perjantai 23. heinäkuuta 2010

"Lähtö postaus"

Moih. Eli niinkun mä vimeks lupasin, teen nyt pitkän postauksen kun en oo sitten päivittelemässä mitään 2 viikkoon...

Torstaina (eilen siis) Iida tuli meille. Me siivottiin mun huonetta vähän, ja sitten mentiin alakertaan laulaan Sing Staria ja silleen... (;

Sitten otettiin meijän pihassa vähän kuvia, Iida ei antanu julkasta yhtään kuvaa missä ollaan me molemmat, mutta näytän nyt pari kuvaa jotka iida näpsäs musta :










Ja tässä näkyy sitten vielä ehkä vähän paremmin mun päivän asu:


Elikkäs...

T-Paita: Seppälä
Legginssit: Seppälä
Kengät: City Market
Laukku: Mallorca

Mulla on näköjään kauheesta vaatteita Seppälästä. En oo sitä ennen ajatellu, mutta kun julkasen tänne päivän asun ni mulla on aina Seppälän vaatteita. Mahtaako sillä olla jotain osuutta asiaan että meijän pikku-kaupungin ainoo vaatekauppa (jossa on mulle vaatteita) on Seppälä (?) :D

Ja nonniin siis...

Tänään perjantaina mun oli tarkotus olla wikan kans, mutta sen piti jäädä vahtimaan sen pikkusiskoo. En oo nähny wikkaa koko kesäloman aikana.
Mutta koska oon kamalan huono keksiin mitä kirjottaisin, ajattelin näyttää teille mitä otan mallorcalle mukaan. Eli siis tyhjensin laukkuni aamulla ja otin vähän kaikesta kuvat ja silleen :P Mutta tässä ne ovat ;)


tässä on matkalaukku siis johon pakkasin mun tavarat. Se on Iidan (kiitti iida ku lainasit). Halusin sen, koska olisin muuten joutunu jakaan laukun jonku kans, ja sitten kaikki mun tarvima tavara ei olis mahtunu!



Tässä näkyy sitten kun oon änkeny sinne kaikkee kampetta :D



Tossa on kengät jotka otan sinne mukaan. Aika valkosta :D

Noi lenkkarit/tennarit/mitkälienee on siis citymarketista, sandaalit K-Kengästä (en iha 100% varma oo...) ja noi varvastossut... en tiiä.. ne on kai jostai Sporttiliikkeestä (?)



tossa on mun ilmapatja... en ruvennu mitenkää avaan sitä, kun pikkuveli sen mulle kasas pieneks. mutta siis ton värinen kumminki (;




Tässä on sitte mun Britney-laukku. Ostin sen viime kesänä Britneyn keikalta. En oikeestaa ees tiiä mitä teen sillä tuolla mallorcalla, mutta jonan ranta-laukkuna voin sitä sitten varmaan käyttää. Oli vaan pakko saada se mukaan ;D


Nonnii ja sitten esittelen mun vaatteita mitä mulla on mukana :D

ekaks hameet:


1. Lindex
2. Ellos (tota voi pitää mekkona tai hameena, ja ton narun voi laittaa mite haluaa..)
3. Kreikka


Sitten mun housut mitkä on mukana ;)

1. Seppälä
2. Lindex
3. En tiiä, äiti vaan toi ne joskus
4. Seppälä


Ja sitten mun T-Paidat ja topit:

1. Seppälä
2. Only
3. Lindex
4. Seppälä
5. Lindex
6. Seppälä
7. Seppälä
8. Seppälä
(taas paljon Seppälää!)



tossa on mun meikki yms. pussi. :P se on iso ni se on siks hyvä <3


Tässä näkyy vähän siit sisältä:

Siel on siis puhdistusgeeli, hiusharja, dödö, nenäliinoja, meikkejä... yms vähän kaikkee :D


Muttamutta... nyt mun pitäis keksii vielä jotain kirjoteltavaa :D

Jaan vaikka tässä välissä 2 kuvaa jotka oli Aurinkomatkojen sivuilla siitä hotellista johon me ollaan menossa (Casablanca)




