perjantai 22. huhtikuuta 2011

Kuvailua Suvin kans (::

Moikka

Oon viimesen 2 viikon aikana ollu Suvin kanssa 3 kertaa. Ekaks käytiin vaan lenkillä. Sitten me innostuttiin kuvaileen kaikkee (ei vaan ollu kameraa) joten sovittiin treffi parin päivän päähän ja lähettiin sitten siis kuvaileen kaikkee. Suvi lähetti niitä kuvia mulle, ja se lähetti vaan mun kuvat, ei esim. sulosta kuvaa kahesta perhosesta tms, joten saatte tyytyä mun kuviini (;
On The Floor - Jennifer Lopez ft. Pitbull








Sitten kiirastorstaina Suvi tuli meille yöks. Lähdettiin illalla kävelemään ja kuvaileen (suvi taas kuvaili suurimmaks osaks vaan mua) . Tässä on nyt sitten torstain kuvasatoa mitä mulla on näyttää (:



Maailman Toisella Puolen - Haloo Helsinki

















It's My Life - Bon Jovi


Mun puhelin meni rikki niin käytän nytten tollasta vanhaa. Siinä on matopeli (8



Hahah, siinähän niitä oli vähän. Huomasin että multa puuttuu muutama, mutta lisäilen niitä ehkä vähän myöhemmin jos Suvi jaksaa niiä mulle lähetellä.

Tänään (piiiiitkäperjantai) kun suvi oli 12 aikoihin lähteny, me syötiin ja lähettiin serkkujen mökille. Meitä oli siellä isoiso porukka. Ne vanhemmat, 5 lasta+kahen niistä poikakaveri=7, isovanhemmat, äiti mä ja joel ja 4 koiraa. Oli niitten pikkusessa mökissä vähän ahdasta.

Huomenna lähden aamupäivästi mummulaan enkä tiiä koska oon tulossa takasin. Viimestään sitten maanantaina.

ps. 


: Nina-

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kivoja kuvia! Ja ihan mielettömät noi sun kengät, mun on ihan pakko saada joskus samanlaiset.

Ja hyvää pääsiäistä itsellesikin!

iines kirjoitti...

Onpa kivoja kuvia, tosi nättejä :>
Noi sun kengät on ihan tosi hienot,
ja joo pidin tosipaljon tästä postauksesta ku oli kivasti kuvia ja sillai :))

Nina- kirjoitti...

Jonna & Memorial: Voi kiitos (:::

Anonyymi kirjoitti...

ssä oot ihan kauhee nättimy näissä kuvissa !!! ;)) <3<3

Nina- kirjoitti...

-Iines-: Kiitosta (:: <3