maanantai 11. huhtikuuta 2011

sekalaista (julkaisemattomia kuvia koneen huollossaoloajalta)

Nonniin..

Nytten ku sain mun koneen takasin nii postaan jotai sekalaisia kuvia mitä oon sinä aikana ottanu ko se on ollu huollossa.

Yritin saada niitä jonki sorttiseen järjestykseen, mutta en tiiä tuliks siitä mitää :D


leivottiin Iidan ja Ellin kans joskus pullia... Ne oli ihan hirveitä ko ne ei noussu D:

Oltiin koulusta hiihtämässä selasessa paikassa ko 'Vinkki'. Tää on ainoo kuva mikä sieltä otettiin.. Me melkei koko päivä vaa istuttiin tossa ja syötii Mein keskellä on mein tommone kasa mihi tungettii roskat ja sillee ::D

Jonai päivänä oli koulussa luistelua nii mulla oli mun luistinten naulat noussu tollee ylös... Luulin et siellon kivi, mut noi oli noussu tollee nii kävin vaihtaa koulun luistimii jotka oli ihan huonot.. Taisin luistella sen tunnin aikana vartin.

Asukuva joltain päivältä. Otettu mun äitin vanhempien talosta.
Huivi: Freezer
Huppari: Seppälä
Farkut: Seppälä
Sukat: Mummun kutomat
(olipas aika törkeen huonolaatunen kuva)

Joku kuva Karvisesta jolle nauroin :D

Mein kaveriporukka oli iha väsy ni tyylii nukuttii tolleen yks välkkä. Vallattiin koko katos.

Ennen Cheerin alkua yhtenä viikkona kävin Seppälässä. Vaatteita mitä koitin (;
"Wild Child" huppari, toi oli ihanan lämpönen mutten ostanu.. jotain 30€

Tuommonen T-paita. Varmaanki 12,95€


Tän hupparin ostin.

Ei ollu noin kallis.. se oli 70% alennuksessa, eli jotain 7€ paikkeilla sen lopullinen hinta oli.

Otin kuvan kun oli hianon näköstä joskus (;


Oon iha rakastunu miehenpuolikkaisiin :D Menee päivä pilalle jossen kerkee kattoon. 
Subilta. Melkei joka arkipäivä klo 19:30.

18.3 oli kirjastolla Katjan (ja Karon) balettiesitys. Kävin Veeran ja Ellin kanssa sen katsomassa


Mein edessä oli tommonen pikkutyttö mikä temppuili koko aja jotai ::D

Käski mein olla hiljaa ::D

Lauantaina (19.8) lähettii aamulla porukoitten kanssa Veskaan.


Mun asu vähän huonosti kuvattuna.. 
Farkut: KappAhl
T-Paita: New Yorker, Mallorca
Musta toppi: Lindex
Huppari: Seppälä

Neutral look. Näillä mentii.

Menin Lindexin pukukoppiin et ottasin siellä kuvat mun asusta ja näi, nii otin tälläsen mukaan etten menis iha ilma mitää...

Se sopi yllättävä hyvi (;

Sitte KappAhlissa koitin tota nahkatakkia.. Se ei oikee sovi mulle...


Koitin kans tollasia valkosia farkkuja.. Haluisin valkoset (tai ees vaaleet) farkut, mut noi valkoset ei nekää mun mielestä oikee sopinu mulle...

Kuvasimpas siellä vielä takkinikin.. Ostin ton joskus citymarketista.. en oo ikinä tykänny tuulitakeista mut toi on mun mielestä tosi nätti, harmittaa kun se alkaa tulla vähän pieneks )):

Sitten H&M:ään

Rolling Stones - t-paita. Tässä kuvassa se on kivan näkönen, mutta sekää ei oikee sopinu mulle kun toi kieli oli tehty paljeteista niinnii ei iha mun juttu..

Tommonen Mikki Hiiri T-Paita

Ja tollanen Minni Hiiri T-Paita (:

Ton ostin. Isä väittää että se on vihree ::D


Ostin (okei äiti osti) Onlysta tollasen takin. Se makso jotain 50€ paikkeilla.

Tiimarista ostin Iidalle synttärilahjankin vielä. Tuolla peltitoosassa oli pienimmistä hiluista mitä sain käsiini, niin kerätty 10€

Illalla oli siis Iidan 13-wee-pailut.

Kuvailtiin keskenämme jonki verran... Tässä jotain julkasukelposta kuvamateriaalia:

Peilin kautta otettu hyvälaatunen kuva mein koko pile-porukasta


Mä, Veera ja Karo kuvailtii...

Sitte toi Elliki tunki sinne :D

Aiettä ku hehkeetä <3

Sitte siirryttii olkkarii ja kuvattii koko porukalla




Koitettiin tanssia *tätä*

Elli väsy.



Iida sai mut tanssiin sen kans paraparaa (*tämä* tanssittiin)

MUTTA Elli ja Katja ei jaksanu keskittyä mein esitykseen.

Iidan marsut 8)

hahhaa Iida möksäs ja meni kaappii ja mä ja Elli kiljuttiin kun se tuli ulos ::D


anteeks surkee kuvalaatu, mutta leikkasin noi videosta, huoneessa oli pimeetä ja yritin noita jotenki valottaa..

The 13-year-old (::

Kun siellä oli enää minä, Iida ja Katja, ne päätti meikata mut. 

Katja laitto mulle tekoripsekki ja kaikki ^^


12 aikoin isä tuli sitte hakeen mua ja menin kotia. Koitin saada kotona vielä tosta mun meikistä jonkisorttista kuvaa. Olin oikeen kuvauksellisella tuulella, nää on jotkut tosi kauniita mut antakaa anteeks, kello oli jotain puoli 1.


Tuksu II ::D



TÄSTÄ näkee kuin huonosti Katja laitto noi ripset mulle ::D


Koulun paras paikka; merikäytävä (: Siellä on tommone seinä ja siellä ei oo ikinä ketää.. Me luettiin siellä uskonnon kokeisiin. Katjan pää näkyyki tossa alanurkassa.


Tulin kipeeks.. Me luettii koulussa Liisa Ihmemaassa nii luin sitä kotona...

Sitte yhtenä päivänä pidin isän tollasta paitaa ja päätin että haluun ittelleni jonku tollasen lörttöpaidan.

Siinä oli mun postini tältäkertaa, täytyy lähtee kohtapian Cheerleading-harkkoihin...

Moikka (::

: Nina-

ps. Rosan blogissa on meneillään blogiarvonta johon voi ottaa osaa *tämän* linkin alta.

4 kommenttia:

Iida kirjoitti...

olispa tää ollu pidempi postaus mua harmittti ku tää loppu :(
mut aahhahah hyvii kuvii !

Nina- kirjoitti...

jaa pidempi? Täähä vie jo koko ekan sivun ::D
Mä luulin ettei ketää jaksas ees lukee tätä ku tää on nii pitkä.

Jasmin kirjoitti...

Kivan olone blogi! Oot tosi nätti (:

Nina- kirjoitti...

@Jasmin: Voi kiitos (::