maanantai 18. huhtikuuta 2011

Ideaparkissa ft. Rina

Hellurei.

Olin Rinan kanssa viime lauantaina (9.4) Ideaparkissa.
Ollaan puhuttu sinne menemisestä jo aika kauan ja vihosta viimein päästiin (: Me mentiin sinne sen isosiskon kyydillä.

Siellä oli kauppojen paikat jotku muuttunu ja tullu jotain uusia. Kun tulee siitä päädystä sisälle missä on Marimekko, siinä oli toisella puolella Europe House outlet. Yläkertaan oli tullu Eurokangas, Suomisoffa oli siirtyny jonnekkin... Ja mistä lähtien Ideaparkissa on ollu Spiritstore? :O

Kierreltiin kaikkii kauppoja siellä. Saatte taas ihailla jotain mun pukukoppi-kuvia.

asu jolla olin liikkeellä.
Takki: Only [new!]
Farkut: KappAhl
Kengät: Citymarket

Tässä on ensin kuvia yhdestä paidasta minkä ostin Ginasta.

Huono kuva, mut se pukukoppi oli aika pieni nii toi oli ainoo tapa saada kuvattua että tuolla selässä on siis tollaset napit..

"Greatest 98"

Hintaa paidalla oli 14,90€

H&M:llä koitin tollasta toppia joka oli kai 3,95€. Tiiän, tosi halpa, mutta en ostanu. Tässä kuvassa ei näy niin hyvin, mutta IRL se näytti ihan tyhmältä, noi olkajutut oli liian paksut ja toi ei ollu tarpeeks avonainen..

Käytiin hesellä syömässä. Mä söin vaan juustoaterian + join spritee.

-

Syömisen jälkeen jatkettiin matkaa ja seuraavat kuvat onkin Vero Modasta.
Bongasin ton topin alunperin Nuken blogista ja olin että mun on pakko saada se! Hintaa oli 14,95€

Koitin kans tollasta tuubi-toppia. Hintaa oli muistaakseni n. 13€. Tykkäsin tosta tosi paljon, ja jos sen olisi vetänyt niin pitkäksi kun voi, sitä vois pitää vaikka kesällä mekkona. Mua harmittaa nyt hirveesti kun en ostanu, mutta aattelin et olin kuluttanu jo aika paljon...

Glitterissä on niitä korviksia joihin ei tarvitte ollenkaan reikiä.. Ostin sieltä ittelleni tälläset:

Se on nytte vähän vinossa mutta eikös näytä aidolta? (;
Ne näyttää ihan aidoilta ja ne on mun mielestä tosi kivat, juur ko mulla ei vielä niitä reikiä ole. Hintaa noilla oli 11,90€. Aika paljon vaan tommosista mutta oli ihan pakko saada ne (:

Sitten ostettiin vielä pehmikset jotka tais maksaa 2,30€

n. 4 tunnin kiertämisen jälkeen lähettiin takasin. En oo enne varmaankaa uskoakseni puhunu Rinan isosiskon kanssa.. radiosta tuli Britneyn Till The World Ends, niin se oli sillee et hei mikähä biisi tää on tää o hyvä, nii sanoin et se on Britneyn uusi nii se oli niinku et "niijjoo ku meillä on tää Britney-tietäjä täällä".. Näkyyks se musta jotenki et tykkään Britneystä vai mistä kaikki sen tuntuu tietävän?

Kuvasin vielä kotona vähän toi uus paita päällä.

Ja tässä on maanantain asua. Onlyn toppi pääsi heti käyttöön (:

Yes, eipä nytten muuta. Moimoi!

Love: Nina-

ps. Lisäsin *tähän* postaukseen pari kuvaa kun löysin kameran sisuksista (;

5 kommenttia:

Helppounohtaa kirjoitti...

Kelpais kyl mullekki nuo vaatteet mitä ostit ;w; Ihania<3
Noi korvakorut näyttää muuten ihan aidoilta :o

~Anni

Anonyymi kirjoitti...

oon kans aatellu ostaa ton tuubitopin ja ton amerikanlippu topin:) kivoja ostoksia!:))

maria kirjoitti...

"Greatest 98"- paita on tosi ihana (: oon ettiny tollasia melkei kaikkialta mut ne on liian sellasia poikamaisia mulle..:D mut sä ootkin tollanen malli jolle sopii noi tosi hyvin(:

Ja amerikanlippu toppiki on tosi hieno:D

Nina- kirjoitti...

Vooi kiitos ♥ ((:

Anonyymi kirjoitti...

uaa mulkii onn tollane amerikanlippu toppi ;))