Siinä on nyt sisältä ja ulkoo. En teistä tiiä, mut mun mielestä tuo näyttää oikeinkin kivalta ((;

Oon ollu mun perheen kanssa kerran ennenkin Mallorcalla (vuonna 2008). Sillon oltiin Alcúdiassa, nyt ollaan menossa Santa Ponsaan. Alcúdia on saaren pohjoispuolella ja Santa Ponsa Eteläpuolella. Mutta koska saari on pikkunen, sen läpi ajaa muistaakseni tunnissa (?). Viimeks kun oltiin Mallorcalla, vuokrattiin auto, ja lähdettiin kierteleen vähän saarta. mentiin länsirannikkoo (ja serpentiiniteitä!) pitkin ja käytiin pääkaupunki Palmassa, ja myöskin Santa Ponsassa yhdellä pienellä rannalla.
Sillon me oltiin vaan viikko, mutta todettiin että viikko on ihan liian lyhyt aika, joten nyt mennään 2 viikoks, ja viime vuonna oltiin Kreikassa (Pargassa) myöskin 2 viikkoo. Santa Ponsa on lähellä Palmaa, kun puhuttiin äitin kans, ni bussilla pääsee jossai 5 minuutissa Mallorcan pääkaupunkiin, eikä lippu maksa kun jonku pari euroo. Nice ;))

Huomenna siis on herätys klo 3:00am, ja yleensä nukahdan joskus 2-3 aikoin, että ihanan lyhyet yöunet mulla luvassa.. Tosta huolimatta mulla ei enää oo matkastressiä, kun oon saanu laukun pakattua. Mulla on kyl koko ajan fiilis et jotai puuttuu, mut tuskin, ja sieltä voi sitten ostaa uuden. Huone on aika sekanen (en ees julkase kuvaa ku saattasitte saada elin ikäset traumat:D noista mis esittelen mun laukun sisältöö ni näkyy vähä...) isä ja äiti sano et mun pitäis siivota huone ennen ku lähetään, mutta enpä oo jaksanu :P

Mun (<3rakas<3) kone tulee Mallorcalle kans mukaan. Isä kattoo matkalla tästä leffan jonka se osti... mä kirjottelen jotai mun päivikseen, tai johonki... tai pelaan kännykällä jotain (oon ladannu OviNokiasta muutamii pelejä etten kyllästy lentokentällä / lentokoneessa) tai sitten katton sitä leffaa mitä koneessa näytetää sen näkee sitte. Toivotaa että ei mennä Finnairilla, Finnairilla on pahaa ruokaa :D

Sitten otan vielä kuvan, että näissä vaatteissa oon huomenna lähössä matkaan:


(Huomaa täyteen tungettu pikkulaukku!)

Paita: Seppälä
Legginssit, tai niinkun mä niitä kutsun "feikkifarkut": Lindex
Sukat: Seppälä
(pieni) laukku: Mallorca
Matkalaukku: Iidan ((:

Anteeks en ruvennu meikkaan tätä kuvaa varten, joten en oo kamalan edustavan näkönen... ja sitten totaninoin.. mun oli tarkotus seistä, mut oon nii pitkä, etten mahtunu kuvaan, joten piti istua :D

Muttamutta... Mä varmaan tästä vihdosta viimein lopettelen, meen valmistautuu nukkuun, kun siis joudun nouseen toooooosi aikasin, niin että ehdin nukkua ees vähän.

Heippa, ja pitäkää peukkuja että kaikki menee kivasti. Kuullaan sitten taas 2viikon päästä ;))

xoxo

ps. Mulla on ny sellanen fiilis että tähän(kin) postaukseen tuli kirjotusvirheitä, mutta koittakaa saada selvää ;)

3 kommenttia:

iines kirjoitti...

hyvää matkaa! :D

~☆Chii♥~ kirjoitti...

Kiva postaus ja pitkä !: )

HYVÄÄ MATKAA <333

Nina- kirjoitti...

kiitti ((: