synttärilahjaa monta CDt kans.

Blackout

Circus. Mun toinen CD jonka sain. Eka mulla oli siis toi my prerogative... sit meni monta vuotta ja sitte sain tän ja sit päätin et haluun muitaki ja tilasin baby one more timen ja blackoutin ja silviissii (:

The singles collection.

(Ja tässä kohtaa olis Britneyn uusi CD MUTTA se ei oo tullu vielä joudun oottaa Maaliskuuhu asti sniif)

Siinä oli ne kaikki tavara. Mulla on semmone fiilis et tästä tuli TOSI sekava postaus.. mut oon väsyny ja mun päätä särkee ni antakaa anteeks. Kerron enempi kuulumisii vaikkapa huomenna tai ylihuomenna tai sitten kun kerkeen.

Love: Nina-

ps. Jos oon tehny jonku nii ison kirjotusvirheen (niitä täällä kumminki on, pieniä ainakin) siis semmosen mistä ette ymmärrä mitää nii kertokaa mulle nii korjaan :DD

4 kommenttia:

iines kirjoitti...

Tää oli tosi kiva postaus, en siis britneyst tykkää ite yhtää mut halusin nähä sun britney kamat >8D
Ja sullahan sitä näyttää riittävän.. :D

Nina- kirjoitti...

ehee okei kiva jos tykkäsit (;;

britney-fan kirjoitti...

hei mistä oot noi britneyn kirjat hankkinu? itekki haluisin britneyn kirjoi :D

Nina- kirjoitti...

britney-fan:

Mä oon noi ostanu huuto.netistä nii en oikeen tiiä et mistä niitä muualta vois löytää ):